Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Ποια είπαμε ότι είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας; Και σε ποιαν την αναθέσαμε πακέτο μαζί με το υπουργείο της Μελίνας;



" Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό " ...τώρα και στον Πολιτισμό!


Λονδίνο 9/10/09
Του ανταποκριτή μας
"Σοκαρισμένη η βρετανική κοινή γνώμη"

"Να συναινέσουν στην άμεση Επιστροφή των Μαρμάρων σκέφτονται πολιτειακοί και πολιτιστικοί παράγοντες στην Μεγάλη Βρετανία, τρομοκρατημένοι από την δήλωση της ελληνίδας υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού ότι "θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέσα προκειμένου τα Μάρμαρα να επιστρέψουν σύντομα στην πατρίδα".

posted by Kassandra

28 σχόλια:

  1. Πολιτισμός = τουρισμός;
    Posted on Οκτωβρίου 8, 2009 by το φελέκι
    Εντάξει, όντως δεν πρέπει να είμαστε υπερβολικά μεμψίμοιροι με τη σύνθεση και τη λογική του υπουργικού συμβουλίου της νέας κυβέρνησης: μειώθηκαν υπουργεία και υφυπουργοί, δημιουργήθηκε επιτέλους υπουργείο περιβάλλοντος, αυτονομήθηκε το υπουργείο οικονομικών, καταργήθηκε το άχρηστο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης (κι έβγαλαν φλύκταινες οι απανταχού υπερπατριώτες και μακεδονομάχοι) κ.ο.κ. Ενστάσεις μπορεί να εκφράσει ίσως κανείς για τις υπερσυγκεντρωτικές τάσεις του Γιώργου Παπανδρέου στο υπουργείο εξωτερικών και την αδιευκρίνιστη ταυτότητα του χαρτοφυλακίου της Λούκας Κατσέλη (που απορρόφησε σε μεγάλο και το εμπορικής ναυτιλίας, δημιουργώντας αντιδράσεις). Όμως αυτό που πραγματικά με ξένισε είναι η πρωτόγνωρη σύλληψη “υπουργείο πολιτισμού-τουρισμού” (για να μη σχολιάσω τα πρόσωπα…).
    Για μισό λεπτό: εκτός από τη γενική διαπίστωση ότι ο τουρισμός είναι η βαρειά βιομηχανία της χώρας(και όχι ο πολιτισμός, βεβαίως βεβαίως), οπότε η αυτονομία του είναι απαραίτητη από τη μία, εκτός, από τα χρονίζοντα (και ζέοντα) προβλήματα υποχρηματοδότησης και λειτουργίας, μεταξύ πολλών άλλων, των μουσείων, των ανασκαφών, της Ε.Λ.Σ., που απαιτούν ξεχωριστή προσοχή και αφοσίωση, από την άλλη, πούθεν προκύπτει η τόσο στενή μεταξύ τους σύνδεσή; Είναι δηλαδή ο τουρισμός απόλυτα ταυτισμένος με τον πολιτισμό (και όχι με το είδος και την ποιότητα των υπηρεσιών, οπότε μ’ ένα οικονομικό υπουργείο;). Κι ακόμα , ανάποδα, ο (όποιος) “πολιτισμός” μπορεί έτσι απλά να ταυτιστεί με greek mousaka, grecotels και live your myth in Greece; Δεν καταλαβαίνω, ή μάλλον, δεν θέλω να καταλάβω τη σύνδεση, για να μην αρχίσω να κάνω πολύ απαισιόδοξες σκέψεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι κακίες
    έλεος πλέον Η Κα ΓΚΕΡΕΚΟΥ είναι αξια κόσμια και με βαθιά επίγνωση του αντικειμένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Του εποικοινωνιακού, του ωραίου, του πολιτιστικού, της συνύπαρξης των λαών και των πολιτών,

    Της συνεύρεσης, βρε Γιώργο..
    ..στη λύση του θέματος, αυτού που λέγαμε..

    Ααα, ξεχνάς, εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντροπή βρε παιδιά.

    Αυτά τα έκανε η Αυριανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε DPurpler, η κριτική αφορά την ηθική νομιμοποίηση της συγκεκριμένης κυρίας, ευνοούμενης προφανώς του ΓΑΠ, να αναλάβει ένα πόστο τόσο βαρύ και καθοριστικό όπως ο Πολιτισμός. Δεν μας αφορά η ιδιωτική της ζωή άλλωστε τις "ιδιωτικές" της φωτογραφίες μόνη της τις έβγαλε στην φόρα (Playboy)- με σκοπό;(εκτός της αμοιβής των 8 εκατ.δρχ)Απλά υπενθυμίζουμε πόσο λυπηρή για κάθε γυναίκα αυτής της χώρας και ρατσιστική ή και εξευτελιστική είναι η εύνοια των ανθρώπων με εξουσία προς όμορφες μεν ατάλαντες δε και με απουσία κάθε ηθικής και πολιτικοιδεολογικής συγκρότησης εκπροσώπους του φύλου τους. Επίσης σε ένα υπουργείο που καθορίστηκε από την παρουσία της θεϊκής Μελίνας είναι τουλάχιστον ύβρις να γίνεται άντρο των κολλητών του επιπέδου "αυτοκολλητάκι μου".Μιλήστε λοιπόν πολιτικά και αφήστε τα κρίματα σε άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ DPurpler

    Η μισή ντροπή δική τους, η μισή ντροπή δική μας.!

    Μιλάμε για υπουργείο, για κυβέρνηση και όχι για βουλευτή.

    Υπουργείο Πολιτισμού, είπαμε..

    1) Χάθηκε άλλο υπουργείο;
    Σημειολογικά, λάθος μέγα.
    Με το συμπάθειο, δηλαδή, αλλά άνθρωποι είμαστε.
    Η Πέμη Ζούνη θα κακόπεφτε, π.χ.

    Εν τέλει έχει δίκιο ο Γιώργος..την άλλη φορά θα βάλουμε την Μιμή Ντενίση;

    Μην τα ισοπεδώνουμε..
    Δεν είναι θέμα σεμνοτυφίας, αλλά πολύ λάιφ-στυλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η "θεϊκή" Μελίνα λοιδωρήθηκε κι αυτή επαρκώς τον καιρό της....

    Για κάμποσα χρόνια, η Υπουργός Πολιτισμού κι επιστημών (όπως ονομαζόταν τότε το υπουργείο) την προσφωνούσαν:

    Υποργός Πολιτισμού κι Επιστημών (ποιών Επιστημών;!)... υποτιμιτικά υποτίθεται...

    Λίγο αργότερα η Αυριανή επί μήνες κυκλοφορούσε με τα βυζόμπαλα της Λιάνη στο πρωτοσέλιδο, επί μήνες. Το 1989-90 όλα αυτά.

    Δεν καταλαβαίνω πως η δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών έχει κάτι να πει για την αξία κάποιου ανθρώπου. Όσοι επηρεάζονται από κάτι τέτοιο, αποτελούν το κομμάτι της κοινωνίας μας το οποίο (για μένα) μας έχει καταστρέψει - με την ψήφο και την συνολική του πολιτική συμπεριφορά.

    Και στο κάτω κάτω δεν μπορούμε να έχουμε ευαισθησίες για τους τσιγκάνους και τους παλαιστίνιους και τους ... Τσιάπας και από την άλλη να χρησιμοποιούμε τέτοιες μεθόδους. Για μένα είναι συνδεδεμένα.

    Δεν ξέρουμε καν ακόμα αν θα παράξει έργο! 2 μέρες έχει που ανέλαβε. Δεν θα την κρίνουμε από την ομορφιά της, αλλά από το ΄έργο της, σωστά; Ε, ας το δούμε πρώτα!

    (Ματάρες όμως έτσι;;;)

    Φιλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ποιότητα και η αισθητική των ανθρώπων δεν προκύπτει απο παρθενογένεση. Δεν έχουν περάσει ούτε 10 χρόνια απο τότε που η Γκερέκου εμφανίστηκε επι πκηρωμή σαν οποιοδήποτε ξέκωλο στο Playboy σε φωτογραφίες σαν αυτές, αλλά κι άλλες πιο χυδαίες. Το ίδιο έκανε και στην Ιταλία όταν σπούδαζε. Όλες αυτές οι γελοίες φωτογραφίες όπου παρουσιάζεται σχεδόν αυνανιζόμενη μέσα σε πολυτελή αυτοκίνητα σαφώς έχουν εκθέσει πολιτισμικά την Ελλάδα στον κόσμο και φυσικά αν είχαμε κάποια διεκδίκηση για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα, τώρα μοιάζει αστεία η διεκδίκηση τους απο μια τέτοια γυναίκα.

    Κι επειδή δεν χρειάζεται να πω παραπάνω θα αναφέρω τα εξής:
    Ο Αριστερός οφείλει να θέτει υψηλά στάνταρντς στο ζήτημα του Πολιτισμού. Απαξιώνει την πορνική συμπεριφορά σε οποιαδήποτε έκφανσή της και θεωρεί προυπόθεση την αξιοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα σας θυμίσω λοιπόν οτι υπουργοί Πολιτισμού στο παρελθόν υπήρξαν εξαιρετικά σημαντικές προσωπικότητες και δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί εμείς θα πρέπει να ξεπέσουμε στο επίπεδο μιας Κάρλα Μπρούνι.

    Να σας πάω λοιπον παλαιότερα και να σας θυμίσω έναν σημαντικό Γάλλο υπουργό Πολιτισμού. Όχι δεν αναφέρομαι στον Jacque Lang αλλά στον Andre Malraux. Μήπως τώρα γίνεται κάπως πιο φανερός ο λόγος που έγινε αυτό το πόστ;

    Θα κλείσω με δυό παραγράφους που έγραψε ο Μαλρώ στο βιβλίο του "Η ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΣΥΝΘΉΚΗ" ΤΟ 1933:
    * If a man is not ready to risk his life, where is his dignity?

    * The great mystery is not that we should have been thrown down here at random between the profusion of matter and that of the stars; it is that from our very prison we should draw, from our own selves, images powerful enough to deny our own nothingness."
    Καταλάβατε τώρα διαφορά μεγεθών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @DPurpler
    Έλα τώρα μην κάνεις τον χαζό. Είπαμε:τα "βυζόμπαλα" της Λιάνη ήταν διαρροή ιδιωτικών φωτό στον τύπο για την απαξίωσή της και του τότε Πρωθυπουργού. Τι σχέση έχουν τα αντίστοιχα της Γκερέκου που ΜΟΝΗ ΤΗΣ ανάρτησε προς τέρψιν της αυνανιστικής νεολαίας αλλά και των κυνηγών πορνικών μοντέλων; Ή μήπως θεωρείς όπως πολλοί άντρες ότι η έκθεσή της στο Playboy ήταν τέχνη και πολιτισμός; Τέλος δεν πρόκειται για "δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών" αλλά για ενδεικτική αναδημοσίευση χιλιοδημοσιευμένων,ούτε καν των πιο "γαργαλιστικών", με την δική της βούληση - επαναλαμβάνω - πορνικών φωτογραφιών που δείχνουν το επίπεδο και το ποιόν του ανθρώπου. Κι όπως λέει κι ο φίλος μου ο Σπίθας "οι αξίες είναι παντοτινές" Εάν το Πασοκ γίνει βορά του τσιτσιολινισμού και του μπερλουσκονισμού, εμείς τουλάχιστον δεν θα φταίμε. Προειδοποιήσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις σκεφθεί ποτέ πόσο πληγώνει ο σεξισμός τις γυναίκες, όχι μόνο στις εικόνες αυτές αλλά και στην καθημερινότητα;
    Δημιουργείται με ένα βίαιο τρόπο ένα πρότυπο που δεν είναι στη φύση της κάθε γυναίκας να υποδυθεί. Δεν έχουν όλες οι γυναίκες πορνική φύση ούτε τους αρέσει να χρησιμοποιούν είτε τις ίδιες είτε την εικόνα τους σαν σεξουαλικό αντικείμενο.
    Και εντέλει: ποιός αλήθεια πιστεύει ότι αυτό είναι πολιτισμός και αυτή είναι η εικόνα μιας πολιτισμένης γυναίκας; Εδώ δεν πρόκειται για τέχνη αλλά για ηδονοβλεπτικό εμπόριο! Αλλιώς ας στέλνει το Υπουργείο Πολιτισμού το Playboy στα σχολεία και τα πανεπιστήμια ως εγχειρίδια πολιτισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γυναίκες: γιατί γυναίκες, ποιές γυναίκες;

    "Αυτό δε που με βγάζει απ’τα ρούχα μου (και μήπως όσο είμαι χωρίς ρούχα να βγάλω και καμιά φωτογραφία, μπας και γίνω κι εγώ υπουργός μια μέρα;), είναι όλες αυτές οι γλάστρες της πολιτικής. Από πότε το να είσαι ωραία είναι κριτήριο για να γίνεις βουλευτής ή – προσφάτως – και υπουργός; Το να είναι κάποιος ωραίος δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα. Όλες αυτές οι ωραίες βουλευτίνες των τελευταίων ετών φτάνουν στο εντελώς άλλο άκρο: φτιάχνονται, στολίζονται, ακκίζονται κι έτσι (με ουσία μηδέν) κερδίζουν ψήφους και τηλεθέαση. Ωραίο πράγμα η φυσική ομορφιά, αλλά είναι μόνο μια εικόνα. Αν δεν επενδυθεί με κάτι άλλο το μόνο που δείχνει είναι αλαζονεία, όμοια μ’αυτή ανθρώπου που έχει κερδίσει σημαντικές θέσεις ή ασυλία επειδή «είναι από την τάδε οικογένεια» ή επειδή έχει «μέσο»: «κοιτάξτε με, είμαι ωραία και σας κερδίζω όλους, δεν πα να έχετε ό,τι προσόντα θέλετε». Το μόνο που δείχνει τελικά στην κοινωνία είναι έλλειψη αξιοκρατίας και τον εύκολο τρόπο για να κερδίσεις αυτό που θες.

    Κι εδώ είναι βέβαια που φαίνεται ακόμα περισσότερο ο σεξισμός: δεν έχω δει κανέναν άντρα να κάνει καριέρα στην πολιτική επειδή είναι ωραίος...

    Μέχρι λοιπόν να δω γυναίκες που να διεκδικούν και το ότι είναι γυναίκες και τις θέσεις που τους αξίζουν με τα προσόντα τους και τη δουλειά τους, οι γυναίκες στην πολιτική δεν μου λένε και πολλά."
    Από το ιστολόγιο koupepkia.blogspot.com/2009/10/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ν.Φίλης στην Αυγή,σήμερα:

    Θέλουν να τελειώνουν με "τον πολιτισμό της αριστεράς";

    Πληθώρα είναι και τα ερωτήματα για την τύχη των υπηρεσιών της Γ.Γ. Τύπου, που, μετά την απομάκρυνση Ρουσόπουλου, λειτουργεί ως μέρος του υπ. Εσωτερικών. Λέγεται ότι η αρμοδιότητα για την ΕΡΤ θα μεταφερθεί στο υπ. Πολιτισμού, στο οποίο τώρα προσαρτάται και το υπ. Τουρισμού.

    Οι άλλες κρίσιμες αρμοδιότητες για τον ευαίσθητο χώρο των ΜΜΕ από ποιον θα ασκούνται; Ποιος θα παρακολουθεί τη διαδικασία αδειοδότησης των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών; Ποιος θα ασκήσει την αναγκαία πολιτική ώστε να σταματήσει η ραδιοτηλεοπτική ζούγκλα; Θα δημιουργηθούν, άραγε, δύο ταχύτητες και θεσμούς εποπτείας για την ΕΡΤ και τα ιδιωτικά ΜΜΕ; Και προς όφελος ποίων; Ακόμη, ποιος θα εποπτεύει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και τα γραφεία Τύπου;

    Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού φαίνεται να είναι η αιχμή μιας παρέμβασης, ιδεολογικού χαρακτήρα, στον χώρο του πολιτισμού, με έντονο τον εμπορευματικό χαρακτήρα, αν κρίνουμε από τη σύζευξή του με τον τουρισμό. Ίσως διαπιστώσουμε και κάτι ισχυρότερο, αν κρίνουμε από την ευμενή υποδοχή συντηρητικών κύκλων, οι οποίοι χαιρετίζουν την υπουργοποίηση Γερουλάνου και διαβλέπουν ότι σηματοδοτεί το τέλος της εποχής της Μελίνας Μερκούρη, στην οποία καταλογίζουν "υποταγή του πολιτισμού στους καθοδηγητές της αριστεράς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναμαι και εγώ.
    Πολύ καλησπέρα σας.
    Η δική μου προσεγγιση, για την συνυπαρξη Πολιτισμού και Τουρισμού θα μπορουσε να ειναι ότι αν κάτι πραγαμτικά έχουμε να προσφερουμε στο τουριτικό πακετο, αυτό ειναι ο πολιτισμός. Όχι βέβαια ο δίκος μας πολιτισμός...των προγονων.

    Και τωρα για την Γκερεκου. Και εμενα με ενοχλησε η τοποθετηση της όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά ο τουρισμός απαιτει πολύ συγκεκριμένη προσεγγιση και σε κάποιο βάθμό τεχνοκρατική. Ανεξάρτητα απο την ομορφια της κ. Γκερεκου (πανθομολογουμενη)αυτό που τουλάχιστον εγώ εχω εισπραξει για το επιπεδο της μου φαινεται εξαιρετικά ανεπαρκές.
    Αλλά αυτό με το αν κάποτε φωτογραφιζοταν σε αισθησιακές φωτογραφήσεις...
    Έχω ζησει τον απιστευτο συντηριτισμό και τις ηθικολογίες της αριστεράς, κάποτε πνιγηκα, στραγγαλιστηκα απο αυτόν, και ελπιζω ότι κάποτε... η αριστερά θα γινει πιο ελευθεριακή. Δεν ταιριαζει το τσ,τσ, τσ και τα σταυροκοπηματα στην συγχρονη αριστερά.

    Όσο για την αειμνηστη και τόσο χαρισματική Μελινα μας , και αυτή έχει κανει γυμνές σκηνες και ...αισθησιακές για εκεινη την εποχή φωτογραφησεις. Δεν διανοηθηκε κανείς να την προβοκάρει για αυτό.
    Η Γκερεκου ειναι λίγη για τις απαιτησεις της βαριάς μας βιομηχανίας, τον τουρισμό. Η Γκερεκου ειναι πανεμορφη. Η Γκερεκου έχει κάνει επαγγελματικές αισθησιακές φωτογραφησεις. Τρια παντελώς ασχετα πραγματα μεταξυ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλά που το βρήκες το αισθησιακό Κατερίνα στο να υπαινίσσεται μια γυναίκα οτι αυνανίζεται μισόγυμνη μέσα σε Mercedes? Δηλαδή έσύ τι αισθησιακό βρίσκεις σε αυτό;
    Βλέπω οτι η ιδεολογία του Playboy είναι ευρέως διαδεδομένη ανάμεσα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχουν ξέρεις Κατερίνα πολλά είδη αλλοίωσης των αξιών μας και πολλοί, δυστυχώς έχουν υποκύψει σε μια προπαγάνδα του να ονομάζουν "σέξυ" ή τάχα "αισθησιακό" οτιδήποτε ευτελές και χυδαίο. Η Λάιτ τσόντα ονομάζεται αισθησιακή φωτογράφηση και οποιοσδήποτε προσβάλλεται αισθητικά ή αξιακά απο αυτός ονομάζεται πουριτανός και ηθικολόγος.
    Μα τότε αγαπητή μου γιατί να μας ενοχλεί και η Πετρούλα; Ας την στείλουμε κι αυτην σε κανένα υπουργείο να συμπληρωθεί η ..αισθησιακή εμπειρία των Ελλήνων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φτάσαμε στο σημείο να συγκρίνουμε μια ΜΕΛΙΝΑ με την κ. Γκερέκου..

    Σε λίγο θα συγκρίνουμε τον Ζιλ Ντασέν με τον Τόλη Βοσκόπουλο.

    Μόνο ένα μικρό σχόλιο,επιγραμματικά γιατί με έχει προλάβει ο Γιώργος.

    Η επιλογή, αυτή.

    1. Δεν αναδεικνύει, κατά πρώτον, το πολιτιστικό κοινωνικό πρότυπο που αφορά στο φύλλο ΓΥΝΑΙΚΑ.

    Η γυναίκα είναι "θεική" μορφή και έχει αναφερθεί, ο Μαλρώ, επ'αυτού..

    Το ανέφερε και η
    @ Κασσάνδρα που συμφωνώ με όσα σχολιάζει.

    2. Προσβάλλει τους ανθρώπους του πολιτισμού.

    Ο Πολιτισμός είναι ο στόχος μας, η επιδίωξη μας, μέ μια σειρά καθημερινών επώδυνων αγώνων.

    (Τώρα να μην προσδιορίσω τις έννοιες της λέξης "προσπάθεια", "αγώνας" κ.λ.π)

    3. Προσβάλλει την ελλάδα.
    Δεν θέλω να με επροσωπεί η Γκερέκου στον (όποιο) πολιτισμό μας και στον τουρισμό.

    Επειδή η Γαλλία έχει το Σαρκοζί και την Μπρούνι. η Ιταλία τον Μπερλουσκόνι και τα κουνελάκια του, τότε εμείς ας μην υστερήσουμε...

    Αργότερα στην πορεία μας,στον δρόμο προς τον πολιτισμό μπορεί να συναντήσουμε και την Άντζελα Δημητρίου.
    Γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εν κατακλείδι..
    (Αα, βρε Γιώργο με τις φωτογραφίες σου, πρωϊνιάτικα..)

    Για να τα λέμε έξω από τα δόντια

    "Το σεξ είναι πολύ καλό, αναντίρρητα, αλλά οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν και άλλα πολύ καλύτερα πράγματα και να καθορίζονται από αυτά..!"


    Διαφωνώ με την Κασσάνδρα, για την πρόταση "Πετρούλα". Δεν με εμπνέει..
    Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Προτείνω
    Σινιώρη.


    Υ.Γ.

    ** Μάγια Τσόκλη**

    Για να μιλήσουμε σοβαρά δεν θα ήταν η ιδανικότερη, ας πούμε;

    Την προσκάλεσε και δέχτηκε η κυρία Τσόκλη. Εγώ την εκτιμώ, και την απόφαση της δεν την κρίνω.

    Αλλά περίμενα να την αξιοποιήσει και θα περίμενα να την δω σε κάποιο υπουργείο.
    Δεν θα το άξιζε, ας πούμε;

    Τι της λείπει;
    Η κομματική ταυτότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραίο το παράδειγμα Σπίθα. Η Μάγια και μέσα στην τέχνη μεγάλωσε και με τις εκπομπές της γνωρίζει όσο κανείς άλλος, μη τεχνοκράτης, περί τουρισμού. Όταν την είδαμε στο ψηφοδέλτιο αυτό σκεφτήκαμε. Αμ δε...
    Το ίδιο κι ο Σπύρος Κουβέλης που τελικά δεν πήρε το Περιβάλλοντος αλλά το πήρε η φίλη του Αντρίκου που έγραφε λόγους του Γιώργου και έκανε μια μελέτη για το...ποδήλατο. Στη χώρα αυτή αν δεν είσαι κολλητός ή γκόμενος δεν έχεις μέλλον. Κυβερνούν οι παρέες και τα κόμματα είναι απλά η μάσκα, το προκάλυμμα. Εδώ παρά λίγο να κάνουν και την Αριστερά έτσι... κι υπάρχουν ακόμα θύλακοι παρεϊκής εξουσίας που καιροφυλακτούν μέσα της.
    Γι αυτό κάθε τέτοια περίπτωση χρειάζεται εγκαίρως καταγγελία και καυτηριασμό. Γιατί μπορεί ο Καρίτζης και ο Τόλιος να πάτωσαν εκλογικά αλλά η Γκερέκου μας ξέφυγε και έγινε υπουργός!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ συμφωνώ και επικροτώ το ποστ που ανέβασες.

    Δεν έχει καμμία σχέση, ούτε με την παραπολιτική ούτε με τα κους-κους.

    Είναι ένα πολύ σοβαρό πολιτικό θέμα και η υπουργοποίηση της, αποτελεί ατόπημα στην έννοια του **ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ**

    Δημιουργεί εντυπώσεις που απέχουν της έννοιας του πολιτισμού.
    Μην τρελαθούμε.

    Δεν το κάνουν θέμα, οι πουριτανοί και οι δημοσιοσχεσίτες των ΜΜΕ, αλλά

    *είναι πολιτικό ζήτημα ουσίας**
    και
    **πέρα από κάθε προσωπική αιχμή.**

    Φυσικά και προσυπογράφω τις απόψεις σου για την Μάγια.

    Ο Γιώργος, έχει κάνει σωστές κινήσεις, αλλά δεν είναι και λίγες αυτές που με ξενίζουν και είναι απογοητευτικές.

    Και μάλιστα, σε μερικά που τα θεωρούσα , σημειολογικά, "εύκολα"

    Με ενόχλησε και η ενέργεια του, απέναντι στους 0-Π.

    Τους έστησε παγίδα με την προσωπική πρόσκληση στην Βασιλάκου..

    Έχω κάνει σχετικό σχόλιο, στον doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αδικεί κατάφορα το ιστολόγιο η εικαστική εισαγωγή του θέματος.
    Ο αρρητος συνειρμός προφανής.
    Αυτή που φωγογραφίζεται στο Play Boy δεν μπορεί να είναι υπουργός πολιτισμού.
    Βρίσκω στον συνειρμό καταγωγή από την ακρα δεξιά.
    Πολύ παρα πάνω που η Αρ.Στρουθοκάμηλος ξέρει καλά της ανανωτικής αριστεράς,και ξεχνά οτι διευθυντής του Play Boy και τελικά υπεύθυνος της μπανιστηροκουλτούρας ηταν ο Α.Χριστοστομίδης που τορριξε στην "ψηλή" κουλτούρα υπογράφοντας εδω και χρόνια την τελευταία σελίδα της Κυρ.Αυγής.
    Στον σημερινό κόσμο και η αισθητική της οποιας κριτικής εχει σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @LLS,
    δεν έχεις άδικο για την αισθητική.Ήταν δύσκολο θέμα. Γιατί;
    Η χυδαιότητα της μπανιστηροκουλτούρας δεν με ενοχλεί τόσο.. Όσο με ενοχλεί το δήθεν, η υποκρισία ότι φωτογραφιζόμενη σε στυλ "πάρε με τώρα" και εκθέτοντας το ιδιωτικό στο πανελλήνιο, "κάνω τέχνη" ή όπως είπε η Κατερίνα παραπάνω "αισθητική φωτογράφιση". Η κυρία έκανε επαγγελματική φωτογράφιση στο Playboy - και ναι, αυτό και η ανάλογη προσφορά της στην "ποίηση" δεν συνιστούν προσόντα υπουργού Πολιτισμού αλλά μοντέλας τηλεριάλιτι.
    Μου κάνει όμως εντύπωση πόσο επιρρεπείς είσαστε οι άντρες στο ξέκωλο... Δεν σας πειράζει η ύβρις απέναντι σε οποιαδήποτε γυναίκα με προσόντα που αδικείται τόσο παράφορα από την μοντέλα, την ριαλιτζού, και όποια τέλος πάντων δουλεύει και κάνει καριέρα βασικά με το σώμα της ή την "ομορφιά" της;
    Και τι σχέση έχουν οι παραπάνω ενστάσεις με την άκρα δεξιά; Μήπως στο γεγονός και μόνο ότι δουλεύει στην ίδια βάση: υποκριτική ηθικολογία και Μανωλίδου μαζί;
    Και καλά, δεν έγινε οτιδήποτε υπουργός... Εάν γινόταν Μεταφορών μπορεί και να μην μας ένοιαζε τόσο. Αλλά Πολιτισμού έγινε. Εάν ο Πολιτισμός ταυτίζεται με το μπανιστήρι, τον επιδειξία και τον εμπορευματισμό της ηδονής και της γυναικείας σεξουαλικότητας τότε τι να πει και ο Μπερλουσκόνι!
    Τέλος δεν κατέχω τα της "ανανεωτικής αριστεράς" ειδικά όσα έγιναν για μένα χωρίς εμένα. Δεν θα απολογηθώ για κανέναν που αυτοπροσδιορίζεται "ανανεωτικός" ή και "ριζοσπάστης". Εδώ μιλάμε για την Αριστερά χωρίς ταμπέλες, την μη κομπλεξική Αριστερά αν θέλεις. Ό,τι παγιωμένο είναι κούφιο, ανήκει στο χθες και οι ομαδοποίηση και οι κομματικοί ή τασικοί στρατοί μου είναι αδιάφοροι..
    Την καλημέρα μου κι ευχαριστώ για τις ενστάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΓ Αν είχα πρόβλημα αισθητικής ήταν η χυδαιότητα και η κακή αισθητική των ίδιων των φωτογραφιών που θα αναρτούσα. Ομολογώ ότι διάλεξα ανάμεσά τους ό,τι πιο ανεκτό...στο βλέμμα μου κι ελπίζω των επισκεπτών μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε ΑΣ
    Επίτρεψε μου να διαφωνώ με την αναπαραγωγή μιας αισθητικής έστω και για να καταγγείλουμε τις συντεταγμένες της.
    Οι εικόνες δεν είναι ουδέτερες.
    Αν επρεπε να καταγγείλουμε την παιδοφιλία,θα αναρτούσες αντίστοιχες εικόνες;;
    Εννοώ ότι η ματιά έχει μεγάλη σημασία,και μια κριτική ματιά καλό είναι να προστατεύει την αισθητική του σωματος κάποιου που και ο ίδιος δεν μπορεί να διαφυλάξει.
    Της Γκερέκου τόσο της κόβει τόσο κάνει,δικαίωμα της.
    Η αναπαραγωγή όμως κρίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ακριβώς φίλε μου LLS, οι εικόνες δεν είναι ουδέτερες. Για φαντάσου μια "αισθητική φωτογράφηση" άντρα πολιτικού (πχ Τσίπρα) με το χέρι να βυθίζεται στο σλιπάκι του και τι θα γινόταν. Γιατί τις γυναίκες τις έχετε ως αυτονόητα αντικείμενα και πρέπει να τις προστατεύουμε κιόλας όταν εκπληρώνουν τον προκαθορισμένο ρόλο τους; Η Γκερέκου ας κεφαλαιοποιήσει τα κέρδη της - δεν με αφορά. Δεν την αναπαρήγαγα - την κατήγγειλα. Όταν φωτογραφίζεται αυνανιζόμενη σε Μερσεντές (προφητική υπουργική) τι μας λέει; Ότι είναι παλλακίδα της εξουσίας. Δεν είναι μήνυμα υποταγής, δεν είναι μήνυμα ευτελισμού; Πως θα το αναδείξω εάν δεν υπενθυμίσω δημοσιεύοντας; Δεν αναφέρω την πηγή καν. Δημοσιεύω τα εργαλεία μιας καριέρας που κατέληξε ... στο υπουργείο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ! Ε, ας πέσω και λίγο χαμηλά αισθητικά για να θυμίσω τον σεξισμό, τον ρατσισμό και τον τηλεοπτικό φασισμό που φτάνει μέχρι την ανάδειξη ατάλαντων μεν "εμφανίσιμων" δε μέχρι και σε υπουργικούς θώκους..
    Πάντως προσεχώς θα πέσω ακόμη πιο χαμηλά: θα δημοσιεύσω το ποιητικό έργο της υφυπουργού για να μην την αδικούμε τελείως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή αυτές οι φωτογραφίες πρέπει να τις έχει μονοπώλιο το Playboy;

    Αν δεν διαβάζει ο πρωθυπουργός μας το περιοδικό, (το διαβάζει?) πως θα μάθει?

    Επίσης, δεν το διαβάζω κι'εγώ.
    Ευτυχώς που ο Γιώργος μας ενημερώνει, ...εμάς, τους αδιάβαστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα φίλοι. Είμαι καινούργιος εδώ μα μου αρέσει η παρέα σας. Τώρα για το θέμα:
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με το γυμνό ή το σεξουαλικό. Με το playboy και την ψευτοαισθησιακή κουλτούρα του σίγουρα υπάρχει για ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη αξιοπρέπεια. Τώρα για την κυρία υπουργό, τι να πω, είναι μάλλον άξιο τέκνο μιας μεταχαζοχαρούμενης κυβέρνησης όπου διάφοροι άσχετοι μεν, κολλητοί δε, του Γιώργου αναλαμβάνουν να μας κυβέρνησουν. Γυμνοί και κραζόμενοι θα φύγουν και αυτοί όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου. Τουλάχιστον ας είναι γυμνοί σαν την κυρία της φωτογραφίας και όχι ας πούμε σαν τη Φάνη πάλι.Ο Γιώργος σε ζητήματα αισθητικής πάλι έγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Leo, είπε
    " Ο Γιώργος έγραψε"

    Ποιός Γιώργος" από τους δύο; Ο φίλος μας ο μπλόγκερ, που ανέβασε το ποστ, λέγεται
    Γιώργος:)

    Μήπως "έγραψαν" και οι δύο?

    Υ.Γ.
    Θέλω να γίνω "Γιώργος" ρε γμτο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU