nooz.gr: "Κόντρα Χρυσοχοϊδη-ΣΥΡΙΖΑ για τα επεισόδια και τις προσαγωγές"
Για "βεντέτα Χρυσοχοΐδη με τους αναρχικούς" και "στρατικοποίηση της αντιπαράθεσης, που εγκυμονεί κινδύνους για την πολιτική έκφραση και διαμαρτυρία", έκανε λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, καλώντας "την κυβέρνηση να επέμβει άμεσα στο σχεδιασμό της ανεξέλεγκτης καταστολής που εφαρμόζει ο υπουργός της".......
....."Σε όλη τη διάρκεια του συλλαλητηρίου είχα επανειλημμένα τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΣΥΝ και της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Α. Τσίπρα, και πραγματικά εκπλήσσομαι με το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στις συνομιλίες μας και στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.
Ας είναι όμως, αυτό είναι εσωτερικό πρόβλημα του συγκεκριμένου πολιτικού χώρου", σημειώνει ο κ. Χρυσοχοϊδης."
Μας πήρανε χαμπάρι και μας δουλεύουνε...
Μα τον Τουτάτη που έλεγε και ο Οβελίξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σταλίνες του Σύριζα αγκαλιά με τους μπάχαλους, αντιεξουσιαστές και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις. Ποιοι; Οι θιασώτες των Γκούλαγκ, της πολιτιστικής επανάστασης, της Χήρας και όλης της Μαοικής ασιατικής δεσποτίας, του χασάπη Πολ Ποτ, οι φονταμενταλιστές του πιο σκληρού σκοταδισμού, αυτοί που τη δεκαετία του 80 και του 90 κάνανε τσαμπουκάδες σε παραλίες γυμνιστών, για τον αστικό ξεπεσμό των γυμνών, αυτοί που δεν αφήνανε τις γυναίκες τους να κάνουν μπάνιο χωρίς στηθόδεσμο γιατί είναι μικροαστικό κατάλοιπο, όλοι αυτοί οι τραγικοί τύποι βγαίνουν τώρα τιμητές της εξέγερσης του Δεκέμβρη. Και σαν να μην έφτανε αυτό, βγαίνουν και καλούν τα παιδιά στους δρόμους για να επαναλάβουν τι; την ιστορία ως φάρσα; Με τι στόχο και τι όραμα. Έχουν στρατιγική; τακτική; έχουν εκτιμήσει κάτι που εμείς δεν ξέρουμε; Αυτό κάποτε λεγότανε επαναστατική γυμναστική.
Έβγαλε ανακοίνωση το γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ξέρω την ανακοίνωση του γραφείου τύπου του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.
Σε πόσα ταμπλό το παίζουμε;
θα ψάχνουμε μια απο δω και μια από κει;
Τι να πεις...
Πρέπει να έχουμε, πάντως καμμιά δεκαριά παόψεις, έτσι;
Διαδήλωση για την διαδήλωση, εξέγερση για την εξέγερση, κομματικοί μηχανισμοί, ΜΑΤ και τζαμάδες, τι γίνεται ρε παιδιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο οι αναρχικοί έχουν πια πολιτικό σχέδιο;(γι αυτό και ηγούνται του "κινήματος";)
Γιατί γίνονται πια οι διαδηλώσεις; Τυφλά; Επετειακά; Με τι αιτήματα;
Επειδή πρέπει να γίνονται;
Ή για να επιβεβαιώσουμε απλά ότι τα ΜΑΤ δολοφονούν;
Ωραία το ξέρουμε. Και μετά;
Μετά..;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις δοθεί αφορμή, είμαστε στην τσίλια.
Πως θα εκτονωθούμε σαν "μάζα";
Ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Οι αιτίες και οι αφορμές, δεν πρόκειται να λείψουν, ώστε να έχουμε ευκαιρίες για να βρισκόμαστε, καθημερινώς στους δρόμους.
Το θέμα είναι ότι με αυτό το τρόπο, δεν μας μένει χρόνος να σκεφτούμε και τι θα γίνει μετά..
Κάτι που να αντιστρέψει το κλίμα.
Αλλά κυριαρχούν τα ένστικτα και μόνο. Και στην νεολαία να το δεχτώ, ως ένα αναπόστατο στοιχείο της που είναι και αναγκαίο και χρήσιμο.
Αλλά δεν δικαιολογώ εκείνους τους "αλλους" τους ματαιόδοξους "ηγέτες" της κακιάς ώρας, που προσπαθούν να ταυτιστούν και να αξιοποιήσουν κάθε δίκαι αντίδραση προς ίδιον όφελος και να πουλάνε επαναστατικότητα εκ του ασφαλούς, στο όνομα, τάχα μου, της νεολαίας.
Είναι μια αντιδραστική πολιτική,
Καπηλεύει κάθε αθώα και αυθόρμητη αντίδραση και χρησιμοποιείται μόνο και μόνο για να ικανοποιθούν κακόηθεις εγωιστικές, μικροπολιτικές, φιλοδοξίες και προσωπικές ιδεοληψίες που βλάπτουν και δεν ωφελούν την κοινωνία των πολιτών, αλλά τις "μικροκοινωνίες των ομαδαρχών".
"..Οι σταλίνες του Σύριζα αγκαλιά με τους μπάχαλους, αντιεξουσιαστές και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις.."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπέτρεψέ μου να σου πω, αγαπητέ leo, ότι ανάμεσα στις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις ήταν πλήθος κόσμου και....οι Οικολόγοι Πράσινοι που διαδηλωναν ευθαρσώς την άποψή τους : "Όχι στην βία" και μπράβο τους.
Θα μπορούσα να σχολιάσω και το υπόλοιπο σχόλιό σου με το ίδιο στυλ αλλά τότε φοβούμαι πως θα χυδαιολογούσα και δεν το θέλω.
Επίσης Γιώργο και λοιποί συνδαιτημόνες επιτρέψτε μου. Είναι Δευτέρα βράδυ 7/12/2009 μετά από μεγάλα συλλαλητήρια στην Αθήνα και αλλού. Ψάχνω στο site της ανανεωτικής, ένα άρθρο, ένα σχόλιο, ένα κάτι βρε αδερφε...τίποτα.
Αλαβάνος,εμβόλιο γρίπης κλπ.
Ένα κάτι βρε σύντροφοι..να όπως αυτό της Παπαρήγα. «Τo KKE καθόλου δεν απέχει από την επέτειο της δολοφονίας ενός παιδιού, και που δεν πρέπει να ξεχαστεί... », τίποτα. Κι ας ήταν εκεί όλοι πλην Λακεδαιμονίων.
Δεν το λέω ως πολιτική αντιπαράθεση, απλά λυπάμαι ειλικρινά ...
Και κάτι για την Αριστερή Στρουθοκάμηλο που εάν δεν εκτιμούσα δεν θα έμπαινα καν στον κόπο του σχολίου.
Ας μην είναι αυτό το μόνο σου post για τον φετινό Δεκέμβρη. Τα γραφτά μένουν...κάνε κάτι...
ΤΡ.
Aγαπητέ ΤΡ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ λοιπόν όχι, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να βάλουμε τέρμα στην επαιτειακή πολιτική. Οχι γιατί είναι μόνο καπηλεία αλλά γιατί και είναι ανώφελη και αποπροσανατολιστκή. Για σκέψου 26 χρόνια πορείες Πολυτεχνείου σε τι συνέβαλαν; πόσο άλλαξαν το σκηνικό πόσο βοήθησαν το κίνημα; Γιαυτό αντί να περιμένουμε την επαίτειο του όποιου μεγάλου η τραγικού γεγονότος είναι καλύτερα να σκεφτούμε, να οργανωθούμε σοβαρά, και να πράξουμε. Ξέρεις κάτι. Πολλές φορές δεν έχει νόημα ούτε πίσω να κοιτάξεις, ούτε να κάνεις απολογισμό. Αν το κάνεις του χαλάς τη μαγεία, το αναλύεις και ξεφτύζει. Απλά πηγαινέτο παρακάτω, κάντο αλλιώς, κάνε κάτι άλλο.
Το μυρηκάζουν μόνο αυτοί που ποτέ δεν είπαν τίποτα.
Όσο για τις γεροσταλίνες, είμαι 55 χρονών κιαν έχουν δε τα μάτια και έχουν ακούσει τα αυτιά μου. Μακρυά από τη συντηριτίκλα με αριστερό προσωπείο. Ότι χειρότερο.
Ευχαριστώ για την πρόκληση.
Και κάτι που ξέχασα. Ίσως κάνω λάθος αλλά επειδή εχω την εμπειρία της πολιτικής δομής και τη σκέψης των σταλινικών, μου είναι αδύνατον να χωνέψω τον ξαφνικό τους έρωτα για την εξέγερση του Δεκέμβρη. Δεκανίκι νόμισαν πως βρήκαν και το άρπαξαν. Γιαυτό οργίζομαι και δεν κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφή"..Αν το κάνεις του χαλάς τη μαγεία, το αναλύεις και ξεφτύζει. Απλά πηγαινέ το παρακάτω.."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές φορές έτσι είναι.
Δεκέμβρης 2008. Εμπρός λοιπόν. Πήγαινέ το παρακάτω.
Σ'ακούω...
ΤΡ.
--
Υπ'οψη ότι στην σημερινή πορεία εθεάθησαν και κάποιοι που δεν νομίζω να τους συγκαταλέγεις στις παραπάνω κατηγορίες. Δεν ξέρω βέβαια εάν αφήνανε τις γυναίκες τους να κάνουν μπάνιο χωρίς στηθόδεσμο...
1) ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΤΡΑΠΟΙ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΠΤΕΡΥΓΑ
27/11/2009
Από τον ιστότοπο www.indy.gr ενημερωθήκαμε για το Δελτίο Τύπου όπου αναγγέλονταν η διαδήλωση με πρωτοβουλία του Δικτύου για τα ΚΠΔ που θα πραγματοποιηθεί στις 6/12 και σειρά πρωτοβουλιών , με τη συμμετοχή του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ!
Παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε στις 23/11/09
« Δελτίο Τύπου
Ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του Αλέξη, διαδηλώνουμε στις 6 και 7 Δεκέμβρη...[ ]
.....................
Για την επέτειο της δολοφονίας του Αλ. Γρηγορόπουλου
Δ. Χατζησωκράτης
26/11/2009
[ ] " Η συμμετοχή μας ως ΣΥΝ, σε συγκέντρωση που διοργανώνει το Δίκτυο με συμμετοχή υπεραριστερών και άλλων οργανώσεων, με άγνωστο περιεχόμενο και κυρίως με άδηλη στόχευση πρέπει να αποφευχθεί.
Φώτης Κουβέλης, Συνέντευξη στον Ίωνα Τσώχο, Αγγελιοφόρος της Κυριακής, 15/11/2009
[ ]"Μεθαύριο είναι η επέτειος του Πολυτεχνείου. Ακολουθεί εκείνη της δολοφονίας Γρηγορόπουλου. Ο ΣΥΡΙΖΑ φέτος καταδικάζει απερίφραστα κάθε μορφή βίας. Είναι γιατί «διδάχτηκε» κάτι σε σχέση με την περσινή του στάση;
Εκείνο το οποίο πρέπει να υπάρξει είναι η περιφρούρηση του δημοκρατικού κινήματος των πολιτών που δικαιούνται και να διαδηλώνουν και να διεκδικούν. Αλλά το δημοκρατικό κίνημα δεν έχει καμιά σχέση ούτε με το σκοτάδι ούτε με τις κουκούλες. Τα όσα αποδόθηκαν στο Συνασπισμό αναφορικά με τα γεγονότα του περσινού Δεκέμβρη νομίζω ότι είχαν το στοιχείο της πολιτικής σκοπιμότητας και αποτελούσαν επιθέσεις εναντίον του. Και τούτο ανεξάρτητα από δικές μας ευθύνες, με την έννοια ότι υπήρξε μια καθυστέρηση στο διαχωρισμό των δικών μας απόψεων, της δικής μας δράσης από τη δράση εκείνων που βιαιοπράγησαν και δημιούργησαν τεράστια προβλήματα στην Αθήνα και άλλες περιοχές."
Θα ήταν καλό η συμμετοχή της νεολαίας μας να γίνει μέσα από την αναμενόμενη πρωτοβουλία ευρύτερων φοιτητικών και μαθητικών συλλογικοτήτων"
.........................
22/04/2009
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυγενία Μπουρνόβα, Συνέντευξη στον Νίκο Μάστορα, Τα Νέα,
[ ]"Ναι ή όχι στις φοιτητικές μη καταστροφικές καταλήψεις;
Η κατάληψη είναι μορφή πάλης που δικαιολογείται μόνο σε έκτακτες καταστάσεις. Ακόμη και τότε όμως πρέπει να εκφράζει μαζικές διαθέσεις και να έχει μαζική δημιουργική συμμετοχή και όχι στόχο την άσκηση «επαναστατικής βίας». Υπό αυτές τις προϋποθέσεις ναι!
Τι πρέπει να γίνει για να σταματήσει το φαινόμενο των καταστροφικών καταλήψεων;
Περισσότερη αυτοσυγκράτηση από τη νεολαία. Περισσότερη υπευθυνότητα από τις πρυτανικές αρχές. Λιγότερη υποκρισία από την κυβέρνηση.
Κουκούλα ίσον...
Πολλά πράγματα μπορεί να κρύβονται κάτω από μια κουκούλα, τα οποία μου προκαλούν διάφορα συναισθήματα: από απορία έως αποστροφή. Μη γινόμαστε όμως και υπερβολικοί.
Η απόφαση της παράταξης ΑΡΜΕ να συνεργαστεί στην ηγεσία της Ομοσπονδίας με τις παρατάξεις που αντιπολιτεύονταν την επίσημη παράταξη Συσπείρωση (ΣΥΝ) προκάλεσε μεγάλη αντιπαράθεση στο κόμμα;
Η αυτονομία των μαζικών φορέων σημαίνει αυτονομία χειρισμών στο συνδικαλιστικό επίπεδο. Ο ΣΥΝ πρέπει να μελετήσει με νηφαλιότητα τα αίτια που οδήγησαν στην άνοδο της ΑΡΜΕ και στην πτώση της Συσπείρωσης."[ ]
..........................
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πορεία ως μέσο πάλης φίλε μου τέλειωσε, άσε που ποτέ δεν υπήρξε καν μέσο καμιάς πάλης. Γυμναστική ήταν και τρόπος να συναντιόμαστε να τα λέμε. Κάτι γελοία συνθήματα του στυλ ¨ μια η ντουντούκα 4 εμείς" κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακάτω δεν ξέρω να το πάω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έτσι δεν πάει πια. Περιμένω και ελπίζω η νέα γενιά να μου πει κάτι,καινούργιο, εξάλλου αυτή έχει ελπίδες να το ζήσει. Η δικιά μου γενιά μόνο να βοηθήσει μπορεί αν και δε νομίζω ότι τη χρειάζεται κανείς. Καλύτερα να πάρει το βαρύ βήμα της και να την κάνει από τη σκηνή. Ας μείνει στο ημίφως να κάνει μάτι μπας και καταλάβει που τα σκάτωσε.
@ 0/Η Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Δεν θάθελα να ψάξω, και αναφέρω όλα τα σχετικά άρθα και ποστ που αναφέρονται στην σελίδα της ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ. για το σχετικό γεγονός που ανέφερες...
Σου επισυνάπτω, ορισμένα, που δεν τα είδες, καν, σαν περαστικός. μου φαίνεσαι ή δεν προσέχεις...??
2) Αυτό το "ανώνυμος" γιατί συνοδεύεται από το ΤΡ. ενώ αναφέρεσαι στους Ο-Π.
Που παραμπέμεπει στο "Τρεμόπουλος";
Σε ρωτάω, γιατί έχω λόγο..
Μπράβο για την συμμετοχή σας.
Αλλά θυμάμαι μια δήλωση του Τρεμόπουλου που είχε πει το εξής όταν τον ρώτησαν στα Μ.Μ.Ε "που έισασταν στις πυρκαγιές δεν σας είδαμε.."?
- Τρεμόπουλος " Δεν μας είδατε γιατί δεν είμαστε για φιγούρα. Έμείς είμασταν εκεί που υπήρχαν οι πυρκαγιές, όταν άλλοι έβγαιναν στην τηλεόραση"
......................
Σπίθας
Που το πας, τελικά;
Τώρα δεν καταλαβαίνω τι κάνεις??
Για μίλα με μένα, όταν μιλάς για την Ανανεωτική Πτέρυγα..
Ποιό πρόβλημα έχεις??
Άντε και άλλο ένα..έτσι γιατί βαριέσαι να διαβάσεις και τα θέλεις έτοιμα, όπως φαίνεται..!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά αποκλείω να είσαι ειλικρινής.
Λες ψέμματα και δεν είσαι ούτε με τους Ο-Π.
Αυτό λέω, εγώ.
Και δεν πάτησες το πόδι σου πουθενά και σε κανένα διάλογο σχετικά με την βία.
Εκτός και αν σουλατσάρεις περατζάδα και αυτό το ονομάζεις "αγώνα"...
Ωραίο φρούτο είσαι..που τολμάς να πεις ότι θα χυδαιολογήσεις.!!!
ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΠΤΕΡΥΓΑ
Ή ωμή ισχύς ή νέα συλλογικότητα
Γιάννης Βούλγαρης,
Τα Νέα, 05/12/2009
[ ]"Βρισκόμαστε και πάλι στην αρχή μιας δύσκολης φάσης η οποία απαιτεί διάλογο, διαπραγμάτευση, συνοχή και αλληλεγγύη στους πιο αδύναμους
Αυτή είναι η πιο ανησυχητική διάσταση των πολυάριθμων πλέον τραμπούκικων επιθέσεων εναντίον προσώπων, βιβλίων, ιδεών και απόψεων, μέσα και έξω από τα πανεπιστήμια ή των ρατσιστικών επιθέσεων κατά μεταναστών. Σαν κάτι να έχει σπάσει μέσα στην κοινωνία και να μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο. Πόσω μάλλον που βρισκόμαστε και πάλι στην αρχή μιας δύσκολης φάσης η οποία απαιτεί διάλογο, διαπραγμάτευση, συνοχή και αλληλεγγύη στους πιο αδύναμους. Γιατί το εναλλακτικό σενάριο είναι η πολιτική της ωμής ισχύος, που βασίζεται ακριβώς στη φθορά της δημοκρατικής κουλτούρας και στη χαλάρωση της κοινωνική συνοχής."[ ]
..........................
ΣΠΙΘΑΣ: Λοιπόν "ανώνυμε ΤΡ."..??
Θα συζητήσεις το θέμα ή πέρασες, έτσι για μια σπέκουλα..;
Είσαι με τους Ο-Π ή σπεκουλάρεις και εναντίον τους και εναντίον των ανανεωτικών??
Αγαπητέ leo
ΑπάντησηΔιαγραφή"..Η πορεία ως μέσο πάλης φίλε μου τέλειωσε, άσε που ποτέ δεν υπήρξε καν μέσο καμιάς πάλης.."
Η πρώτη σου πρόταση ανοίγει μια ευκαιρία για γόνιμο προβληματισμό, η τελευταία όμως νομίζω την κλείνει. Οπότε δεν συνεχίζω.
Σε ρώτησα με το εμπρός λοιπόν , σακούω" από την σιγουριά που απέπνεε η καταδίκη σου για το "χθες" και η σιγουριά για το "πηγαινέ το παρακάτω".
Την δεύτερή σου παράγραφο με λίγες αλλαγές ίσως την έγραφα και εγώ...
( Παρακάτω δεν ξέρω να το πάω...)
Αγαπητέ Σπίθα
Ειλικρινά αναρωτήθηκα εάν όλο αυτό το κατεβατό των παραπομπών σου αφορούσε το σχόλιό μου.
Σε ευχαριστώ καταρχήν που μου έλυσες την απορία.
Το ΤΡ. καμμία σχέση με Τρεμόπουλο και Ο-Π με τους οποίους διαφωνώ σε πάρα πολλά. Οπότε δεν έχω κάτι περισσότερο για αυτά που αναφέρεις σχετικά....
Λες :
"Για μίλα με μένα, όταν μιλάς για την Ανανεωτική Πτέρυγα..
Ποιό πρόβλημα έχεις??"
Το ύφος δεν αντιλαμβάνομαι. Τι είναι αυτό "τσαμπουκάς στο διαδύκτιο" ? Δεν έχω όρεξη βρε αδερφε...
Μια ειλικρινή απορία χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης εξέφρασα, για την απουσία κάποιας δήλωσης-σχολιασμού σχετικά με εχθές και σήμερα ,από την μεριά ενός ιστορικού ρεύματος της αριστεράς.
Αν με καταλαβαίνεις έχει καλώς.
Αν όχι πάλι καλώς.
Δεν χάθηκε ο κόσμος
Την καληνύχτα μου
ΤΡ.
ΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπίθα
Όταν εγραφα το τελευταίο μου σχόλιο δεν είχα διαβάσει το δικό σου τελευταίο.
Αντιλαμβάνομαι το "τσίτομα" των ημερών (ελέω συν/συριζα κλπ)αλλά πίστεψέ με δεν φταίω εγώ για αυτό.
ΤΡ.
@ Ανώνυμος, είπες..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Επίσης Γιώργο και
***λοιποί συνδαιτημόνες επιτρέψτε μου.
Είναι Δευτέρα βράδυ 7/12/2009 μετά από μεγάλα συλλαλητήρια στην Αθήνα και αλλού. Ψάχνω στο site της ανανεωτικής, ένα άρθρο, ένα σχόλιο, ένα κάτι βρε αδερφε...τίποτα.
Αλαβάνος,εμβόλιο γρίπης κλπ.
...Κι ας ήταν εκεί όλοι πλην Λακεδαιμονίων.
Δεν το λέω ως πολιτική αντιπαράθεση, απλά λυπάμαι ειλικρινά ...
Και κάτι για την Αριστερή Στρουθοκάμηλο που εάν δεν εκτιμούσα δεν θα έμπαινα καν στον κόπο του σχολίου.
Ας μην είναι αυτό το μόνο σου post για τον φετινό Δεκέμβρη. Τα γραφτά μένουν...κάνε κάτι...
ΤΡ."
.......................
Σπίθας
Ξαναδιάβασε το σχόλιο σου, σε παρακαλώ..
Αναφέρεσαι και στους "λοιπούς συνδαιτημόνες" και στην Ανανεωτική Πτέρυγα, με τρόπο απαξιωτικό ή νομίζω??
Ναι έκανα το κόπο για σένα, διότι ψεύδεσαι γαι ένα πολύ σοβαρό θέμα και αυτό το θεωρώ καπηλεία και προσβλητικό.
Το τσίτωμα, δεν είναι λόγω των ημερών, νάσαι σίγουρος.
Αντιδρώ όταν, εγώ θεωρώ σκόπιμο και όταν με αφορά άμεσα ή έμμεσα ένα θέμα.
Πολύ άνετος και χαλαρό σε βλέπω..
Μπράβο, ωραίος ο παίκτης..!!
Καληνύχτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξενυχτήσουμε, τζάμπα και βερεσέ.
Μερικές διευκρινήσεις και φευγω για απόψε
ΑπάντησηΔιαγραφή"..πλην Λακεδαιμονίων.."
Στην αμέσως από πάνω δήλωση της Παπαρήγα αναφέρεται.
"Λοιποί συνδαιτημόνες"
Καμία απαξία, αλλιώς δεν θα χάλαγα την ώρα μου.
"ανανεωτική.."
που την είδες την απαξία !!!!
"..Αντιδρώ όταν, εγώ θεωρώ.."
Ντεφ να γίνει, ας πούμε κακή θεώρηση...
Μερσι για την φιλοφρόνηση
ΤΡ.
(για την "αναγνωρισιμότητα" της ανωνυμίας και μόνο)
Αγαπητέ ΤΡ., τα γραπτά φυσικά μένουν γι αυτό θέλω να σου ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Στα σημερινά συλλαλητήρια βλέπω το σύνηθες και όχι κάτι το καινούργιο πολιτικά ίσως γιατί αυτό δεν υπάρχει ακόμη. Έτσι δεν νοιώθω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη αναφορά παρ΄ ότι διαφωνώ με τον leo στο γενικό του συμπέρασμα για τις πορείες. Όταν έχουν κάτι να πουν είναι χρήσιμες και ειδικά όταν έχουν σαφήνεια όσον αφορά την περιφρούρησή τους από την βία, εσωτερική και εξωτερική.
Οι οργανώσεις χρησιμοποιούν αυτιστικά τις πορείες, δεν έχουν ιδέα τι διαχωρίζει το αυθεντικό από την φάρσα επειδή είναι επαγγελματίες επαναστάτες και όχι φυσιολογικοί άνθρωποι...
Γι αυτό δεν λατρεύω τις πορείες αυτές καθ΄ αυτές, ιδιαίτερα τις επετειακές, αλλά τις πολιτικές πορείες - και τέτοια έχω καιρό να δω: οι δυο τελευταίες ήταν απλά αυτοαναφορικές - και κατεστραμμένες από τις κομματικές παρεμβάσεις στα κινήματα που είναι πλέον καταθληπτικές/ δεν τα αφήνουν να εξελιχτούν και να πολιτικοποιηθούν φυσιολογικά αλλά τους επιβάλλουν με το ζόρι τις μουχλιασμένες πλατφόρμες τους. Κι έτσι τελικά δεν μένει τίποτα πέρα από το μίσος για τους μπάτσους!
@ Ο/Η Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις να πεις κάτι για την στάση της Ανανεωτική Πτέρυγας ή παραμένεις στο "λυπάμαι πολύ"?
Τελικά αυτά που ανέφερα, υπάρχουν στο ιστολόγιο της Ανανεωτικής Πτέρυγας ή όχι;
Σε καλύπτουν ή όχι?
Επί της ουσίας, συζητάμε.
Δεν πίνουμε καφέ στο Κολωνάκι ούτε καθαρίζουμε φασολάκια.
Η ευγένεια σου, πάει να με "σκλαβώσει"
Μερσί, για τις απαντήσεις σου..
2. Όσον αφορά την Πτέρυγα και την στάση της: επί της ουσίας σε κάλυψε ο Σπίθας. Αλλά εγώ προσωπικά δεν νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ για κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μάλιστα μου την δίνει αυτή η νοοτροπία δηλαδή εάν συμπορεύεσαι πολιτικά με κάποιον να πρέπει και να τον αντιπροσωπεύεις ή να απολογείσαι γι αυτόν.
Τυπικά δεν ανήκω στην Πτέρυγα. Πολιτικά όμως ανήκω στην ανανεωτική αριστερά και τυγχάνει η Πτέρυγα να είναι η μόνη υπαρκτή πολιτική της έκφραση αυτήν την στιγμή: όχι ιδιαίτερα επιτυχής θα έλεγα, όχι αρκετά δυναμική επίσης, με ψιλοπαρατημένες τις πολιτικές της επεξεργασίες έναντι της προσπάθειας συνύπαρξης στον Συνασπισμό με τους αμετανόητα σταλινικούς και τους αμετανόητα επαγγελματίες πολιτικούς, αλλά Η ΜΟΝΗ!
Έχουν και διάλογο στην ananeotiki.gr γράφτους τα παράπονά σου, εδώ ψάχνουμε το μετά.
Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα το όποιο τωρινό μόρφωμα της αριστεράς αλλά η ουσία: τι έχει να πει η αριστερά σήμερα;
Προσωπικά θεωρώ την Πτέρυγα αιχμάλωτη της επιθυμίας της να παραμείνει ο Συνασπισμός το κοινό μας σπίτι, πράγμα που το θεωρώ αυταπάτη ολκής και χαμένο κόπο. Βαδίζουμε ήδη προς την μετα-ανανεωτική φάση της αριστεράς όπου η συνύπαρξη σε έναν φορέα πολιτικής ενότητας με άλλα ιδεολογικά σχέδια δεν είναι απαραίτητη - αυτό που μετρά είναι οι πολιτικές πρωτοβουλίες σε ιδέες και δράση και όχι οι παραλυτικές "ενότητες".
Καλησπέρα!
Γιώργος, είπε
ΑπάντησηΔιαγραφή[ ] " Έχουν και διάλογο στην ananeotiki.gr γράφτους τα παράπονά σου, εδώ ψάχνουμε το μετά.
Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα το όποιο τωρινό μόρφωμα της αριστεράς αλλά η ουσία: τι έχει να πει η αριστερά σήμερα;
......
Βαδίζουμε ήδη προς την μετα-ανανεωτική φάση της αριστεράς όπου η συνύπαρξη σε έναν φορέα πολιτικής ενότητας με άλλα ιδεολογικά σχέδια δεν είναι απαραίτητη - αυτό που μετρά είναι οι πολιτικές πρωτοβουλίες σε ιδέες και δράση και όχι οι παραλυτικές "ενότητες"."
.........
Σπίθας
Συμφωνώ, Γιώργο.
Καλημέρα..(θα μας πιάσει το πρωί;)
Θέλω να ξυπνήσω νωρίς.
Να με δει ο ήλιος, να μαζέψω βιταμίνη D..!!
σε σαφη αποκλιση οι ανακοινωσεις του ΣΥΝ με τον ΣΥΡΙΖΑ!ο ΣΥΡΙΖΑ το βιολι του.Κανενα συμπερασμα απο τον περσινο Δεκεμβρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς αναφορα την Α.Π.μη την αδικουμε.
Κανει σοβαρες προσπαθειες.Βεβαιως χρειζεται μεγαλυτερη τολμη.Ειναι
ωρα για αποφασιστικες κινησεις του Φ.ΚΟΥΒΕΛΗ.
Βρε Σπίθα,
ΑπάντησηΔιαγραφήπως τον αποπήρες έτσι τον καημένο τον ανώνυμο..Χαλαρά είπαμε.. Μάζεψες για σήμερα βιταμίνη D;
όσο για την πορεία. Τί θα πεί αγαπητοί φίλοι είμαι υπερ η κατά; Δηλαδή ποιός θα απαγορέψει σε έναν πιτσιρικά το πρωτόγνωρο βίωμα να τιμήσει σε μια πορεία τον συμμαθητή του που τον σκότωσαν άδικα;Τί θα πεί George πορεία επαιτειακή και πορεία πολιτική; Εγω θεωρώ πολιτική μια πορεία που γίνεται εν μέσω οικονομικής κρίσης, που είναι μια πορεία ανάμνησης ενός άδικου και προκλητικού θανάτου απο μπάτσο. Δηλαδή γιατί μια πορεία πρέπει να έχει εντελώς συγκεκριμένα αιτήματα;
Θυμόσαστε εκείνη την πορεία για την Ολυμπιακή π.χ που είχε εντελώς συγκεκριμένα αιτήματα; Μήπως είχε επιτυχία; Και ποιοί είμαστε εμείς που θα αποφασίσουμε τι είναι σωστό για κάποιους άλλους;
Όσο για την συζήτηση που γίνεται τελευταία για νέο πολιτικό φο΄ρεα και αποχώρηση της ανανεωτικής πτέρυγας απο τον ΣΥΝ εγώ θάλεγα να μην βιάζεται κανείς. Γιατί πρέπει πριν γίνει μια διάσπαση να το σκεφτει κανείς όχι 2 αλλα 52 φορές αν θέλει να φερθεί υπεύθυνα.Ας δούμε πρώτα πως θα λυθεί το θέμα ΣΥΡΙΖΑ και βλέπουμε
no frost, γλώττα λανθάνουσα τ΄ αληθή λέγει: επαίτες κοντεύουμε να γίνουμε. Ψάχνουμε καμιά επ(αί)τειο να μπορέσουμε να κάνουμε την παρουσία μας αισθητή αφού έχουμε χάσει το συνδικαλιστικό κίνημα, τις οικολογικές προτεραιότητες και την εμπέδωση των απαραίτητων κινημάτων κατά των τραπεζών, της διαφθοράς στο δημόσιο και της βίαιης αναδιανομής του πλούτου εις βάρος των εργαζομένων. Και "παρακαλάμε" να μας χτυπήσουν τα ΜΑΤ για να εξεγερθεί ο λαός...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος θα ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα;
Και 52 φορές να το σκεφθείς ένα κόμμα της δημοκρατικής αριστεράς είναι απαραίτητο ...χθες. Αρκετά με τις μουχλιασμένες πλατφόρμες της επερχόμενης επανάστασης, του αδύναμου κρίκου και του εργατικού Δεκέμβρη.
Και να σου πω και κάτι άλλο; Οι βολεμένοι επαγγελματίες της πολιτικής έχουν τον τρόπο να μην γίνει τίποτα. Πρέπει τώρα να απεγκλωβιστούμε. Κάθε ημέρα καθυστέρησης επάνω μας αντανακλά και την ζωή μας δυσκολεύει - για όσους από μας εργάζονται ή ψάχνουν δουλειά ή προσπαθούν να σώσουν την μοκροεπιχείρησή τους. Οι άλλοι τι πρόβλημα έχουν;
@ no frost
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια κουβέντα, είπα..!
Δεν τον αποπήρα, παιδί μου. Ευγενικά του μίλησα.!
Είπε κανείς να μην συμμετέχει στην πορεία όποιος θέλει;
Περί της "στάσεως" της πολιτικής, ομιλούμεν και όχι δια τον περίπατον στα πέριξ των Αθηνών, αλίμονο.
Έφαγα τυρί και θα βγώ στον ήλιο για να γίνει βιταμίνη D..!
Την καλησπέρα μου σύντροφοι, συνπότες και λοιποί συνδαιτημόνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈριξα μια ματιά στα χθεσινά σχόλια , μια "κρύα" ματιά προσφερεται για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Έχετε δίκιο. Ήρθα από το πουθενά, απρόσκλητος, αντιλαμβάνομαι και την δυσκολία,μερικές φορές, να διαγνώσει κάποιος τις προθέσεις του άλλου από δέκα γραμμές.
Το διακύβευμα-αφορμή λοιπόν : Η αναφορά στο πρώτο σχόλιο του leo για το στηθόδεσμο και το δικό μου "λυπάμαι". (ίσως έπρεπε να το ξεκαθαρίσω εθχές λυπάμαι όχι με την έννοια του οίκτου, σε λυπάμαι κλπ αλλά στεναχωριέμαι).
Με τον leo τα βρήκαμε. ίσως λόγω ηλικίας, υπάρχει μια ηθική μια αντίληψη στους αριστερούς που διαμορφώνεται σιγά-σιγά. Οι "μικροί" πχ δεν μπορούν ακόμα να πουν "..Ας μείνει στο ημίφως να κάνει μάτι μπας και καταλάβει που τα σκάτωσε..." Ευχομαι αυτήν την κουβέντα να μην χρειαστεί να την πουν ποτέ...
Γιώργο την κατανόησή σου που ήρθα από το πουθενά και αποτόλμησα
" παρατήρηση". Ειλικρινά όμως με καλή διάθεση.
Όχι χωρίς ουσία ο προβληματισμός σου για τις επετειακές πορείες. Πρέπει η αριστερά ευθαρσώς να κουβεντιαζει τέτοια ζητήματα, ψύχραιμα χωρίς εξυπνακισμούς και χωρίς αγκυλώσεις του παρελθόντος. Στο προκείμενο :θεωρώ ότι δεν μπορούμε ακόμη να ονομάσουμε επετειακά τα χθεσινά και προχθεσινά συλλαλητήρια. Όπως δεν μπορούμε να ονομάσουμε επετειακές τις πορείες του πολυτεχνείου τα πρώτα χρόνια μετά την μεταπολίτευση, νομίζω αλοίμονό μας τότε...
Και προφανώς δεν έθεσα το προβληματισμό μου εδώ με σκοπό να απολογηθεί εσύ ή κάποιος άλλλος για κάτι. Μακριά από εμένα τέτοια άποψη και πρόθεση και συμφωνώ απολύτως με το "...
Και μάλιστα μου την δίνει αυτή η νοοτροπία δηλαδή εάν συμπορεύεσαι πολιτικά με κάποιον να πρέπει και να τον αντιπροσωπεύεις ή να απολογείσαι γι αυτόν..."
Σπίθα
το είπα και παραπάνω, καταλαβαίνω... ήρθα απρόσκλητος από το πουθενά , ξαφνιάστηκες και με "άρπαξες από την μούρη". Εντάξει..ίσως κι εγώ στην θέση σου να έκανα το ίδιο.
Όμως.... Τρίτη βράδυ σήμερα!!.... σε παρακαλώ μη μου αραδιάσεις πάλι όλα αυτά τα κείμενα... :)
Η στεναχώρια (με ή χωρίς εισαγωγικά) παραμένει.
Δεν μπορεί ή όποια αριστερά να είναι "απούσα" απο κοινωνικά γεγονότα όπως του τελευταίου τριημέρου. Είναι υποχρεωμένη να πει την όποια άποψή της.Εκεί κάτω δεν ήταν μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, ο ΜΎΡΙΖΑ και το κακό συναπάντεμα. Αυτοί δεν ήταν ούτε οι μισοί.
Δεν γίνεται να κρυβόμαστε πίσω από σπασμένες τζαμαρίες, από βανδαλισμούς και βαρβαρότητες εξουσιαστών ενάντια σε πρυτάνεις.
800 προσαγωγές είχαμε...μωρά που δεν ξέρουν τι έχουν στο βρακί τους τσουβαλιάζανε με χειροπέδες... μου θύμισε το τρίκυκλο του Γκοτζαμάνη η σκηνη με τον ζητά....
Δεν γίνεται ρε σύντροφοι..
Αυτή είναι η γνώμη μου τουλάχιστον.
ΤΡ.
A μη τι άλλο Γιώργο πρέπει να είσαι ευχαριστημένος από τα όσα προκάλεσε η τελευταία σου ανάρτηση. Συζήτηση επιπέδου και ήθους. Χαίρομαι που σας βρήκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήενδιαφέρουσα η συζήτηση...
ΑπάντησηΔιαγραφή@leo
είπες: "Οι σταλίνες του Σύριζα αγκαλιά με τους μπάχαλους, αντιεξουσιαστές και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις"....επομένως αυτόν με το μουστάκι που είδα εγώ δεν ήταν ο Μπαλάφας, αλλά ο Στάλιν ε;...το ξέρει αυτό ο Γιάννης
Εγώ μαζί σου ΤΡ., έχεις δίκιο τουλάχιστον για την χθεσινή πορεία. Της Κυριακής ήταν καπέλο των μηχανισμών άσχετα πόσος κόσμος κατέβηκε και δεν είχε μέτωπο στην βία των φασιστοειδών που χτύπησαν τον Κίττα (για μένα αυτό ήταν επίσης δολοφονική απόπειρα όπως και του ζητά κατά των διαδηλωτών - και οι μεν και οι δε έχουν "license to kill")και για την σημερινή, τι να πω, μοιάζει με εργολαβία πια. Όσοι δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουνε μπορούν να το τραβήξουν όσο θέλουν: πρόσεξε όμως, η καθημερινότητα ήδη επέστρεψε... και είμαστε εκεί που είμαστε και παραπροχθές. Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες: "δεν μπορούμε ακόμη να ονομάσουμε επετειακά τα χθεσινά και προχθεσινά συλλαλητήρια"
Εμείς τα κάνουμε επετειακά με την έλλειψη αριστερής πολιτικής για την συγκυρία - με τις γενικολογίες γίνεσαι επετειακός πριν την ώρα σου. Κι όσο δεν ξεκαθαρίζεις ότι η βία των μπάχαλων έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την βία του κατασταλτικού μηχανισμού - είναι δηλ. εξουσιαστική, αφήνεις και την επέτειο στα χέρια τους.
Κατά τα άλλα η αριστερά δεν ήταν απούσα. Και ο ΣΥΝ και οι άλλοι εκεί ήταν. Εάν αναφέρεσαι στην Πτέρυγα, απλά διαχωρίστηκε από την κυριακάτικη σύγχυση με τους μπάχαλους - στα υπόλοιπα συμμετείχε κανονικά. Που είναι το πρόβλημα;
Καλησπέρα και ευχαριστώ που επιμένεις στον διάλογο :)
@ αστυάνακτα: ρε σύντροφε χωρίς δαιμονοποίηση των απόψεων δεν μπορείς; Τι κι αν ήταν ο Γιάννης εκεί ή ο Γιώργος εδώ; Σημαίνει αυτό κάτι; Ο καθένας έχει την άποψή του και την υλοποιεί: χρειάζεται κανενός την έγκριση; Πάλι έβαλες το αριστερόμετρο σε λειτουργία; Έλεος! Δεν είναι αριστερά αυτή που επαγγέλλεσαι - με point system και βαθμολόγηση της συμπεριφοράς...
ΑπάντησηΔιαγραφήleo σου αφιερώνω το επόμενο (επετειακό αυτό...) ποστ. Ο καφές ψήνεται :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα σου αραδιάσω άρθρα, ούτε θα σου αντιπαραθέσω επιχειρήματα, ανώνυμε ΤΡ.
ΑπάντησηΔιαγραφή´Οπως είπες την άποψη σου, εσύ. έτσι θα την πω κι'εγώ, τότε.
Έχω αναφερθεί και άλλες φορές, έχω παραθέσει τα επιχειρήματά μου, δεν γίνεται να τα επαναλάμβάνω, συνεχώς, γιατί δεν έχει νόημα.
Αν θέλει κάποιος να δεί μια πλευρά, τότε αυτήν θα δει. Αξίωμα.
Κάθε πολυσύνθετο ζήτημα έχει πολλές οπτικές. Επιλέγουμε, ανάλογα με τον στόχο που έχουμε και με την κλίμακα αξιών. Αυτά δεν αναλύονται, ούτε σ'ένα σχόλιο, ούτε σε δέκα ποστ.
Απλώς η αριστερά, αυτή την στιγμή, δεν έχει κανένα ξεκάθαρο στρατηγικό στόχο.
Αλλού πατά και αλλού βρίσκεται.
Δεν ξέρει τι της γίνεται και τι ζητάει.
Τουτέστιν...
Η άποψή μου, έχει ως αφετηρία, την στάση της ηγεσίας αριστεράς και στον τρόπο αντιμετώπισης των πολιτικών ζητημάτων και όχι στις ενέργειες της νεολαίας.
Δεν μ'αρέσει να κρυβόμαστε, πίσω από την νεολαία. Αυτό είναι που μ'ενοχλεί.
Δεν έχω πειστεί ούτε θα με πείσεις ότι έχουμε ασχοληθεί ουσιαστικά με τα αίτια και τους τρόπους που θα αντιμετωπίσουμε με ουσιαστικό τρόπο τα σοβαρά καθημερινά προβλήματα. Εκεί η αριστερά είναι παντελώς απούσα.
Και το λέω μετά γνώσης. Δεν κουνιέται, καν. Κάνει την πάπια και όποιος πει το αντίθετο λέει ψέμματα.
Γι αυτό καλό είναι να ενσκύψει, άμεσα και με σπουδή στα θέματα, που πετάει στο κάλαθο των αχρήστων- μαζί μ'αυτά και ανθρώπους- σφύριζοντας αδιάφορα και γυρίζοντας την κεφαλή όπου προκύψει.
Να μην χρησιμοποεί τα μέλη και τους φίλους σαν "αριθμούς" και εκλογικό ποσοστό.
Αυτά.
Την καλησπέρα μου και την καληνύχτα μου, ταυτόχρονα..σύντροφοι.
Και άλλο, πια, δεν μπορώ.
Μου φαίνεται πως λέμε, εδώ και χρόνια, όλα τα ίδια πράγματα.
Γιώργο σευχαριστώ, είναι εξάλλου της γενιάς μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα που βρίσκουμε κοινό τόπο για συζήτηση η οποία όντως είναι δύσκολη από το διαδύκτιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπίθα
Πολλά από τα θέματα που βάζεις είναι όντως ουσίας και χρήζουν απάντησης από την αριστερά.
Να κλείσω με ένα απόσπασμα για τον Δεκέμβρη , μια που για αυτόν κουβεντιάζουμε, του Νικόλα Σεβαστάκη από την Αυγή της Κυριακής.
"..Μια κριτική προσέγγιση της δεκεμβριανής έκρηξης διαγράφεται εκεί όπου δεν αναζητά κανείς απεγνωσμένα τα νέα υποκείμενα της μεγάλης σύγκρουσης αλλά και δεν υιοθετεί τις κυρίαρχες ερμηνείες οι οποίες ταυτίζουν τη δημοκρατία με την κατάψυξη των δημόσιων παθών και τη ρηχή κοινωνική νηνεμία..."
ΤΡ.
Συμφωνώ με το Σπίθα 100%. Η αριστερά δεν έχει στρατηγική, γιατι δεν έχει στόχους, δεν έχει πολιτική. Απλά σέρνεται πίσω από τα γεγονότα που άλλοι παράγουν, επαναλαμβάνοντας κοινοτυπίες που κανένα δεν ενοχλούν και κανένα δεν ενδιαφέρουν. Και σαν μικρό παιδί που δεν το προσέχουν του τη δίνει και τα σπάει ώρες - ώρες και μετά το δέρνουν και κλαψουρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συζητά με την κοινωνία αλλά μιλάει εκ μέρους της, συνθηματικά, με "κάτω" και "έξω", παραπονιάρικα, ποτέ επί της ουσίας. Και το χειρότερο καλύπτει την ανυπαρξία θέσων πίσω από την δήθεν επαναστατικότητα, την αδιαλαξία και τον αντισυστημισμό.
Αυτή την έλλειψη ελπίσαμε κάποτε ότι θα καλύψει η ανανεωτική αριστερά, αλλά.....
Αυτή η παράγραφος ορίζει, αναμφίβολα τις απαραίτητες προυποθέσεις, ΤΡ, ώστε να ανοίξει μια συζήτηση και η οποία δεν θα κλείνει ποτέ. Στο ενδιάμεσο όμως βρίσκεται μια πορεία που απαιτεί και μια ρότα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πορεία θα πρέπει να έχει αξιακό σύστημα που θα καθορίζει το πολιτικό πλαίσιο.
Και αυτό αναζητούμε να προσδιορίσουμε, συνεχώς..
Τα ξαναλέμε :)
Με καλύπτει ο leo, με το συνοπτικό του σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜένω στο "αλλά"..που έγραψες.
"Αλλά",...έτσι δεν πάμε παρακάτω. leo.
Τα όρια έχουν ξεπεραστεί.
Ή προχωράμε παρακάτω ή δεν προχωράμε, καν!
Δεν υπάρχει μέση οδός.
Φτάσαμε σε αδιέξοδο που ανακυκλώνεται και αν συνεχιστεί, τότε, σίγουρα και χωρίς υπερβολές, όλα θα είναι χειρότερα.
Εμπρός λοιπόν για την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της Ανανεωτικής Αριστεράς! Τι "αλλά"; Εδώ και τώρα! ( ωχ ξύπνησε ο βολονταριστής μέσα μου :) κάθε βράδυ τέτοια ώρα με πιάνει..)
ΑπάντησηΔιαγραφήο αγαπητος αστυαναξ δεν γνωριζει οτι ο Μπαλαφας ειναι στην ιδια ταση με αυτον ? Στους νεοπροεδρικους δηλαδη... mike
ΑπάντησηΔιαγραφήEγω δηλαδή Σπίθα, τον συμπάθησα πολύ αυτόν τον ανώνυμο γιατί δείχνει σεμνός. Σπάνιο στις μέρες μας. Οι άνθρωποι σήμερα βιάζονται πολύ να μιλήσουν και να διαφωνήσουν. Δεν ξέρουν να περιμένουν και ειδικά στο διαδίκτυο- θα το έχεις προσέξει- πουλάνε συχνά τζάμπα μαγκιά λόγω ανωνυμίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλα χρειάζεται αναμονή και δεύτερες σκέψεις. Και στα θέματα της Αριστεράς.Δεν είναι καλό να γίνει διάσπαση τώρα. Δεν νομίζω πως θα ωφελούσε.Θα περιμένουμε το έκτακτο συνέδριο και βλέπουμε μετά. Λυπάμαι Γιώργο αλλά ωρες ώρες βιάζεσαι σαν την χήρα στο κρεβάτι!
Άντε και καλό καφέ..
To "Tζάμπα μαγκιά "κλπ προς Θεού δεν είναι υπονοούμενα για σένα..μην τυχόν παρανοήσεις. Ξέρεις ότι μιλάω για άλλους γενικά, εσένα σου μιλάω με την άνεση της γνωριμίας μας και της γεγνωσμένης συμπάθειάς μου σε σένα...γουάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρααα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω καταλάβει το σχέδιο του Γιώργου, αγαπητέ,
@ no frost!
Περιμένει να κοιμηθώ και τότε ξυπνάει, μέσα του, το θηρίο, ο ασυγκράτητος βολονταρισμός μιας ανήμερης και άγριας "στρουθοκαμήλου" !!
:)
Ξέρει, βλέπεις ότι δεν... "τραβάω" την ..νύχτα, αφού μου λείπει η βιταμίνη D!
Έχεις δίκιο για τις διαπιστώσεις σου, φυσικά.
Αναγνωρίζεται η καλή διάθεση, κατ'αρχήν και αυτό εκτιμώ, πρωτίστως.
Η όποια διαφορετική άποψη είναι πάντα χρήσιμη, όταν υπάρχει η καλή προδιάθεση.
Το δεύτερο σχόλιο, δεν ήταν αναγκαίο, αφού καταλαβαίνεις ότι σε καταλαβαίνω:)
@ mike
Αυτό το "νεοπροεδρικός", τι τάση είναι;
Δεν είναι κάποιο καινούργιο ιδεολογικό "αριστερό ρεύμα", υποθέτω;
@ Γιώργο
Έγώ, είπα, ότι θα κεράσω "τον καφέ"..
Εσύ να υπολογίσεις πόσους καφέδες θα έχεις να πληρώσεις, μετά επιδορπίου.!!
“Δεν συζητά με την κοινωνία αλλά μιλάει εκ μέρους της, συνθηματικά, με "κάτω" και "έξω",”
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η αριστερά σήμερα με δυο λέξεις.
Αυτή είναι η αριστερά του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Εμείς σύντροφοι θέλουμε την αριστερά του αύριο την αριστερά που θα αφουγκράζεται το λαό που θα συμμετέχει στα κινήματα που δημιουργούνται από το λαό και δεν θα είναι πάνω από το λαό.
Ξέρω κάποιοι θα μιλήσουν για κόμματα πρωτοπορίες για οπορτουνιστικές απόψεις κτλ
Τα κόμματα πρωτοπορίες είναι αυτά όμως που δημιούργησαν τη ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ στης κοινωνίες του ανύπαρχτου σοσιαλισμού.
Σπιθα μου , ειναι η λατρεια της ψευδαισθησης της συμμετοχης στην οποια ''εξουσια'', χωρις ιδεολογικα ''ταμπου'' αμυντωρ του εκαστοτε προεδρου, σωτηρας ντε και καλα του... κομματος. ''Θελω να σωσω το κομμα μου'' μου ειπε πριν λιγο καιρο στελεχος αυτου του κλιματος μελος της Κ.Π.Ε. .... κοντολογης ειναι η κληρονομια της Κωνσταντοπουλειας περιοδου που ενεπλεξε αυτο το κομμα στον γορδιο δεσμο του ΣΥΡΙΖΑ και τον οριστικο του θανατο. mike
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς, όπως τα λες,από το 2003 ξεκίνησε το "λάθος", mike !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια για ένα αποτυχημένο εγχείρημα, που ήταν αναμενόμενο, για μένα, 1000/%
@αγαπητέ Γιώργο
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ δεν έβαλα κανένα αριστερόμετρο...άλλος έβαλε σταλινόμετρο...μου αποδίδεις πράγματα που δεν είναι στις προθέσεις μου και τις αξίες μου...πολύ περισσότερο μου αποδίδεις πράγματα που άλλοι τα λένε και κυρίως αυτοί στους οποίους απαντώ..
τη καλησπέρα μου...
Γιωργο,τόσες και τοσες 'ΗΜΕΡΕΣ' μας εμαθαν να 'γιοταζουμε' μια ΑΚΟΜΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ευκαιρια να δειξουμε πως ειμαστε εδω !!!! κατεβαζοντας νεους ανθρωπους στον δρομο [ που πιστεψτε με,στην πλειονοτητα τους το μονο που λενε ειναι γουσταρω..........]γουσταρουν καθως η πολυκατοικια και η κοινωνια της ασφυξιας δεν τους επετρεψε να παιξουν στην Αλανα και ο υπερπροστατευτισμος δεν τους εδωσε το δικαιωμα να ρίξουν μια μπουνια.
Και φωναζουν γουσταρωωωωωωωωωω.
Ειχα μια συζήτηση επι δυο ωρες χθες βραδυ με 24χρονο νεαρό σπουδαστη των ΤΕΙ,
Ειχε σηκωσει στην ιστοσελιδα του φωτογραφια με την αναρτηση του συμβολου των Αναρχικων[ θα τριζουν τα κοκκαλα του Κροποτνικ]] και απο κατω γουσταρωωωωωω!
Πιστεψτε με προσπαθουσε να με πεισει πως αγαπαει,πως δεν εχει τιποτε,πως σεβεται την Σημαια,α
'.....αλλα να πως να το πω καταλαβες..........'
Οταν του μιλησα για εγκαθετους μου ζήτησε να του εξηγησω τι σημαινει η λεξη!!!!!!!!!!!!!!!!
Λοιπον ολοι αυτοι οι Ιεροφαντες ας ζητησουν απο τα 3.000.000 Ελληνες να βρεθουν εξω απο τις Τραπεζες και τα Δικαστηρια να αποδοθουν ευθυνες.
---Δυστυχώς πολυ κακο για το τιποτα.
Σήμερα ειναι γι'αυτους 'μια αλλη μερα.'