Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

"Διακριτοί ρόλοι Εκκλησίας και Κράτους";



Που πήγε η θέση της Αριστεράς για χωρισμό Εκκλησίας και Κράτους, φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας και μισθοδοσία όλων των εκκλησιαστικών λειτουργών από την Εκκλησία ΑΕ και όχι το δημόσιο, Αλέξη; Κάνουμε αριστερή πολιτική ή δημόσιες σχέσεις;



4 σχόλια:

  1. Γιώργο, καλημέρα σου. Να σε κάτι που συμφωνούμε απόλυτα. Ο σ. Αλέξης έκανε πατάτα ολκής. Οχι μόνο έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και του ΣΥΝ. Αρα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Στην ίδια δήλωση έκανε άλλες δύο χοντροπατάτες.
    Μία αφορά αυτό: "Πιο σημαντικό από το φορολογικό λοιπόν είναι να υπάρξει ένας ουσιαστικός διάλογος προκειμένου να καταγραφεί η εκκλησιαστική περιουσία και να καταγραφεί και η συμβολή του κράτους και η συμβολή της εκκλησίας σε αυτή τη δύσκολη για την κοινωνία περίοδο"! Διάλογος για να καταγραφεί η εκκλησιαστική περιουσία!
    Και η άλλη αφορά αυτό: "Πρέπει να πω όμως ότι η ελληνική κυβέρνηση έκανε λανθασμένους χειρισμούς που δεν μας γεμίζουν με αισιοδοξία". Εσύ μπορεί να συμφωνείς σε αυτό το "περί λανθασμένων χειρισμών της κυβέρνησης εν όψει της Συνόδου Κορυφής (σε τέτοια ερώτηση απαντά ο σ. Τσίπρας), αλλά εγώ θεωρώ ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι δεδομένη και δεν είναι θέμα λάθους χειρισμών. Πρίκειται για πολιτική υποτέλειας στους νεοφιλελεύθερους της Ε.Ε., άρα αυτό που ξέρουν κάνουν ο Παπανδρέου και η κυβέρνησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι κωμικό αυτό που συμβαίνει την εκκλησία και την εξουσία.
    Σε μια εποχή που η εκκλησία σαν μηχανισμός δεν έχει καμιά αίγλη ακόμα και στους πιστούς, από τον ΓΑΠ μέχρι τον Τσίπρα φοβούνται να την ακουμπήσουν, δηλαδή να ζητήσουν πίσω όλα όσα έχει αρπάξει από την εποχή της τουρκοκρατίας μέχρι σήμερα. Εδώ φαίνεται ακριβώς ο συντηρητισμός τους και ο φόβος τους μήπως θιγούν οι ευαισθησίες μερικών καθυστερημένων που ακόμα πιστεύουν ότι η εκκλησία κάνει κοινωνικό έργο κλπ.
    Για τον Τσίπρα δεν εκπλήσσομαι καθόλου. Τα επαναστατικά λόγια είναι που κρύβουν τον πιο βαθύ συντηρητισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα από ότι φαντάζεται πολύς κόσμος.
    Μετά την τουρκοκρατία διαμορφώθηκε ένα κράτος που πέρασε στην υποδούλωση του παπαδαριού. Πολλοί λίγοι 'Ελληνες ύψωσαν το αναστημά τους απέναντι στον θρησκευτικό σκοταδισμό που επέβαλλε η Ορθόδοξη θρησκεία στην χώρα μας.
    Δεν υπάρχει τίποτε ποιο αντιφατικό από κάποιον που πιστεύει πως έχει επιστημονική γνώση και παράλληλα δηλώνει θρήσκος.
    Περίμενα πως στην εποχή που ζούμε αυτά τα πράγματα θα είχανε λυθεί εκ των πραγμάτων αλλά μάλλον υποτίμησα την δύναμη του αντιπάλου.
    Όλες οι θρησκείες εμπορεύονται και δυναμώνουν από τον ανθρώπινο πόνο.
    Αυτές τις ημέρες που γίνονται συζητήσεις για την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας προβάλλουν σαν επιχείρημα το κοινωνικό έργο τους.
    Το κράτος βολεύεται και τους σιγοντάρει γιατί στην πραγματικότητα τους δίνει μία δική του υποχρέωση. Κανονικά θα έπρεπε να απαγορεύεται σε αυτούς τους μηχανισμούς να ασχολούνται με τόσο ευαίσθητα κοινωνικά πράγματα.
    Η εμπιστοσύνη που μπορεί να δώσει κανείς σε ρασοφόρους είναι μηδενική.
    Τους αφήνουν να χειρίζονται χωρίς έλεγχο θέματα όπως ορφανά παιδιά που όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες για κακοποιήσεις από ρασοφόρους όλων των θρησκειών.
    Τους αφήνουν να προσεγγίζουν ηλικιωμένους για τις περιουσίες τους. Ένα τέτοιο σκάνδαλο είναι με την θεία της Κούρκουλα που άφησε όλη την περιουσία της σε ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ έτσι να εξασφαλίσει και αυτός τα γεραματά του σαν κάποιον άλλο που ομολόγησε πως είχε 1,5 δις δρχ. από τα τυχερά του.
    Και κλίνοντας, θα περίμενα η αριστερά να πάρει ξεκάθαρη θέση όχι μόνο γιά την δήθεν εκκλησιαστική περιουσία που όλοι ξέρουμε πως διαμορφώθηκε, αλλά και για τον ρόλο της στην χώρα μας.
    Γιώργος EL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό θα ήταν ένα Πόθεν Έσχες και για την εκκλησιαστική περιουσία (χρυσόβουλα κλπ). Μέχρι τότε ας πληρώσουν αναδρομικά τους φόρους που οφείλουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU