Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Όποιος δεν συμπαθεί τον Νταλάρα να σηκώσει το χέρι του. Τα υπόλοιπα είναι απλά φασισμός!

Η πιθανότητα της Βαϊμάρης

του Θανάση Πολλάτου*


Έγραψα πριν από μερικές μέρες πόση απέχθεια μου γεννά η ρητορική του μίσους που αναπαράγει το φαιοκόκκινο μέτωπο κατά του μνημονίου. 
Η ρητορική του μίσους απέχει μόλις ένα βήμα από τη φυσική βία. 
Το βήμα αυτό έχει πραγματοποιηθεί επανειλημμένα με τις επιθέσεις ενάντια σε πολιτικούς και δημοσιογράφους. Χθες ο Γιώργος Νταλάρας εισέπραξε ως αμοιβή για μια συναυλία του γιαούρτια, καρέκλες και άλλα εδώδιμα και αποικιακά.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτό που είναι και αυτό που εκπροσωπεί ο Νταλάρας, υπάρχουν στις φιλελεύθερες δημοκρατίες τα απαραίτητα μέσα για να το εκφράσουμε. Και τα μέσα αυτά εξαντλούνται στη δημόσια εκφορά του λόγου. Η φυσική και η λεκτική βία δεν είναι μέσα σε αυτά. 
Στην ελληνική περίπτωση φαίνεται ότι λείπει η κριτική ικανότητα, η αγωγή, η παιδεία, η αισθητική και το δημοκρατικό ήθος να θέτουμε τα όρια μεταξύ της πολιτικής διαμαρτυρίας και των πογκρόμ των ταγμάτων εφόδου. 
Εν προκειμένω η διάκριση μεταξύ των ταγμάτων εφόδου που χτυπάνε τους μετανάστες και των ταγμάτων εφόδου που χτυπάνε όποιον δεν τους αρέσει είναι ασήμαντη. Πρόκειται για περιπτώσεις πολιτικής βίας. 



Φασίστες με μαυροκόκκινο συνολάκι οι μεν, φασίστες με γαλανόλευκο συνολάκι οι δε. Φασίστες πάντως. Φασίστες, θέλω να πω, και οι σιτεμένοι επαναστάτες κλακαδόροι της φαιοκόκκινης αντιμνημονιακής τρομοκρατίας που ξεσαλώνουν στις ιντερνετικές τους λίστες. Της αριστεράς και της προόδου ντε. Και βάλε.
Όποιος και όποια από μας είναι ή παριστάνει τον υποστηρικτή της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να θυμάται ότι εδώ, στα δύσκολα, κρινόμαστε όλοι
Και ας μην αρχίσουν οι εκπτώσεις για το «γιαουρτάκι» -άσε που δεν ήταν μόνο «γιαουρτάκι», αλλά και καρέκλες και κρανοφόροι επί σκηνής. 
Το άρθρο 3 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, πάντως, κάτι λέει για την απαγόρευση της εξευτελιστικής μεταχείρισης. Και εξευτελιστική μεταχείριση δεν υφίστανται μονάχα οι μετανάστες στα αστυνομικά τμήματα, αλλά και πολλοί άλλοι στο δημόσιο χώρο, στα πανεπιστήμια κ.α. Μονάχα η απόχρωση του φασίστα αλλάζει.
Ο Νταλάρας, μαγκιά του, δεν υπέκυψε στην τρομοκρατία και στην εξευτελιστική μεταχείριση που υπέστη ο ίδιος και οι μουσικοί της ορχήστρας του και συνέχισε με αξιοθαύμαστο πείσμα να τραγουδάει. 
Οι σιωπηρά επιδοκιμάζοντες και οι κλακαδόροι της επελαύνουσας και ξεσαλωμένης σποράς του Δεκέμβρη του ‘08, που μετά από τα «η αλληλεγγύη, το όπλο των λαών...», άρχισε τα «προδότη» και «δωσίλογε»- τέτοια είναι η διεθνιστική της κατάρτιση- στο τέμπο του Τράγκα, να προσέξουν την πιθανότητα της Βαϊμάρης. 
Γιατί τότε, δεν ξέρω αν τα αντιμνημονιακά κολλητιλίκια με τη Χρυσή Αυγή θα μπορέσουν να σώσουν την παρτίδα.
*από τα arguments.gr 

22 σχόλια:

  1. Βία είναι ο εξαναγκασμός μας στη φτώχεια και στην εξαθλίωση.
    Είναι η πολιτική και κοινωνική καταχνιά που μας κρύβει το φως και μας πνίγει ανάσες και όνειρα.
    Είναι οι πολιτικές εκείνες που μας έχουν οδηγήσει σε θλίψη, σε οργή, σε κατάθλιψη, σε αυτοκτονίες.
    Είναι τα ίδια πρόσωπα που χρόνια τώρα υποτιμούν την νοημοσύνη μας παριστάνοντας κάθε φορά τους σωτήρες μας.
    Είναι τα ίδια πρόσωπα που ασελγούσαν κατά συρροή και εξακολούθηση πάνω μας και τώρα μας δουλεύουν κανονικά παριστάνοντας τους υπεύθυνους, τους ορθούς, τους σοβαρούς.
    Είναι η πολιτιστική και αισθητική τρομοκρατία.
    Βία είναι η χειραγώγηση των μαζών από τα μέσα μαζικής εξαπάτησης.
    Βία είναι το να είσαι «περήφανο νιάτο» και να έχεις γεμίσει ρυτίδες βλέποντας πως η ζωή περνάει δίπλα σου κι εσύ δεν έχεις ζωή.
    Είναι να είσαι «περήφανο γερατειό» χωρίς αξιοπρεπή σύνταξη και περίθαλψη και να περιμένεις απλά να πεθάνεις.
    Βία είναι να αντιστέκεσαι σε όλα αυτά που κάνουν για μας χωρίς εμάς και να σε κατηγορούν κάτι κύριοι πολιτικοί και αρθογράφοι της «ευθύνης» για λαϊκισμό και βία..

    Δημήτρης...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας μας όμως δεν νομιμοποιείται από τον ορισμό για την βία που τον εκφράζει να απλώνει και χέρι στον διπλανό του...Ούτε τα βιώματά μας και πως τα διαχειριζόμαστε για να επιβιώσουμε ψυχολογικά μας επιτρέπουν έναν άκρατο υποκειμενισμό και "πρωτοβουλίες" ...λαϊκής δικαιοσύνης. Υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες, ένα πλαίσιο συνύπαρξης. Αλλιώς όλα θα τα καθορίσει η χρήση δύναμης. Κι αυτό είναι φασισμός.

      Διαγραφή
    2. αλλος πασοκος βολεμενος....οταν δεν θα εχεις να φας τοτε να δουμε τι θα λες..αλλα ξεχασα εσυ και οι ομοιδεατες σου πρωτοι θα την κανετε για αγγλια...

      Διαγραφή
  2. Δεν ξερω ανα μπορω να ορισω την Βια η την αντιβία ..
    εκεινο που ξερω ειναι οτι την κραυγή Προδοτη δεν την εχω ματακαουσει εδω και πολλά χρόνια ουτε απο κκε ΔΕς ΟΥΤΕ ΑΠΟ σΥΡΙΖΑΙΟΥς ΟΥΤΕ ΑΠΟ ..ΑΝΑΡΧΙΚΟΥς ..
    αλλά απο
    ακροδεξιους εθνολαικιστες
    Οπερ εδει δειξαι
    τα αλλα μου φαινονται επεα πτεροεντα και αυτο που λέω δεν αφορά καν τον Νταλάρα που ποτε δεν μ'αρεζε αλλά το χαλι το μαυρο που απλώνεται σαν λεκές στην ελληνική κοινωνια σημερα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Θανάση Πολλάτο
    "...Το άρθρο 3 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, πάντως, κάτι λέει για την απαγόρευση της εξευτελιστικής μεταχείρισης..."
    Μαλλον επικαλεισαι αυτα τα δηθεν που γραφουν στις διακηρυξεις τους και στα συνταγματα οι ευρωπαιοι,οι ΗΠΑ,..., ο ΟΗΕ για να τα πιστευουν αφελεις.

    1.Τα κρατη των αναεπτυγμενων χωρων, και οχι μονον, μεσω των οργανων καταστολης εχουν παραβιασει πολλαπλως, βαναυσως εως εγκληματικα και διαρκως τα δικαιωματα των πολιτων τους και των πολιτων αλλων χωρων.
    2.Το ανοργανωτο πληθος (χουλιγκανοι, αναρχες, μπαχαλοι,ανωριμοι και ημιδιατραγμενοι,...) παρομοιως, σχεδον σε ολες τις χωρες της γης.
    3. Ξεχασατε νωρις τις φορολογικες εξυπηρετησεις που ζητησε ο αοιδος απο το Πασοκ Του Πανταγια επι Σημιτη και σε λιγο θα τον κανετε ηρωα και μεταμοντερνο Αθηναιο διανοητη.
    4. Το παιδικο πεισμα να συνεχιζει να παιζει κατω απο εξευτελιστικες αποδοκιμασιες, οταν του εριχναν καφεδες, νερα,γιαουρτια, δειχνει τελικα την ανωριμοτητα του Γ.Ν., που προερχεται απο τα κακα παιδικα του χρονια, εως οτου να καταφερε να επιτυχει και να παιζει το σηριαλ "και τωρα θα δειτε ποιος καταφερα να γινω ΕΓΩ"
    Διοτι μια συναυλια προυποθετει αμοιβαιο σεβασμο τουλαχιστον, αν οχι την δημιουργια μεθεξης.
    5. Αυτο που τον χαρακτηριζε παντοτε ηταν η ελλειψη σεμνοτητας.


    Αυτα τα ολιγα .

    ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ (ΠΡΩΗΝ ΝΤΑΡΑΛΑ)

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καθένας μπορεί να κρίνει όπως θέλει τον Νταλάρα και τον οποιονδήποτε άλλο. Τα γιαούρτια, οι καρέκλες κτλ όμως είναι καθαρος φασισμος. Το ίδιο και οι οποιες δικαιολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος μιλάει για φασισμό χωρίς να έχει πέσει στα χέρια της ελληνικής αστυνομίας και δικαστικής εξουσίας να σηκώσει το χέρι του. Τα υπόλοιπα είναι απλά παπαρολογίες.

    dimitris t

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να δικαιολογησω τις θεσεις μου:
    1.Τα κρατη των ανεπτυγμενων χωρων, και οχι μονον, μεσω των οργανων καταστολης εχουν παραβιασει πολλαπλως, βαναυσως εως εγκληματικα και διαρκως τα δικαιωματα των πολιτων τους .....
    2.Το ανοργανωτο πληθος (χουλιγκανοι, αναρχες, μπαχαλοι,ανωριμοι και ημιδιαταραγμενοι,...) παρομοιως, σχεδον σε ολες τις χωρες της γης.
    αναρτω παρακατω μια παρουσιαση ενος εξαιρετικο film που ειδα χθες το βραδυ σε κρατικο καναλι και αναφερεται στην διαρκη ασκηση βιας και σε τραγικα βιαια επεισοδια τοσο των δυναμεων καταστολης οσο και των βαρυποινιτων σε ισπανικη φυλακη υψιστης ασφαλειας, το πιο θα συνιστουσα να το δειτε.

    Κριτική Κινηματογράφου
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ
    21.1.2010 Η ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ
    CELDA 211
    ΚΕΛΙ 211
    Σκηνοθεσία: Ντανιέλ Μονζόν
    Πρωταγωνιστούν: Κάρλος Μπαρδέμ, Λουίς Τοζάρ

    "Από ένα τραγικό παιχνίδι της μοίρας ένας δεσμοφύλακας μετατρέπεται σε κρατούμενο σε φυλακή ασφαλείας. Κινηματογραφικός θρίαμβος στην Ισπανία.


    Έτοιμος να πιάσει δουλειά ως δεσμοφύλακας, ο Χουάν Όλιβερ θέλει να κάνει καλή εντύπωση στους υπεύθυνους και πάει στο σωφρονιστικό ίδρυμα μια μέρα νωρίτερα. Για κακή του τύχη πέφτει σε εξέγερση και παγιδεύεται σε ένα κελί που μόλις έχει αδειάσει από τον προηγούμενο «ένοικο» και στην αναμπουμπούλα προσποιείται τον κρατούμενο για να επιβιώσει.
    Η ταινία ξεκινάει εκρηκτικά, και μόλις σε ένα δεκάλεπτο ο ήρωας έχει τουμπάρει τους ρόλους και βρίσκεται στον λάκκο των λεόντων ως ανήμπορος πρωτάρης που πρέπει να πείσει ως αυθεντικός φυλακόβιος θανατοποινίτες με περγαμηνές. Οι φυλακισμένοι εκμεταλλεύονται τη συγκυρία κρατουμένων που ανήκουν στους Βάσκους Αυτονομιστές για να εκβιάσουν το υπουργείο, με αιτήματα που καλυτερεύουν τους όρους κράτησής τους.
    Με ρεαλισμό που τρυπάει κόκαλα, μια ντοκιμαντερίστικη διάθεση στην κάμερα και τα μάτια του στραμμένα στους χαρακτήρες, το Κελί 211 είναι μια συναρπαστική περιπέτεια που υπερβαίνει τα στενά όρια του prison movie καθώς και της φυλακής. Ο Ντανιέλ Μονζόν έγραψε ένα σενάριο που προλαβαίνει συνεχώς τα κλισέ και θέτει τις ερωτήσεις που θα έκανε και ένας καχύποπτος ή ανήσυχος θεατής, βλέποντας ένα άψητο παιδί να επιστρατεύει ένστικτα προσαρμογής και να παίζει τον ενδιάμεσο σε ένα σύμπαν από άγριους ιδρυματοποιημένους, που δεν νοιάζονται ιδιαίτερα για τις λεπτομέρειες αφού μάλλον δεν θα δουν το φως της ελευθερίας ποτέ, και το ξέρουν.
    Επιπλέον, ο Μονζόν δε συμμορφώνεται με την ανάγκη αισιοδοξίας που γεννάει εύλογα η μοίρα ενός απρόθυμου ήρωα. Πηγαίνει την ιστορία εκεί που θα έπρεπε να καταλήξει, δηλαδή στην τραγικότητα που προκύπτει από τις περιστάσεις, χωρίς να εκβιάζει συναισθηματικά, ή να αυθαιρετεί στην πλοκή."

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " Φασίστες με μαυροκόκκινο συνολάκι οι μεν, φασίστες με γαλανόλευκο συνολάκι οι δε. Φασίστες πάντως. Φασίστες, θέλω να πω, και οι σιτεμένοι επαναστάτες κλακαδόροι της φαιοκόκκινης αντιμνημονιακής τρομοκρατίας που ξεσαλώνουν στις ιντερνετικές τους λίστες. Της αριστεράς και της προόδου ντε. Και βάλε. "

    Φασισμός είναι η ισοπέδωση , η φαιά ύπουλη δόση δηλητηρίου και ο εξ αντανακλάσεως εξαγνισμός αυτών που δήθεν άδικα πλήττονται .Και η δήθεν ουδετερότητα και το political correct στην εποχή των τεράτων , ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι ντε κύριε Πολλάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε θα συμφωνήσω με το άρθρο. Γιατί επιλέγεται η λέξη φασισμός; Συνελήφθη κάποιος επειδή είναι άλλης φυλής; Οδηγήθηκε σε κάποιο στρατόπεδο; Είναι εύκολη η χρήση λέξεων με βαρύ συναισθηματικό φορτίο προκειμένου να εξομοιωθούν στάσεις με τις οποίες διαφωνούμε... Μένουμε δε συχνά σε γεγονότα (επιφανειακά), αλλά δεν προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τα ελατήρια των πράξεων. Γιατί το έκαναν; Επειδή διαφωνούν με το τραγούδι; Δε συμφωνώ με τη χρήση βίας. Αλλά μήπως έκανε κάτι για το λαό ο Νταλάρας τα τελευταία χρόνια; Είναι τελικά εντελώς διαφορετικός από τη σύζυγό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί επιλέγεται η λέξη φασισμός; επει΄δη η λέξη πο ακουεται διαρκώς στο βιντεο ειναι η λέξη ..''προδοτης ''
      Δεν ακουγεται η λέξη ξενερωτς , ακατανομαστος ,κομφορμιστης η κακοφωνος αλλά η λέξη Προδοτης
      γι αυτο.

      Διαγραφή
  9. @ Δείμο του Πολίτη: Αυτό συζητάμε; Αν ο Νταλάρας έκανε τίποτε για το λαό; Όποιος δεν κάνει τίποτε για το λαό πρέπει να προπηλακίζεται; Βρίσκεσαι σε πλήρη σύγχυση! Κάτι τέτοιες σχετικοποιήσεις και συμψηφιστικές λογικές υποθάλπουν τη βία καιτο λυντσάρισμα. Ωραία αντίληψη έχεις για τις ελευθερίες και την κοινωνική συνύπαρξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγά και μη δε συμφωνούσες με το άρθρο.
    Τί διαφορά έχει ο φασισμός του φαιοκόκκινου με το απλό μαύρο;
    Επειδη στο φαικόκκινο υπάρχουν και ψήγματα αριστεράς; Ήμαρτον με τον στρουθοκαμηλισμό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε, δεν έχεις άδικο, θεωρητικά. Ούτε εγώ συμφωνώ. Αλλά προσπαθώ να βρω το αίτιο. Δεν έχει σημασία τελικά αν συμφωνώ για ένα γεγονός που έγινε. Η θέση μου για τη βία είναι γνωστή από χρόνια στο διαδίκτυο. Αλλά κάποτε πρέπει να δούμε το αίτιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαράδεκτο άρθρο, για τα μπάζα, αν σκεφτεί όταν έριχναν χημικά στον 90χρονο Γλέζο όλοι έκαναν την πάπια.

    Από πότε τα γιαούρτια είναι βία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος εκανε την παπια για τον Γλέζο; Ολοι , η σχεοδν ολοι διαμαρτυρηθηκαν.; Και εν πασει περιπτωσει τι σοι ..μυστηριοι συμψηφισμοι ειναι αυτοι; Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο ;ε;
      ΝΑΙ ειαι απαραδεκτη Βια..Και οι Καρκλες και οι Υβρεις .. ΚΑΙ Η λΈΞΗ πΡΟΔΟΤΗς
      και μαλιστα Φασιστικου τυπου Βια

      Διαγραφή
  13. Ιδου λοιπον που ενας (βεβαια οχι τυχαιος) 25χρονος νεος με καθαρο μυαλο βλεπει την πραγματικοτητα και οχι τα φαντασματα που βλεπει η παρα-μορφωμενη, μεσηλικη και καθεστωτικη -με τον τροπο της - αριστερα, εχοντας τις αναφορες της ενα αιωνα πριν (Βαϊμαρη)και οχι προς το μελλον.

    Αφωτιστος Φιλελλην

    Περί Νταλάρα και βίας. Του Γιώργου Δανίκα
    08:03, 08 Μαρ 2012 | tvxsteam tvxs.gr/node/87281

    Για την βία λοιπόν. Με αφορμή του Γιώργου Νταλάρα το εξωφρενικό περιστατικό. Επειδή πολλές φορές διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε τον ελέφαντα. Και πού 'σαι. Ούτε να σου περνάει από το μυαλό, ότι με τα γιαουρτώματα και τις ροχάλες εγώ συντάσσομαι και συμφωνώ. Ούτε να το φανταστώ.

    Γιατί; Επειδή κι εγώ είμαι οχυρωμένος σε δίκτυ προστατευτικό. Το λέω δημοσίως και το ομολογώ. Που σημαίνει ότι όποιος βρίσκεται έξω από τον χορό και κατακρίνει τέτοιες πράξεις βαρβαρότητας, επιδεικνύει ταυτόχρονα την ανωτερότητά του η οποία είναι εξασφαλισμένη από τα όποια μικρομεσαία ή μεγάλα εισοδήματά του.

    Η Δημοκρατία, αγαπητοί, είναι πρωτίστως αποτέλεσμα τσέπης, πορτοφολιού και γενικής Οικονομίας. Η ευημερία δημιουργεί συνθήκες στοιχειώδους πολιτισμένης συμπεριφοράς και κάποιας κοινωνικής ηρεμίας. Ας πούμε η Σουηδία. Οσο το money είναι είδος εν ανεπάρκεια τόσο τα ένστικτα μεγεθύνονται, εξαγριώνονται και τυφλά εφορμούν προς κάθε κατεύθυνση.

    Η διατάραξη του κοινωνικού ιστού είναι η βασική αιτία για κάθε επεισόδιο τυφλής βίας. Ακόμα και κτηνωδίας. Με πρώτο στόχο τον επώνυμο, τον διάσημο, τον πλούσιο, τον προνομιούχο, τον βουλευτή, τον πολιτικό. Τον γείτονα με παχουλό μισθό. Γιατί εσύ και όχι εγώ. Εσύ καλοπερνάς και εγώ υποφέρω και πεινάω. Επομένως εσύ ο ευνοούμενος του συστήματος. Επομένως, εσύ ο εκμεταλλευτής. Εσύ ο φοροφυγάς. Εσύ ο κοπανατζής. Εσύ ο εχθρός του Λαού.

    Που οδηγεί αυτή η παρορμητική «λογική»; Στο χάος και καθόλου στην Αλλαγή. Γιατί το γιαούρτωμα και οι ροχάλες εκφράζουν ανασφάλεια, αδυναμία, φόβο και αδιέξοδο. Δεν μπορώ να οργανωθώ γιατί δεν πιστεύω ότι η Αριστερά που θα με βγάλει από το ευρώ θα με οδηγήσει σε ένα τόπο χλοερό. Τι να κάνω; Πρέπει με το Μνημόνιο να συμμορφωθώ. Αλλη λύση δεν βλέπω τώρα εδώ. Ασε που στο μικρό μερίδιο που μου αναλογεί έφταιξα κι εγώ. Μικροφοροφυγάς με αυθαίρετο κι εγώ.

    Δύο λοιπόν τα συμπεράσματα απ' αυτό το περιστατικό. Το πρώτο η εξαθλίωση των μαζών. Ζούγκλα προ των πυλών. Το δεύτερο, ακόμα χειρότερο, το αδιέξοδο των στερημένων πολιτών.

    Και να θυμάστε αυτό που θα σας πω. Στις επερχόμενες εκλογές με δίλημμα δραχμή η ευρώ, μπόλικοι από τους χτεσινούς και σημερινούς αγανακτισμένους θα επιστρέψουν στον δικομματισμό. Η εφιαλτική ανάγκη και τα πραγματικά διλήμματα θα τους αναγκάσουν να ψηφίσουν το κόμμα το μισητό.

    Και κάτι ακόμα για την βία που φλερτάρει με τα εκατομμύρια των φτωχών. Η πραγματική βία είναι αυτή που έχουμε συνηθίσει, που έχουμε αφομοιώσει και που στα κύτταρά μας την έχουμε ενσωματώσει. Η βία της εκμετάλλευσης. Όταν ας πούμε, δεκάδες νέοι Κινέζοι εργάτες έπεφταν από τα παράθυρα μέσα στην απελπισία ενός μεροκάματου πείνας, φτιάχνοντας τα μοδάτα ηλεκτρονικά εργαλεία του μακαρίτη Στιβ Τζόμπς.

    Η βία της κοινωνικής αδικίας. Που για ένα καρβέλι ψωμί καταλήγεις στην φυλακή τη στιγμή που ο τάδε δολοπλόκος και διαπλεκόμενος πολιτικός σουλατσάρει κοστουμαρισμένος και τάχα μου φιλολαϊκός. Η βία από την καταστροφή. Αυτή η δυσθεώρητη, επικών διαστάσεων καταστροφή μιας χώρας που σαν αποτέλεσμα είχε την μαζική εξαθλίωση, το κούρεμα κάθε ελπίδας και την «γενοκτονία». Με απλά λόγια, εύκολο είναι να καταδικάζεις το γιαούρτωμα. Ασε που έτσι επιδεικνύεις και τον πολιτισμό σου.

    Δύσκολο, σχεδόν ακατόρθωτο είναι η συνειδητότητα, η αυτογνωσία, η τόλμη και ο αγώνας για πραγματική Δημοκρατία. Μας είπαν ψέματα πολλά. Ομως τα θέλαμε κι εμείς για βαυκαλιζόμαστε ότι έτσι θα περνάμε καλά!

    Πηγή: To Βήμα

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιος ισχυριζεται οτι οι δεξιοι δεν εχουν χιουμορ;

    Τη Ρωμιοσύνη να την κλαις
    Από factorx στις 07/03/2012

    Σου γράφω απ’το Agrigento, γιατί θυμίζεις Αθήνα γυναίκα που κλαίει, καθ’ότι μες στο κέντρο δε φύτρωσε καινούριο δέντρο κι εγώ καθώς αναστενάζω βγαίνει φωτιά και η τσούλα η ιστορία έβγαλε βρώμα για τα γιαούρτια, αλλά δε βαριέσαι ας παν στην ευχή τα παλιά.

    Αχ, χελιδόνι μου πώς να πετάξω, σ’ αυτόν τον άσπρο τον ουρανό, αχ τι τραβώ ο μπαγλαμάς, με τα βαμμένα κάτασπρα μαλλιά, αφού βρέχει στη φτωχογειτονιά veloute κι αγελαδίτσα, επειδή δέκα παλικάρια στήσανε χορό όταν τους μιλούσα με τα τραγούδια μου.

    Δεν είναι τελικά ο κόσμος φίλος μου, ούτε στο Διδυμότειχο Μπλουζ με θέλουνε εμένα που δεν είμαι υπουργός, παρά της Γερακίνας γιος.

    Μάλλον είμαι ένα κορμί χαμένο, αφού και ο ντουνιάς είναι παράλογος, αφού έτσι ειν’ οι ανθρώποι αγαπητή Ζιγκουάλα, που μ’ έμαθες ότι η δουλειά κάνει τους άντρες, καθώς λιώνουν τα νιάτα μας στη βιοπάλη και μέχρι να σημάνουν οι καμπάνες, θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά για να σου πω κάνε κουράγιο Άννα, γιατί κάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει και κάπου αλλού χαράζει, κάτω απ’ την κληματαριά και χαμπάρι δεν πήραμε τα καράβια που βγήκαν στη στεριά.

    Έτσι Άννα, με μια γιαουρτιά, μ’ έκοψαν με χώρισαν στα δυο κι απ’ τη μια με λένε Γιώργο κι απ’ την άλλη με λένε Πόπη σαν τη γιαγιά μου την Καλλιόπη, απ’ τη μια βρέθηκα μες στου Βοσπόρου τα στενά κι απ’ την άλλη στης Αμμοχώστου το κοχύλι.

    Αλλά μη μου θυμώνεις μάτια μου, που θα πάω μια βραδιά στο Λεβερκούζεν, δε θα γίνω για σένα ξένος κι εχθρός, ο μπαλαμός και θα είναι όλα καλά κι όλα ωραία όταν σφίγγουν το χέρι.

    Βράχο βράχο τον καημό μου τον μετράνε εφτά νομά σ’ ένα δωμά- σε μια πόλη που η άσφαλτος καίει , που ξεχαστήκαμε μονάχοι εδώ πέρα και οι εξεγέρσεις μας είναι ξεχασμένες κι αυτές στο μέλλον.

    Αναστενάζω βγαίνει φωτιά, γιατί τα δυο παλικάρια απ’ τα’ Αϊβαλί μου στήσανε καρτέρι κι εγώ που να βρω τους φίλους μου που κρύβονται πίσω απ’τα φώτα στο λιμάνι και δε με βλέπουν με το άσπρο πουκάμισο που φορώ σε χρώμα φιλντισένιο τραγουδώντας όρθιος το μόνο ο ντελάλης της αγοράς, όπως του λόγου μου, σε ξεκουφαίνει σε ξεκουφαίνει…

    Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι, παραπονιάρικό μου, με τα παραπονεμένα λόγια, αλλά αφού ξεπάγωσε η τσιμινιέρα, ας πάμε Σαββατόβραδο στην Καισαριανή ή αν θέλεις σε μαγικά νησιά να αγναντεύουμε απ’ τα ψηλά τα παραθύρια, τα νυχτερινά καράβια που περνούν το Βόσπορο.

    Αλλά Άννα, τη Ρωμιοσύνη μην την κλαις, γιατί αφού με δει να φορέσω πάλι το πουκάμισο το θαλασσί και αφού το χρήμα δεν το λογαριάζω, θα τραγουδώ αφιλοκερδώς για το ψωμί της ξενιτιάς κι ενώ θα αναφωνώ χαίρε φτώχια θα με ραίνουν με την καινούρια μόδα των κεσέδων καθώς θα παρουσιάζω το νέο μου άλμπουμ: «ΟΠΟΥ ΜΕΒΓΑΛ’ Ο ΔΡΟΜΟΣ».

    Τέλος.

    Δαναός

    απο ANTINEWS


    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΥΓ Περιμενω μελοποιηση του ως υμνο της κλαψομαγκικης ελληνικης αριστερας , κι οχι μονον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πειδή ιαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους όποτε τολμάει να μιλήσει κανείς για εκφασισμό της κοινωνίας, μπειτες στο βιντεάκι από το πρώτο γιαούρτωμα του Νταλάρα (υπήρξε και δεύτερος κανιβαλισμός του χτες), δεςτε το λογότυπο που συνοδεύει όλο το φιλμ, και μετά μπειετε εδώ http://anti-ntp.blogspot.com/ δεστε ποιοι είναι οι παλικαράδες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU