5

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Εκδουλεύσεις πιτσιρίκου στον ΣΥΡΙΖΑ: η ώρα του χρήσιμου "έξυπνου"

Είναι γνωστός ο λαϊκισμός του "αντισυστημικού" (...) πιτσιρίκου, γνωστού και από την καριέρα του στον ραδιοφωνικό Σκάϊ ως ανώνυμου σχολιαστή των πάντων. Αλλά η επίθεση στον Γρηγόρη Ψαριανό είναι στοχευμένη. 
Είναι προφανώς μια απόπειρα να χτυπηθούν οι αντιστάσεις της δημοκρατικής και οικολογικής αριστεράς στην αλαζονική εκβιαστική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ να τον στηρίξουν με το ζόρι δυνάμεις που διαφωνούν κάθετα με την μονομερή καταγγελία του μνημονίου και την έξοδο από την ευρωζώνη που εκείνος επαγγέλλεται. 
Και φυσικά ο Γρηγόρης Ψαριανός, είναι στην πρώτη γραμμή της αποκάλυψης και καταγγελίας της ανευθυνότητας της τριτοκοσμικής πολιτικής της παλαβής και ανεύθυνης "αριστεράς".

Το ότι επιστρατεύτηκε και ο πιτσιρίκος, μετά την Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον Πέτρο Τατσόπουλο για να υπερασπιστεί την έξοδο από την ΕΕ ως "αριστερή' πολιτική, δείχνει μάλλον την απελπισία του ΣΥΡΙΖΑ. Τα κουκιά δεν βγαίνουν, η ΝΔ δυναμώνει ως αντικαθρέφτισμα της ανευθυνότητάς του ΣΥΡΙΖΑ και οι αριστεροί και οι οικολόγοι τού γυρίζουν την πλάτη. 
Μένει με το βαθύ ΠΑΣΟΚ, τον Φωτόπουλο και τον Κοτσακά ...ά, και τις συνιστώσες, έτοιμες να πάρουν το αίμα τους πίσω στο πρώτο στραβοπάτημα στο όνομα του Μάο και του Τρότσκι αλλά και του ...Πάντσα.
Ας πρόσεχαν...

Στο μεταξύ απολαύστε το χυδαιολόγημα πιτσιρίκου, όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μπορέσετε και να το σχολιάσετε -αφού ο γενναίος ανώνυμα λοιδορών, έχει κλείσει τα σχόλιά του... :


Χρήσιμος


Ο Γρηγόρης Ψαριανός είναι αυτό το είδος του βαθύτατα συστημικού «αριστερού» που ευδοκίμησε κατά τη διάρκεια της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ και του ΚΛΙΚ. Ντεμέκ αιρετικός και εναλλακτικός δημοσιογράφος που «αμφισβητούσε» το σύστημα -πάντα από μέσα- και διασκέδαζε τα λαμόγια και τις χαζογκόμενες που τον παρακολουθούσαν.
Τις τελευταίες δεκαετίες, υπήρξαν πολύ «αριστεροί» και «αναρχικοί» που έκαναν επάγγελμα τον αριστεροαναρχισμό τους. Πλήρωνε καλά η «επανάσταση».
Ήταν πολύ σημαντικό για τους νταβατζήδες της διαπλοκής να διαθέτουν στα ΜΜΕ τους μερικούς χαριτωμένους και ακίνδυνους «επαναστάτες». Το τέλειο άλλοθι για τις κομπίνες τους.

Άκουγε στο αυτοκίνητο ο πασόκος τον σύντροφο Ψαριανό, αισθανόταν πάρα πολύ επαναστάτης και ξεχνούσε πως ο ίδιος κάνει εμπόριο λευκής σαρκός και φέρνει Βουλγάρες για τα κωλόμπαρα.
Ήταν πάρα πολλοί αυτοί οι επαναστάτες ακροατές και έπρεπε να εκφραστούν κι αυτοί οι καημένοι, οπότε ο Ψαριανός βρέθηκε στη Βουλή.
Κι επειδή ο Ψαριανός είναι παντογνώστης και παντός καιρού , συνέχισε την καριέρα του στα κανάλια των νταβατζήδων.
Ψευτομαγκιές, φωνές, τσαμπουκάδες και -γενικά- μια γηπεδική κατάσταση που τόσο γοητεύει τους Νεοέλληνες.
Βέβαια, το σύστημα που ανέδειξε όλους αυτούς τους αριστερούς που νοιάζονταν μόνο για την πάρτη τους κατέρρευσε και οι Ψαριανοί βρίσκονται ξαφνικά μπροστά στον κίνδυνο να γίνει κυβέρνηση η Αριστερά. Τρομακτικό για έναν αριστερό να γίνει κυβέρνηση η Αριστερά.
Έξαλλος ο Ψαριανός που την πάτησε και βρέθηκε έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ (επειδή ονειρευόταν να γίνει υπουργός σε συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) έχει φρικάρει εντελώς. Και δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο. Που θυμίζει τραμπούκο της Δεξιάς. Τύφλα να έχει ο Βορίδης.
Διαφωνώ με όσους κατηγορούν τον Γρηγόρη Ψαριανό για την στάση του.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ο Γρηγόρης Ψαριανός είναι πάρα πολύ χρήσιμος τόσο για την ελληνική κοινωνία όσο και για την Αριστερά.
Τον βλέπεις, τον ακούς και καταλαβαίνεις τι δεν είναι ένας αριστερός – ένας αριστερός δεν μπορεί να είναι ιδιωτεία, έπαρση και ψευτομαγκιά.
Τον βλέπεις και ξέρεις τι δεν θέλεις να γίνεις στη ζωή σου.
Όταν πεθάνει ο Ψαριανός, να του κάνουν άγαλμα. Για να μαθαίνουν τα παιδιά τι δεν πρέπει να γίνουν στη ζωή τους.
(Στην παιδική μου φίλη, την Αλίκη, που γούσταρε Ψαριανό. Αλίκη, δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά μόλις σε είπα «χαζογκόμενα».)

28 σχόλια:

  1. δεν υπάρχει θέμα, το γραφει από μόνος του, αναφέρεται στον εαυτό του ''Ήταν πολύ σημαντικό για τους νταβατζήδες της διαπλοκής να διαθέτουν στα ΜΜΕ τους μερικούς χαριτωμένους και ακίνδυνους «επαναστάτες». Το τέλειο άλλοθι για τις κομπίνες τους'' μιλάει για την εποχή που ο πιστιρικος δούλευε στον σκάι.
    απλά γράψε στο κείμενο του ''πιτσιρικος΄' ΄΄οπου γραφει ψαριανος και στειλτο στο email του. νομίζω δεν δέχεται σχολια στα post του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάπως έτσι;
    Ο πιτσιρικος είναι αυτό το είδος του βαθύτατα συστημικού «αριστερού» που ευδοκίμησε κατά τη διάρκεια της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ και του ΚΛΙΚ. Ντεμέκ αιρετικός και εναλλακτικός δημοσιογράφος που «αμφισβητούσε» το σύστημα -πάντα από μέσα- και διασκέδαζε τα λαμόγια και τις χαζογκόμενες που τον παρακολουθούσαν.
    Τις τελευταίες δεκαετίες, υπήρξαν πολύ «αριστεροί» και «αναρχικοί» που έκαναν επάγγελμα τον αριστεροαναρχισμό τους. Πλήρωνε καλά η «επανάσταση».
    Ήταν πολύ σημαντικό για τους νταβατζήδες της διαπλοκής να διαθέτουν στα ΜΜΕ τους μερικούς χαριτωμένους και ακίνδυνους «επαναστάτες». Το τέλειο άλλοθι για τις κομπίνες τους.

    Άκουγε στο αυτοκίνητο ο πασόκος τον σύντροφο πιτσιρικο, αισθανόταν πάρα πολύ επαναστάτης και ξεχνούσε πως ο ίδιος κάνει εμπόριο λευκής σαρκός και φέρνει Βουλγάρες για τα κωλόμπαρα.
    Ήταν πάρα πολλοί αυτοί οι επαναστάτες ακροατές και έπρεπε να εκφραστούν κι αυτοί οι καημένοι, οπότε ο πιτσιρικος βρέθηκε στη Βουλή.
    Κι επειδή ο πιτσιρικος είναι παντογνώστης και παντός καιρού , συνέχισε την καριέρα του στα κανάλια των νταβατζήδων.
    Ψευτομαγκιές, φωνές, τσαμπουκάδες και -γενικά- μια γηπεδική κατάσταση που τόσο γοητεύει τους Νεοέλληνες.
    Διαφωνώ με όσους κατηγορούν τον πιτσιρικοςγια την στάση του.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ο πιτσιρικος είναι πάρα πολύ χρήσιμος τόσο για την ελληνική κοινωνία όσο και για την Αριστερά.
    Τον βλέπεις, τον ακούς και καταλαβαίνεις τι δεν είναι ένας αριστερός – ένας αριστερός δεν μπορεί να είναι ιδιωτεία, έπαρση και ψευτομαγκιά.
    Τον βλέπεις και ξέρεις τι δεν θέλεις να γίνεις στη ζωή σου.
    Όταν πεθάνει ο πιτσιρικος να του κάνουν άγαλμα. Για να μαθαίνουν τα παιδιά τι δεν πρέπει να γίνουν στη ζωή τους.
    (Στην παιδική μου φίλη, την Αλίκη, που γούσταρε Ψαριανό. Αλίκη, δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά μόλις σε είπα «χαζογκόμενα».)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ψαριανός έχει όνομα, ο πιτσιρίκος ποιός είναι. Γιατί δεν λέτε το ονομά του ; Δεν μπορεί να κρύβετε στην ανωνυμία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H anonymia den einai krypsona, einai prostasia apo osous, opos eseis, theoreite oti exete dikaiomata pano tou giati den sas aresoun ayta pou grafei...

      Διαγραφή
    2. episis to kryvetai grafetai me AI.

      Διαγραφή
    3. το έπαιζε ανώνυμος ο βλάκας, επειδή άκουσε ότι είναι cool και hype, αλλά ήταν τόσο κνόδαλο που δεν μπορούσε ούτε την ίδια του την ανωνυμία να προστατεύσει. Έτσι, ήρθε μια στιγμή που περίμενε να κάνει το colpo grosso, και αποκάλυψε το όνομα του. Νόμιζε ότι ακόμα και αν αποτύχει, θα ξεχαστεί μέσα στον ορυμαγδό. ΑΜ ΔΕ!!! What goes on internet, STAYS ON INTERNET, για αυτούς που θα ψάξουν. Κι έτσι, το όνομα του, είναι ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΜΩΝΗΣ

      Διαγραφή
  4. Άτυχη εποχή διάλεξε ο Ψαριανός για να πουλήσει τις υπηρεσίες του στο καταρρέον σύστημα.
    Αρριβίστα Ψαριανέ,ξεγέλασες την γριά Κλωθώ.Σαλιαρίζεις από πάσης φύσεως αστικά έδρανα την τελευταία δεκαετία με την Λάχεση.Με την πιτσιρίκα την Άτροπο να σε δω να ξεμπερδεύεις αν ξεσπάσει λαϊκή εξέγερση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλεος βρε παιδιά,με τον Ψαριανό!Κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του λέει χειρότερες ασυναρτησίες από την προηγούμενη φορά!!!Μαζέψτε τον ή στείλτε τον στη Δαιμαντοπούλου παρέα με το άλλο το φυντάνι,την Κιντή!!!
    Υ.Γ.:Αυτή η "ανανεωτική αριστερά",τι ανανεώνει τόσα χρόνια;;;Ανανεωτική το '60,'70 ναι,και εγώ μαζί!Τώρα;
    Υ.Γ.1:Το Δεκέμβρη του '08,τις μέρες μετά τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου,στις συγκεντρώσεις που γίνονταν στα Προπύλαια και αλλού,με τη συμμετοχή ατόμων από διάφορους χώρους(Σύριζα,Ανταρσία,εξωκοινοβουλευτική αριστερά,Α/Κ,αναρχικοί,οικολόγοι),συναντόυσαμε αρκετές φορές τον Ψαριανό να συμμετέχει,να συνομιλεί,να συναινεί μαζί μας!!!Με την ίδρυση της Αριστοκρατικής "Αριστεράς" aka Δημ.Αρ. τα αποκήρυξε όλα αμέσως!!!Αφού χρησιμοποίησε το χώρο ψηφοθηρικά,τώρα που το κόμμα του έχει άλλη πελατεία(εκσυγχρονιστές πασόκους),το γύρισε το παραμύθι!!!Εύγε...
    Υ.Γ.2:Ψαριανέ,σε ένα πράγμα είσαι ανανεωτής...στην κάβα των μαγαζιών στην πλατεία Μαβίλη,Κολωνάκι,εκεί που συχνάζεις καλέ...Α,και στο Batman...you know!!!
    Φιλικά,πάντα...ένας ανένταχτος αριστερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από πότε η αγένεια,η βωμολοχία,η συνθηματολογική έκφανση κερκίδας,αποτελεί εναλλακτικό πολιτικό λόγο,νεωτερική αριστερή αντίληψη?Επαναστατικός Λούμπενισμός έτσι για να αιτιολογείται και ο μισθός του βουλευτή που προέκυψε και σε δύσκολη εποχή και έσωσε τον θλιβερό κακομοίρη απο την ανεργία
    Τώρα μπορεί με άνεση να οικτίρει και να κουνά το δάκτυλο σε αυτούς που απαιτούν όχι την διαβίωση αλλά την επιβίωση
    Διότι αν καταγγελθεί το μνημόνιο μπορεί να μη χρειάζονται οι Ψαριανοί και τότε ποιός θα πληρώνει τον παχυλό μισθό στον κάθε άχθο
    αρούρη Ψαριανό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλός και εύστοχος ο Πιτσιρίκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να γνωρίζω τι τράβηξες την εποχή που ήσουν στον Συνασπισμό αλλά τα γραφόμενά σου βγάζουν τέτοια εμπάθεια που χάνεις και το δίκιο που εκτιμώ ότι έχεις σε μερικά πράγματα. Ενδεικτικά αντιγράφω:

    "Το ότι επιστρατεύτηκε και ο πιτσιρίκος, μετά την Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον Πέτρο Τατσόπουλο για να υπερασπιστεί την έξοδο από την ΕΕ ως "αριστερή' πολιτική, δείχνει μάλλον την απελπισία του ΣΥΡΙΖΑ. Τα κουκιά δεν βγαίνουν, η ΝΔ δυναμώνει ως αντικαθρέφτισμα της ανευθυνότητάς του ΣΥΡΙΖΑ και οι αριστεροί και οι οικολόγοι τού γυρίζουν την πλάτη.
    Μένει με το βαθύ ΠΑΣΟΚ, τον Φωτόπουλο και τον Κοτσακά ...ά, και τις συνιστώσες, έτοιμες να πάρουν το αίμα τους πίσω στο πρώτο στραβοπάτημα στο όνομα του Μάο και του Τρότσκι αλλά και του ...Πάντσα."

    Για ποιο λόγο να είναι απελπισμένος ο ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με τη δική σου άποψη, όπως αυτή εκφράστηκε σε άλλα κείμενά σου, δεν καίγονται για να κυβερνήσουν και τους βολεύει ο ρόλος της αντιπολίτευσης. Άσχημα θα τους πέσει λοιπόν ακόμη και το μίνιμουμ 20% που θα πάρουν εξασφαλίζοντας το ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης;
    Από που προκύπτει ότι δυναμώνει η ΝΔ; Ελπίζω αυτό να είναι εκτίμηση και όχι ευχή.
    Πόσοι αριστεροί γυρίζουν την πλάτη στο ΣΥΡΙΖΑ; Αν όντως πιάσει το 20% θα έχει φτάσει το μάξιμουμ σύνολο των ψήφων που έχει πάρει σε παλιότερες εκλογές η αριστερά σε κάθε της έκφανση. Αν είναι τόσο τυχοδιώκτες όπως λες, τους ενδιαφέρει αν ο ψηφοφόρος τους είναι αριστερός ή κάτι άλλο; Αλλά αναρωτιέμαι, τι αλήθεια επιλέγουν οι αριστεροί στην πλειοψηφία τους σε αυτή τη φάση; ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, Οικολόγους, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ ή μήπως ΠΑΣΟΚ, ΝΔ;
    Δεν θεωρώ τον Φωτόπουλο το απόλυτο κακό σε αυτή τη χώρα (τουλάχιστον όχι χειρότερο από τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και τα άλλα παιδιά) αλλά σε κάθε περίπτωση από που προκύπτει ότι πήγε στο ΣΥΡΙΖΑ; Μήπως αναπαράγεις εύκολα τα "ρεπορτάζ" της Καθημερινής, των Νέων και του Έθνους; Με τον Κοτσακά επίσης μπορεί να διαφωνείς με τις παλιοΠΑΣΟΚικές απόψεις του αλλά ακόμη και ο φανατικότερος οπαδός του Σημίτη δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει την πολιτική και την εν γένει εντιμότητά του.
    Σε ότι αφορά τις συνιστώσες. Να υποθέσω ότι από τότε που έφυγες από τον Συνασπισμό δεν παρακαλοθείς ιδιαίτερα τις θέσεις τους; Αν αυτό ισχύει επίτρεψέ μου να σε ενημερώσω ότι εδώ και καιρό κανένας δεν ασχολείται με τον Μάο και τον Τρότσκυ. Οι αντιπαραθέσεις που ήξερες έχουν παύσει εδώ και 2 χρόνια περίπου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιοι από αυτούς δεν έχουν διακριτές θέσεις αλλά δεν ασχολούνται ούτε οι ίδιοι. Επίσης λάβε υπόψη σου ότι ο ΣΥΡΙΖΑ του 17% είναι κάτι τελείως διαφορετικό από τον ΣΥΡΙΖΑ του 3-5% που ήξερες. Μέχρι και τον Λαφαζάνη είδα σήμερα στη ΝΕΤ να υπερασπίζεται την κεντρική θέση του ΣΥΡΙΖΑ για παραμονή στο Ευρώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ξεκινήσουμε Ηλία αό το τέλος. Μου λες δηλαδή ότι ο Ρούντι Ρινάλντι της ΚΟΕ ή ο Νταβανέλος της ΔΕΑ ή ο Σαπουνάς της ΑΠΟ ή ο Πάντζας του ΔΗΚΚΙ έχουν αλλάξει απόψεις; Απόδειξέ το μου σε παρακαλώ. Παρότι η επαφή μου με τον χώρο είναι ακόμη "ζωντανή" θα χαρώ να με διαψεύσεις!
      Ο Φωτόπουλος συμβολίζει με ακρίβεια τον κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό, το επιδοτούμενο με 700 εκατ. € ετησίως ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ, τον πελατειασμό με λίγα λόγια. Η προσέγγισή του με τον Τσίπρα λέει πολλά. Δεν θα τον συγκρίνω με κανέναν άλλο.
      Απελπισμένος ο ΣΥΡΙΖΑ είναι γιατί το μεγάλο άλμα στην αυτοδυναμία δεν θα γίνει τελικά - ούτε καν η "κυβέρνηση της αριστεράς" που υποσχέθηκε αφού ζητά απίστευτα πράγματα από τους εν δυνάμει εταίρους του. Η αυτοδυναμία είναι η μόνη του δυνατότητα να κυβερνήσει. Πολώνοντας όμως ευνοεί την εκ νέου άνοδο της ΝΔ και απομακρύνει την πιθανότητα προοδευτικής κυβέρνησης. Μένει μόνο η εθνική/οικουμενική προφανώς χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ... Θλιβερό.
      Και τελειώνω με την εμπάθεια που με κάνει να χάνω το δίκιο μου.
      Μερικά πράγματα -ξέρω- ακούγονται απίστευτα. Δεν με ενδιαφέρει όμως να βρω το δίκιο μου - ποιο δίκιο μου; Απλά τα πράγματα έτσι είναι. Δεν θα τα απαλύνω για να πείσω. Όλοι έχουν άλλωστε αρκετές ενδείξεις κι ο καθένας καθεμιά τις δικές τους εμπειρίες - μπορούν να πουν αν αυτά ισχύουν ή όχι και μόνοι τους, αν θέλουν. Αν δεν θέλουν, τους είμαι άχρηστος και αντιπαθητικός...

      Διαγραφή
  10. Πολλά "Πιτσιρίκια" μαζεύει στα σχόλια αυτό το blog.
    Ονειρεύονται "επανάσταση" και "αίμα" για να ξεπεράσουν τις καθυστερημένες ονειρώξεις τους.
    Μην ανησυχείτε παιδιά. Θα έρθει η στιγμή που κάποιος ή κάποια θα σας προσέξει και θα σας βγάλει απο τη μοναξιά σας, ακόμα κι αν δεν καταφέρετε να γίνετε Τσε.
    Πρώτα όμως πρέπει να βγάλετε τις πάνες και να σταματήσετε να τρώτε τη σύνταξη της γιαγιάς σας

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη μήπως σε λενε Γρηγόρη; Ή απλά κάνετε πολύ παρέα; Κρίμα, πολύ κρίμα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 1:03,

      αφού με θυμάσαι,και τ'όνομά μου και λίγο-πολύ τις απόψεις μου,δεν είναι δύσκολο να συμπεράνεις πως δεν είμαι ο "Δημήτρης",καθώς έχω εντελώς διαφορετικές απόψεις.
      Πιστεύω στην αντικατάσταση του καπιταλιστικού συστήματος από το σοσιαλιστικό (καμμιά σχέση με το σταλινισμό του '30 και του '60) κατά πάσα πιθανότητα μέσω της επαναστατικής οδού.Συνεπώς και πιστεύω στην "επανάσταση",και είμαι υπέρ της ελάχιστης κοινωνικά αναγκαίας βίας για να συμβεί αυτό.Δηλαδή πιστεύω πως αναπόφευκτα θα χυθεί κάποια στιγμή και "αίμα",παρ'όλο που δεν το επιθυμώ.
      Όσο για τα ιδεολογικά απολειφάδια,που ενώ οι άνθρωποι πηδάνε από τα μπαλκόνια,κοροϊδεύουν με γεμάτη την κοιλιά για "πάνες" και "συντάξεις της γιαγιάς",ας στείλουν τη δήλωση υποταγής τους στην "εξοχοτάτη Μέρκελ" ως άλλοι Τζήμεροι.

      Ο τόπος μας είχε κι'αυτός (δυστυχώς) ,την δική του (μικρή ευτυχώς) παράδοση στην υποτέλεια και το δοσιλογισμό.
      Αλλά στην πηγάδα του Μελιγαλά,χίλιοι καλοί χωράνε,όπως λέει κι ένα ρητό που έχει γίνει μεγάλο σουξέ στα "πιτσιρίκια" της εποχής μας.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα! Εκτός αν εννοούσες ανώνυμε 1:03 ότι ο Ψαριανός σχολίασε ως "Δημήτρης".Η άτιμη η συνωνυμία φταίει,σόρυ.
      Αλλά αν έχει φτάσει ο Ψαριανός να κρύβει την ταυτότητά του στα blogs,αυτό δείχνει ότι πάμε καλά.Έχουν ρεύμα και ο Πιτσιρίκος και τα πιτσιρίκια!

      Διαγραφή
    4. :). Δεν ξέρω ποιος είναι αλλά το λαϊκομαγκικο, ψευτοτσαμπουκαλίδικο στυλ του Ψαριάνου, μια χαρά το αντιγράφει.
      Ανώνυμος 1:03

      Διαγραφή
  11. http://enosy.blogspot.gr/2012/06/mega.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ καλά τα λέει ο Πιτσιρίκος. Ας σταματήσει πια αυτός ο κινούμενος βόθρος που ακούει στο όνομα Ψαριανός να ανοίγει το στόμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπόψη Γ.Π.
    Γιώργο καλημέρα,
    Με φιλική διάθεση πάρε μια άδεια από τον εαυτό σου για λίγες μέρες. Το "χάνεις" φίλε και δεν το καταλαβαίνεις. Το πρόβλημα της χώρας, της Ευρώπης δεν είναι ο Τσίπρας και βεβαίως ο υπόλοιπος κόσμος δεν δίνει .... για τον κάθε Ψαριανό (ξέρεις πόσους τέτοιους αρουραίους έχουν τα ΜΜΕ στην Αμερική).Δεν ψήφιζα και δεν πρόκειται να ψηφίσω ποτέ Συν Συριζα δημαρ για όσους λόγους επικαλείσαι και πάντα έναν παραπάνω. Αλλά σταμάτα επιτέλους, σε "δέχτηκε" ένας χώρος οι Ο.Π. και από την επομένη προσπαθείς εσύ και η παρέα σου (από συν) να μεταφέρετε όλα τα νοσογόνα της σταλινοαριστερής σας αντίληψης. Ο χώρος των Ο.Π. είναι ανοιχτός σε διαδικασίες, κάτι που το μυαλό όλων των ψευδο αριστερών του συν συριζα είναι αδύνατο να τον παρακολουθήσει. Βασανίζεσαι "ψυχολογικά" και εδώ και πολύ σύντομα θα αναζητήσεις την τύχη σου αλλού, μάλλον για Τσίπρα σε βλέπω με την "ψύχωση" που σ έχει καταλάβει (σύνδρομο Στοκχόλμης το λένε)...Δούλεψε αν αντέχεις δημιουργικά για το ψηφοδέλτιό μας και άσε την τσιπρολογία και κυρίως την "οχετολογία" Ψαριανών Κωστόπουλων & σια άξιων σε υπηρεσίες του καταναλωτικού προτύπου. Όχι άλλους ΚΩΛΟΥΣ ΚΛΙΚ ΝΙΤΡΟ και Γιωργελέδων.

    "Γεμιστές Ντομάτες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και των άλλων ανωνύμων τα σχόλια, έτσι και το δικό σου δεν έχει καμιά αξιοπιστία.
      Εγώ ξέρω ποιος είσαι και όλες τις χαζές μεταμορφώσεις σου, οι αναγνώστες δεν ξέρουν. Πάντως δεν είσαι ΟΠ...
      Αν θέλεις να εκπροσωπήσεις τον εαυτό σου ανώνυμα, δική σου επιλογή. Αλλά κόψε τις μούφες ότι εκπροσωπείς κάποιον και κάτι - γιατί αν αυτό συνέβαινε δεν θα είχες πρόβλημα να διαλέγεσαι επώνυμα.
      Θεωρώ "αλητεία του δειλού", να μιλάς σε επώνυμο ανώνυμα. Γι αυτό συνήθως και δεν απαντώ - αλλά το ίδιο άτομο μπορεί ανώνυμα να υποδυθεί τον ΟΠ, τον Γρηγόρη και τον Τσε Γκεβάρα τον ίδιο...

      υγ Στους οικολόγους πάντως -για να σε 'δώσω" και λίγο, δεν συνάντησα ακόμη τέτοια άτομα.

      Διαγραφή
  14. Προς υπουργο Πολιτισμου και Τουρισμου
    κ. Στελλιο Ελληνιαδη

    Με την παρουσα, γνωριζοντας την μακροχρονη πειρα σας σε θεματα πολιτισμου και τουρισμου, σας υποβαλλω τις εξης προτασεις:
    Ο θεματικος τουρισμος πρεπει να αποτελεσει τον ισχυροτερο αξονα του ελληνικου τουρισμου και εξηγουμαι.
    Ηδη απο την δεκαετια του 60, δεκαδες εκατομμυρια νεοι απο ολον τον κοσμο επισκεφτηκαν την χωρα μας και κυριως τα νησια μας και διατηρουν τις καλυτερες αναμνησεις.

    Αυτοι οι νεοι-οσοι δεν εχουν στο μεταξυ πεθανει-ειναι στο κολοφωνα της δοξας τους με χρηματα, παιδια και εγγονια. Ξερετε τους ηλικιωμενους, θελουν να λενε οτι η γενια τους ηταν η …καλυτερη (και φυσικα η συγκεκριμενη ισως και να ηταν) και βεβαιως να το αποδειξουν εμπρακτα στους φιλους και στενους συγγενεις με νοσταλγικη επισκεψη στα μερη της μακρινης νιοτης τους.

    Για τους παραπανω λογους προτεινω την ιδρυση 2 φεστιβαλ που μπορει να επαναλαμβανονται καθε εβδομαδα απο Μαρτιο εως Οκτωβριο.
    1. Το φεστιβαλ “τα παιδια των λοουδιων” στα Ματαλα, τα οποια φυσικα πρεπει να αναπλασθουν και να επανελθουν -κατα το δυνατον- οπως το 1970.
    2. Το παγκοσμιο φεστιβαλ πρωην φρικιων στον Μυλοποτα της Ιου.

    Προυποθεση επιτυχιας αποτελει η πληρης νοσοκομειακη καλυψη των μεσηλικων/ηλικιωμενων και σεβασμιων -πλεον-τουριστων των 2 φεστιβαλ

    07.07.2012

    Με συντροφικους χαιρετισμους

    ΑΦ τ.ΦΦ*

    (*ΦΦ = Φοιτητης Φρικιο)

    ΥΓ Ιδου αναπτυξιακες προτασεις!!!
    Για να θυμουνται οι μεγαλυτεροι και να μαθαινουν τα "πιτσιρικια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την παραίτησή του από την εθνική επιτροπή της Δημιουργίας Ξανά ανακοίνωσε την Τετάρτη ο Εμμ.Επιτροπάκης. Στην επιστολή παραίτησής του προς τα μέλη της εθνικής επιτροπής, ο κ. Επιτροπάκης χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα για τον πρόεδρο του κόμματος Θάνο Τζήμερο, καταγγέλλοντας ακόμα και «απόπειρα διαφθοράς».

    http://tvxs.gr/news/ekloges-2012-enimerosi/nea-paraitisi-apo-ti-dimioyrgia-ksana-me-kataggelies-gia-apopeira-diafth?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=%CF%84v+%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82+%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B1

    Τι γίνεται ρε παιδιά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε μου καλέ μη τα χάνεις,
    Αφού "γνωριζόμαστε" αντιλαμβάνεσαι το αυτονόητο, Δεν γράφω με ονοματεπώνυμο για να είμαι "γνωστός" ή "επώνυμος", μια και δεν έχω διάθεση να γίνω ούτε υποψήφιος σε κομματικό μαντρί , ούτε "ασφαλίτης" για πρόσληψη.
    Απλά αναμένω τη νέα μετακόμισή σου...
    Γεμιστές Ντομάτες
    ή "αλητεία του δειλού" αποδεκτά και τα δύο όταν προέρχονται από έναν "παλαβιάρη" όπως εσύ να σου χαλάσουμε το χατήρι;Για την ταμπακιέρα της κρατικοδίαιτης πασοκοαριστεράς σου τσιμουδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κύλησε ο τέντζερης (πιτσιρίκος) και βρήκε το καπάκι (ψαριανός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήλπιζα ότι δεν θα πέσω ποτέ τόσο χαμηλά ώστε να ασχοληθώ με φαιδρές προσωπικότητες του δημόσιου βίου, αλλά όπως έχει ειπωθεί επανειλημμένως: "Ποτέ μην λες ποτέ…" Το χειρότερο δεν είναι βέβαια ότι θα "αντλήσω" φήμη από κάποια ορτινάντσα β΄ διαλογής σαν τον Γρηγόρη Ψαριανό, αλλά ότι αυτή μου η "πτώση" καθιστά αναπόδραστη την εμπλοκή μου με το MEGAλο θέαμα προκειμένου να εξασφαλίσω πόρους για να ξοφλήσω την τρωθείσα αξιοπιστία του εν λόγω βολευτή…….Αντιγράφοντας τις τεχνικές προβοκάτσιας και το πλούσιο υβρεολόγιο "που κατέβαζε ο στόμας" του Γρηγόρη ως ραδιοφωνικού παραγωγού, θερμοπαρακάλεσα προ καιρού με την ανάρτησή μου "Δεν θα προσκυνήσουμε ποτέ κουφάλα ρασοφόρε." τον Αρχιεπισκόπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος να με αφορίσει, προκειμένου να μπω με φούρια στην κοινωνία του θεάματος, να γίνω ένα celebrity περιωπής και να τα κονομήσω χοντρά. Το απονενοημένο μου διάβημα, υπήρξε "προϊόν" ενός πρωθύστερου απονενοημένου διαβήματος όπου με μια De Profundis εξομολόγηση προσέφερα τις υπηρεσίες μου στον Βασιλιά. Κύλησε αρκετό νερό στο αυλάκι από τότε…. Ο βασιλιάς είναι πια γυμνός κι εγώ έχω μείνει στον άσσο. Με μια τρίτη λοιπόν, ελπίζω τελική, προσπάθεια που περιλαμβάνει σενάριο με δύο εναλλακτικές, επανέρχομαι στο στίβο του θεάματος. Ζητώ λοιπόν από τον βολευτή να με μηνύσει (-1η εκδοχή) ή να πει μια καλή κουβέντα στο Φώτη (-2η εκδοχή), προκειμένου να με προσλάβει εκεί στην ΔΗΜΑΡ ή να με βολέψει σε κάποιο παραμάγαζο. Έχω φίλους πολύ καλούς δικηγόρους, που μπορούν να βοηθήσουν στην σύνταξη ενός ευφάνταστου κατηγορητηρίου, προκειμένου η θεαματική απήχηση του γεγονότος να μας βοηθήσει αμφότερους. Εντάξει, η αλήθεια είναι, ότι εγώ κλέβω δόξα, καθότι ένας ασήμαντος άνθρωπος, αλλά "ψώνια" βρίσκεις πολλά… "Ψωνάρες" όμως σαν εμένα λίγες… Έχω επίσης συναίσθηση, ότι δεν διαθέτω το ταλέντο και τις "άκρες" του "Πάπα" της "ροζ τηλεόρασης", που φιλοξενείται στις τάξεις σας, με τον οποίο έχω συνεργαστεί ως κατώτερο προσωπικό (οπερατέρ σε συνεργεία και O.B. VAN εξωτερικών μεταδόσεων), οπότε δεν ζητώ πολλά. Λίγο γλυκό ψωμί να φάμε, τώρα που έχει πέσει πείνα. 

    Περισσότερα . . .
    "Κόκκινες" ορντινάτσες σε μαύρο φόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια χαρά τα γράφει ο πιτσιρίκος. Ούτε στο μυαλό μου να 'τανε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU

Παρακολούθηση αναρτήσεων μέσω email

Βρείτε μας στο Facebook