Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Τελικά είμαστε κοινωνία κανίβαλων

του Άγη Βερούτη*
Με 65% ανεργία στους νέους ως 25 ετών, τους ζητούμε όταν βρουν δουλειά να πληρώνονται €511 ώστε να παίρνουν από την εργασία τους σύνταξη τριπλάσια, άνθρωποι που βάραγαν σφραγίδες ως τα 40 τους που βγήκαν στη σύνταξη.
Τους υποβάλλουμε σε έμμεση  φορολόγηση εξόντωσης, ενώ οι φόροι δεν έχουν καμία ανταπόδοση. 

Τους αντιμετωπίζουμε ατιμωτικά, κοροϊδεύοντας το γεγονός ότι πηγαίνουν σε καφετέριες με το χαρτζιλίκι από την οικογένεια, αντί να μείνουν κλεισμένοι σε 4 τοίχους να μαραζώσουν στα νιάτα τους, και γιατί μένουν στο πατρικό τους.


Ταυτόχρονα, όμως, κυνηγάμε να κλείσουμε και την τελευταία μικρομεσαία επιχείρηση που θα μπορούσαν να βρουν δουλειά.

Τους ζητάμε να είναι κόσμιοι και νομοταγείς, όταν οι ίδιοι οι νόμοι μας τους στερούν την αξιοπρέπεια, και παραβαίνουν τις ατομικές ελευθερίες του ανθρώπου, θεσμοθετούν την ατιμωρησία των διεφθαρμένων, και τιμωρούν την ανέχεια και τη νομοταγή συμπεριφορά, ενώ ευνοούν τη λαμογιά και τους απατεώνες.



Όσοι νέοι αντιλαμβάνονται την αρρωστημένη μηχανή μας, και φεύγουν μετανάστες, τους κατηγορούμε πως εκμεταλλεύτηκαν τη δωρεάν παιδεία που τους παρείχε η κοινωνία χωρίς να ανταποδώσουν την παροχή. 
Όσοι μένουν και μαστίζονται από την ανεργία τους κατηγορούμε για τεμπέληδες που δεν πάνε να ανοίξουν πάγκο σε μια λαϊκή. Λες και μπορούν, ή δεν τους εμποδίζουμε.

Ξοδεύουμε σε μισθούς οδηγών λεωφορείων και τρένων, περισσότερα κατά κεφαλή απ΄ όσο στους πιλότους πολεμικών αεροσκαφών. Πληρώνουμε με τους φόρους της κοινωνίας το 70% του κόστους των ΜΜΜ, και χρεώνουμε πλέον το διπλάσιο εισιτήριο από 4 χρόνια πριν.

Κυνηγάμε τα άνεργα παιδιά που δεν πλήρωσαν, με τελώνες, με ...
την αρχαία έννοια: ανθρώπους που μοιράζονται το μισό των προστίμων με το "δημόσιο" σαν αμοιβή για τον κανιβαλισμό των αδύναμων και των ανώριμων.
Για να συντηρούνται οι τελώνες, δεν βάζουμε ένα σύστημα με μπάρες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ώστε να μη μπορούν οι μη έχοντες να μπούνε χωρίς εισιτήριο.
Προτιμούμε τη βρωμιά της μοιρασιάς του πρόστιμου με τους τελώνες, που το έχουν δει όργανα της τάξης και θέλουν να κάνουν και προσωποκράτηση στους "παραβάτες" για το πταίσμα της μη πληρωμής μισού ευρώ τα βλαχαδερά, λες και είναι αστυνομικοί, λιμενικοί, πυροσβέστες ή τελωνειακοί με αληθινή κρατική εξουσία. Αντιποίηση αρχής το λένε αυτό στο χωριό μου. Ατιμώρητη αντιποίηση αρχής.


Ανεχόμαστε να βγάζει αθωωτική επίσημη ανακοίνωση, μονόπλευρη και ατεκμηρίωτη, ο ΟΑΣΑ, που σκοπό έχει να προκαταβάλει την εν εξελίξει έρευνα της δικαιοσύνης, και κανείς δεν βγαίνει να κατακεραυνώσει τους καρεκλοκένταυρους για παρακώληση της Δικαιοσύνης, και να απολύσει σύσσωμο το ΔΣ του οργανισμού, για ασέβεια προς τους θεσμούς και τους νεκρούς.


Συντηρούμε μια βλαχομπαρόκ κρατική μηχανή με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για Ίδρυμα για την Έρευνα του Αρχαίου Υφάσματος (http://www.artext.gr/index_gr.html), με Οργανισμούς Αποξήρανσης της Κωπαΐδας, Διοργάνωσης του 2004, Συντονισμού Ανοίγματος του Μουσείου της Ακρόπολης, αλλά αξιώνουμε από ανήλικους και ανέργους εισιτήριο για να κινηθούν λίγα τετράγωνα με τα δημόσια μέσα που πληρώνουμε όλοι με τους φόρους μας.  
Αυτές και χιλιάδες άλλες μικροασχημίες διαπράττουμε ως κοινωνία απέναντι στα παιδιά μας, τους νέους μας, κανιβαλίζοντας το παρόν και το μέλλον τους. Δίνοντάς τους το παράδειγμα.
Έχουμε εξελιχθεί σε μια κανιβαλιστική, γεροντολατρική κοινωνία, όπου ακόμη και οι μεσήλικες διεκδικούν τα προνόμια του προσόδου και τις συντάξεις του γήρατος εις βάρος των νέων.
Σε λίγα χρόνια, που αναπόφευκτα οι νεώτεροι, τα παιδιά μας, θα πάρουν στα χέρια τους τις τύχες μας, ας μη παραπονεθούμε που θα μας ανταποδώσουν την περιποίηση.

*από το  capital.gr

7 σχόλια:

  1. Εμετικό δημοσίευμα.
    Το τι έχει δικαίωμα (τάχαμου "αντιποίηση αρχής" το ονομάζει ο ΑΓ) περιγράφεται εδώ:
    http://www.oasa.gr/content.php?id=elkom
    Συν τοις άλλοις ψεύδεται ασυστόλως γιατί η διοίκηση του ΟΑΣΑ φρονίμως ποιούσα ΔΕΝ έβγαλε πόρισμα, απλά άνακοίνωσε ότι "έχουμε σχηματίσει άποψη, δεν την ανακοινώνουμε μέχρι να βγει πόρισμα"
    Βέβαια ο κανιβαλισμός που περιγράφει αφορά πρώτα τον ίδιο. Με τον ίδιο τρόπο που ο τΣΥΡΙΖΑ και συνοδοιπόροι έβγαλαν "πόρισμα" (φταίει το μνημόνιο!) αντίστοιχα ο ΑΓ κατονόμασε τα "λαμόγια του Δημόσιου Τομέα". Ο φανατισμός έχει όριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανωνυμία ως κρύψιμο για ύβρεις εκ του ασφαλούς σε επωνύμους αρθρογράφους δεν έχει όριο; Απαιτείται βέβαια στοιχειώδης αξιοπρέπεια για να τηρείς τους κανόνες του ιστολογίου που σε φιλοξενεί: βρίζουμε ελεύθερα αλλά επώνυμα... Αλλά ποιος ξέρει ποιος είσαι και γιατί φοβάσαι να πεις το ονοματάκι σου. Ποιος είναι ο φασίστας; Μάλλον το βύσμα/κουκουλοφόρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ύβρεις; πού είδατε τις ύβρεις; Φυσικά και ήμουν οξύς αλλά δε μπορεί κανείς να μην είναι οξύς απέναντι σε ένα υβριστκό άρθρο που μάλιστα στον τίτλο του καταγγέλει τον... κανιβαλισμό!
      Τι να μην πρωτοδιαπιστώσει κανείς. Την γενικότερη προπέτεια (απαιτεί τον αποκεφαλισμό της διοίκησης του ΟΣΥ), τις ξεκάθαρες ύβρεις (αποκαλεί βλαχαδερά τους ελεγκτές των ΜΜΜ) ή το λαϊκισμό επενδεδυμένο με τεχνοκρατική ημιμάθεια (τάχαμου δε βάζουν μπάρες -πού; στις στάσεις στο πεζοδρόμιο;- για να διατηρούν "οι τελώνες" τα "προνόμιά τους";
      Τέλος πάντων ο ΑΓ ως τακτικώς δημοσιολογών μέσω ενημερωτικού ιστοτόπου (capital.gr) έχει αποκτήσει το "δικαίωμα" να υβρίζει χωρίς συνέπειες γιατί (και ορθώς θεωρεί η δημοκρατική μας πολιτεία) έχει το δικαίωμα της γνώμης. Εγώ δεν τό έχω (το δικαίωμα να εκφράζομαι στα όρια της ύβρεως χωρίς συνέπειες). Δε μού αφαιρεί όμως το δικαίωμα -καίτοι ανώνυμος- να κρίνω σκληρά ένα φανερά εμπαθέστατο άρθρο.
      Τα άλλα, "το ονοματάκι σου" συγκεκαλυμμένος χαρακτηρισμός μου ως "φασίστα"/"βύσματος"/"κουκουλοφόρου" (!!!) δε μέ αγγίζουν, τα προσπερνώ χάριν του διαλόγου

      Διαγραφή
    2. Καταλάβαμε κε Τρόλεϋ... (της ευγενούς συντεχνίας, τώρα και ελεγκτών, πρώην ΟΝΝΕΔ, πρώην Μπακογιάννη, πάντα βύσματα - ναι δεν μπορείτε να είστε επώνυμος... και γιατί παρακαλώ;)

      Διαγραφή
    3. Δεν είμαι τρολλεϋτζής... Επί της ουσίας τώρα:
      Είναι ή όχι ύβρις το "βλαχαδερά";
      Είναι ή δεν είναι εξωφρενικός ο ισχυρισμός ότι "δεν τοποθετούνται μπάρες στις στάσεις για να διατηρήσουν τα προνόμιά τους οι τελώνες";
      Είναι ή δεν είναι προπέτεια το να "απαιτεί" (έτσι γράφει στις σελίδες του) την παύση της ηγεσίας των ΟΣΥ για παρακώλυση συγκοινωνίας
      Είναι ή δεν είναι ψευδές ότι η λήψη στοιχείων και η ολοκλήρωση του ελέγχου/βεβαίωση μη καταβολής προστίμου γίνεται και στο πεζοδρόμιο μέχρι την συνδρομή των αστυνομικών οργάνων όπως ο νόμος ορίζει;

      Διαγραφή
    4. *"παρακώλυση δικαιοσύνης" ήθελα να γράψω

      Διαγραφή
  3. Λίγο τα σχόλια να διαβάσετε από κάτω και καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει σωτηρία για αυτή τη χώρα...

    Το στρατιωτικό που διαφωνώ το έκανα, τους φόρους που τους βρίσκω παράλογους τους πλήρωσα, στις υποχρεώσεις μου σαν πολίτης απέναντι στο κράτος ήμουν σωστός και ας μην ήταν αυτό με εμένα. Τώρα φεύγω για εξωτερικό για να "εκμεταλλευτώ" τη δωρεάν παιδεία που έλαβα κάπου που θα την εκτιμήσουν και δε θα με στέλνουν για -ροδάκινα-.

    Βαλίτζες για Κοπεγχάγη και για μια νέα ζωή στα 28. Ήδη τρείς φίλοι είναι σε Λονδίνο, Στουτγκάρδη και Σαρλερουά, πάλι καλά που έχουμε το Skype να μη χαθούμε :) Ευτυχώς φεύγω σύντομα πριν με πάρει από κάτω η κατάθλιψη, στα όρια να γίνω ρατσιστής με τους ίδιους τους Έλληνες. Κρίμα σε όσους στην ηλικία μου είναι αναγκασμένοι να μείνουν πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU