Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Όχι κύριοι. Δεν θα πάρω άλλον Σαμαρά...

του Βαγγέλη Παπαβασιλείου από το elefenet
(H φωνή των εργαζομένων στην Ελευθεροτυπία/enet.gr)

"Τι στο διάολο είναι αυτό το εθνικό συμφέρον που στρέφεται εναντίον των συμφερόντων μου;"

του Παντελή Μήτσιου
Να με συγχωρείτε αλλά όσο και να κουνάτε το φόβητρο του Τσίπρα μπροστά μου, δεν μπορείτε να με πείσετε ότι αυτός ο οικτρός Σαμαράς αξίζει να είναι έστω και μια μέρα ακόμα πρωθυπουργός.
Ποιος; 
Ο άνθρωπος που από ως το 2011, με κοιτούσε στα μάτια και εκστόμιζε μύδρους κατά του μνημονίου και ζητούσε κάθε μέρα εκλογές, που καυτηρίαζε ως αντιλαϊκά και αντεθνικά τα όποια μέτρα για να έρθει μετά να εφαρμόσει πολύ χειρότερα από όσα κατηγορούσε και να ξηλώσει τις λιγοστές έστω μεταρρυθμίσεις;

Ποιος; 
Ο άνθρωπος που στήθηκε δυο φορές στο Ζάππειο κοιτώντας με στα μάτια για να μου παρουσιάσει το δικό του αύριο το οποίο ξέχασε την επόμενη της ανάληψης της πρωθυπουργίας; Πορεία την οποία πολλοί θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε;

Ποιος; 
Ο άνθρωπος που με κοίταξε στα μάτια για να μου μιλήσει για success story την ώρα που με πνίγουν τα χρέη που η δική του πολιτική μου δημιούργησε και με κατατρέχει η ανεργία χωρίς ελπίδα ανάκαμψης;

Ποιος; 
Ο άνθρωπος που με κοίταξε στα μάτια μόλις πριν λίγες εβδομάδες για να μου πει ότι το μνημόνιο τελείωσε και ότι βγαίνουμε μόνοι στις αγορές χωρίς βοήθεια και αναπτυγμένοι;

Αυτόν τον άνθρωπο να εμπιστευτώ; 
Αυτόν που, αφού αρνήθηκε κάθε συνεννόηση για να γίνει πρωθυπουργός, αφού τορπίλισε κάθε υποτυπώδη προσπάθεια διακομματικής συμφιλίωσης, κατηγορεί τους άλλους ότι δεν συζητούν μαζί του; Αυτόν που μπορεί ανερυθρίαστα να μου λέει αποδεδειγμένα ψέμματα;
Αυτόν τον άνθρωπο, μου λέτε ότι είναι εθνικό συμφέρον να στηρίξω; Τι στο διάολο είναι αυτό το εθνικό συμφέρον που στρέφεται εναντίον των συμφερόντων μου;

Όχι κύριοι. 
Δεν θα πάρω άλλον Σαμαρά, όχι αν μπορώ να απαλλαγώ μια ώρα αρχύτερα από αυτόν. 
Όχι, εκτός αν ο λαός αποφασίσει ξανά ότι αυτόν θέλει για πρωθυπουργό, γνωρίζοντας ότι μπορεί να τον κοιτάζει στα μάτια και να ψεύδεται.

Όχι, θα πάρω τα ρίσκα της προσφυγής στις κάλπες



*δημοσιεύτηκε στο fb - δημοσιεύεται με την άδεια του συγγραφέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU