tag:blogger.com,1999:blog-516039624582348381.post2237399923265334097..comments2023-12-04T12:25:50.680+02:00Comments on η αριστερή στρουθοκάμηλος: "Ο δημόσιος λόγος στην Ελλάδα εμφανίζει σημεία αποδοχής της μισαλλοδοξίας ως κανονιστικής αρχής"giorgos papaspiropoulos γιώργος παπασπυρόπουλοςhttp://www.blogger.com/profile/03694816040577205038noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-516039624582348381.post-80729502289493331312011-10-30T23:05:02.905+02:002011-10-30T23:05:02.905+02:00Φοβάμαι Νίκο ότι ισχύουν και τα δύο. Γι αυτό ίσως ...Φοβάμαι Νίκο ότι ισχύουν και τα δύο. Γι αυτό ίσως δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος που όπως στον λαβύρινθο, δεν θυμόμαστε από που μπήκαμε. Παρακολουθώ έκπληκτος ένα ξέσπασμα στρατοπέδων που φανερώνονται έτοιμα για υστερικό καυγά και ψείρισμα της τρίχας βάσει κάποιων γεγονότων, όχι πια τόσο πρωτόγνωρων. Ο αναβιβασμός τους σε λυδία λίθο είναι που με ξενίζει. Και αρνούμαι να συνταχθώ με εύκολες "παρατάξεις" αλαλαζόντων υπερασπιστών της μιας ή της άλλης αξίας. Καλύτερα να ακούσω λίγο ακόμα τι λένε οι φίλοι...giorgos papaspiropoulos γιώργος παπασπυρόπουλοςhttps://www.blogger.com/profile/03694816040577205038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-516039624582348381.post-74047050038275712392011-10-30T20:45:03.375+02:002011-10-30T20:45:03.375+02:00"Στην εποχή της πόλωσης, ο δημόσιος λόγος αστ..."Στην εποχή της πόλωσης, ο δημόσιος λόγος αστυνομεύεται από έννοιες".<br />Φοβάμαι ότι συμβαίνει το αντίθετο. Οι κοινωνικοί και, κυρίως, οι πολιτικοί όροι της πόλωσης είναι εκείνοι που "αστυνομεύουν" τις έννοιες ή, καλύτερα, τη συνάφεια παραγωγής, χρήσης και νομιμοποίησής τους. Ξανά, λοιπόν, τα παλαιά ερωτήματα περί των συστημάτων εξουσίας.N.Theotokashttps://www.blogger.com/profile/16953372535987665934noreply@blogger.com