Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Διατίθεται βουλευτική έδρα - το κελεπούρι δώρο...

του Χρήστου Παπανίκου
Just for the record...

Λόγια μεγάλου ανδρός:

(2012 προεκλογικά)

"Επειδή όμως, όντως, χωρίς την προίκα του κόμματος δεν μπορείς να μπεις στη Βουλή, θεωρώ απαράδεκτο να μπαίνεις στη βουλή, και για οποιοδήποτε λόγο, συνειδησιακό για παράδειγμα, να έρχεσαι σε αντιπαράθεση με το κόμμα σου και να ανεξαρτητοποιείσαι και να παίρνεις και την έδρα σου μαζί. 

Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνεις την έδρα σου πίσω στο κόμμα, σε μια τέτοια περίπτωση, όπως έκαναν τα μέλη της ΔΗΜΑΡ, και άλλοι. 
Και το θεωρώ απαράδεκτο, διότι χωρίς το κόμμα, δεν θα έμπαινες στη βουλή.
Και εγώ είμαι έτοιμος να παραιτηθώ ανά πάσα στιγμή, το έχω άλλωστε αποδείξει στη ζωή μου, δεν κωλώνω, είμαι και ευεπίφορος στις παραιτήσεις, από παραίτηση σε παραίτηση πάω, δηλαδή δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θελήσω να παραιτηθώ, αλλά θα παραδώσω και την έδρα μου, σε αυτούς οι οποίοι με τίμησαν με το να με βάλουνε στο ψηφοδέλτιό τους. 

Κι αυτό θα το κάνω εάν έρθω σε ρήξη με τη συνείδησή μου." tvxs.gr

(2014 μετά την παραίτηση)

"Τέλος άφησε ανοιχτό το θέμα της συνεργασίας του με τη ΔΗΜΑΡ, ή το χώρο της κεντροαριστεράς και πρόσθεσε ότι δεν παρέδωσε την βουλευτική του έδρα σε αντίθεση με δηλώσεις του στο παρελθόν (σε συνέντευξή του στο tvxs το 2012) γιατί θεώρησε ότι η ψήφος προς το πρόσωπό του ήταν και προσωπική"
avgi.gr

Γελάει η μισή Αθήνα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU