Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

Ασωπός: Όχι, ο καρκίνος δεν περιμένει

Ένα κίνημα άμεσης προτεραιότητας που όμως έχει εγκαταλειφθεί από την κεντρική πολιτική σκηνή με ευθύνη και των κομμάτων της Αριστεράς (έχουν φαίνεται σπουδαιότερα πράγματα να ασχοληθούν...).
Κι όμως, ο καρκίνος δεν περιμένει: ούτε στις βρύσες των σπιτιών και των σχολείων, ούτε στις πατάτες, τα καρότα και τα κρεμμύδια που κατά το μεγαλύτερο μέρος πανελλαδικά, παράγονται στην γύρω περιοχή.
Οι προεκλογικές επισκέψεις δεν αρκούν, το ζήτημα δεν είναι μόνο τοπικό - αφορά την υγεία των κατοίκων της Αττικοβοιωτίας και Εύβοιας αλλά και όλων των καταναλωτών γεωργικών προϊόντων της περιοχής.
  • Νερό Μόρνου λοιπόν τώρα σε όλους τους παραΑσώπιους Δήμους (και στα χωριά του Ωρωπού)
  • Έναρξη απορρύπανσης της λεκάνης και διάσωση της Μαυροσουβάλας από την ρύπανση που εκεί κατευθύνεται
  • "Ο ρυπαίνων πληρώνει", ναι αλλά πότε; Όλα τα έξοδα άμεσα στις ρυπογόνες βιομηχανίες με έκτακτες ρυθμίσεις

Δείτε την εκπομπή ΔΡΟΜΟΙ του Άρη Σκιαδόπουλου στην ΕΤ1, με θέμα τον Ασωπό (Σεπτέμβριος 2010)



(κλικ στο σήμα του YouTube για μεγάλη εικόνα)


Δείτε σχετικά κείμενα και πληροφορίες:

13 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευσή σου. Ξέρεις, αυτό το πρόβλημα, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα, μας αφορά όλους, αφού τρόφιμα από την περιοχή φτάνουν σε όλη την Ελλάδα, και εξάγονται και σε μερικές αλλες ευρωπαικές χώρες...
    Για να δούμε όμως πόσο ενδιαφέρον θα δείξουν οι αναγνώστες σου... αφού μάλλον ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα του πάρκου στο Ελληνικό (λες και θα γίνει ποτέ!)και για την διατήρηση των προνομίων των φορτηγατζήδων... αντί για ένα πρόβλημα που μας αφορά όλους..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά φίλε μου μια (ευτυχώς) κατηγορία σχολιαστών δεν δίνει δεκάρα για τα προβλήματα και την λύση τους.

    Ασχολούνται φανατικά με το "αντιμνημονιακό" νεφέλωμα και την "αναδιάρθρωση" του χρέους - εγκλωβισμένοι στον καταγγελτικό λόγο νομίζουν ότι προβλήματα που προϋπήρξαν του μνημονίου και που κινδυνεύουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν και μετά, θα λυθούν πακέτο με την ...επανάσταση.

    Αυτή είναι η παρακμή της "ριζοσπαστικής" αριστεράς που από τα κινήματα κατέληξε στον αναχωρητισμό και τα κομματικά υπόγεια.

    Όσοι από μας έχουμε χάσει ανθρώπους από το εξασθενές χρώμιο και τους δηλητηριασμένους βολβούς που τα Οινόφυτα και η Βοιωτία διανέμουν σε όλη την Ελλάδα νοιώθουμε μόνοι σαν τον παπαΓιάννη και τον Παντελόγλου και νοσταλγούμε την αριστερά του συγκεκριμένου που κάποτε μεγαλουργούσε στην αυτοδιοίκηση και τα κινήματα - είναι σαφές ότι το νεφέλωμα του συριζαϊκού χώρου δεν έχει πια τίποτα να προσφέρει σε αυτόν τον τόπο.
    Τριγυρνούν σαν τους χιλιαστές και προφητεύουν καθημερινά καταστροφές και πτωχεύσεις... ζήλωσαν τη Lady Gaga μάλλον και τα αρρωστημένα ειδύλλια - η ζωή και τα κινήματα όμως είναι αλλού!

    Ευτυχώς άλλοι αναγνώστες που δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν προπαγάνδα μέσα από τα σχόλια, ενημερώνονται και δρουν - εκεί απευθύνομαι και όχι στους προηγούμενους.

    Καλό κουράγιο σου εύχομαι και καλή συνέχεια στο κίνημά μας.
    Ο αγώνας για καθαρό νερό και απορρύπανση της περιοχής θα συνεχιστεί από τους αληθινά προοδευτικούς ανθρώπους σε όλη την Αττικοβοιωτία, Εύβοια. Γιατί παρά τις εντυπώσεις υπάρχουν και τέτοιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κάτι ακόμα.
    Η χρήση του σχολιασμού ως μέσου προπαγάνδας και καταγγελίας των διαφορετικών απόψεων δείχνει το ανέφικτο της δημοκρατίας και του διαλόγου στα πλαίσια της αριστεράς των κομματικών καθοδηγητών και των ινστρουχτόρων των αμφιθεάτρων.

    Άνθρωποι που δεν μπορούν να διατυπώσουν - λόγω έλλειψης παιδείας - μια άποψη σε δυο αράδες καταφεύγουν στον βομβαρδισμό των ιστολογίων με ευαγγελικές ρήσεις χρεωκοπημένων προφητών της λαϊκής εξέγερσης.
    Ο μετριασμός των σχολίων θα σκότωνε την ζωντάνια και την αμεσότητα του διαλόγου. Όσο κι αν η συζήτηση γίνεται απωθητική με την παρεμβολή των μεταλλαγμένων και της υστερίας που τους διακατέχει για μάχες χαρακωμάτων, μετριασμός δεν θα μπει - μόνο διαγραφή των χυδαίων σχολίων κάνω.

    Μέχρι την εκλογική συντριβή της "αριστεράς της κρατικής επιχορήγησης" θα τους υποστούμε - όσο ρέει το χρήμα της ΕΕ προς το νεοσταλινικό μόρφωμα του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει ελπίδα - μετά ίσως ξαναγυρίσουμε σε μια πιο φυσιολογική κατάσταση: υπό τον όρο της ανάδυσης μιας νοήμονος και δημοκρατικής αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΝΩ Η ΔΗΜΑΡ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗ,Σ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΕΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΕΣ ....
    Η συνέντευξη του μαχαλόμαγκα ανανεωτικού στο ΒΗΜΑ, αλλά αναφέρομαι στους κρετίνους εν ευρεία έννοια και όχι αποκλειστικά στον -δεν-με-νοιάζει-το-μνημόνιο- περιφερειάρχη.
    Οι γνωρίζοντες τον λένε κρετίνο επειδή ο Γληγόρης έχει προ πολλού ξεφουρνίσει πως το μέλημά του είναι να καβατζώσει τη βουλευτική σύνταξη. Προσωπικώς διαμαρτύρομαι κατηγορηματικά. Ας θυμηθούν οι παλιότεροι ποιος είχε αντιταχθεί στην υποψηφιότητα Αλαβάνου στη Β’ Αθήνας πριν τις εκλογές του 2004 και για ποιο λόγο. Μετά πάθαμε αμνησία κι έγινε τοτέμ. Ο Γληγόρης μας μάρανε;
    Ο -δεν-με-νοιάζει-το-μνημόνιο- περιφερειάρχης μπορεί να φαίνεται κρετίνος αλλά αυταπατάσθε. Είναι γάτος με γιλέκο και πέταλα. Στην προκειμένη περίπτωση απευθύνεται σε ένα απαιτητικό και εκλεπτυσμένο εκλογικό κοινό, τους αριστερούς νεοφιλελεύθερους. Όμως το μπρουτάλ πέτσινο και οι αξυρισιές του έδιναν μια άλλη εσάνς. Άντε να τον ψηφίζαν οι ΑΕΚτζήδες. Τι να κάνει λοιπόν ο Γληγόρης; Ο Γεωργίτσης για χάρη της Ζωίτσας ξύρισε το μουστάκι. Ο Ψαριανός για χάρη της Δημοκρατικής και Μυαλωμένης Αριστεράς ξύρισε το μούσι. Πάνε οι παλιές καλές μέρες που έβγαινε άγριος αξούριστος κι αρρενωπός αγκαλιά με τον Αλαβάνο. Σήμερα τον αποκαλεί Ναπολέκο και για να βγει στην Τρέμη και στον Χατζηνικολάου ρίχνει κόντρα ξούρα και στον τοίχο.
    Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν απαλό μαγουλάκι
    Ο -δεν-με-νοιάζει-το-μνημόνιο- περιφερειάρχης, μετά το άδειασμά του από τον Γιωργάκη (που συμφώνησε με τη δημοψηφισματική γραμμή Αλαβάνου), έμεινε μόνος να αντιπαλεύει την ενωμένη αριστερο-κυβερνητικο-δεξιά: Οι Περιφερειακές δεν είναι δημοψήφισμα. Όχι. Είναι για να θυμηθούμε τον Τρίτση τον Δοξιάδη και τον Μάνο. Και για να φυτέψουμε δέντρα στις ταράτσες.
    Κάποιοι κακοήθεις προβοκάτορες, κατάλοιπα του Μεγάλου Άλματος και των Πεντάχρονων Πλάνων σκαρώσαν ένα πρόχειρο δίστιχο:

    Γκρεμίσαν την Ακρόπολη, ο ήλιος πια δεν φέγγει
    ο Ψαριανός της φύτεψε δεντράκια πα στη στέγη
    Με τον Γρηγόρη λοιπόν για περιφερειάρχη θα περνάγαμε καλά. Δυστυχώς όμως ο Λυκούδης του χει βάλει αυστηρούς κανόνες σαβουάρ βιβρ και δεν αμολάει τις παπάτζες του φόρα παρτίδα. Τσάμπα οι προσδοκίες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταλαβαίνω ότι γούσταρες τον Γρηγόρη με γένια. Γιατί δεν του το λες προσωπικά;
    Επίσης καταλαβαίνω ότι έχεις ένα κόλλημα με τα δημοψηφίσματα και δεν γουστάρεις το πράσινο.
    Υπάρχει πρόβλημα στην αριστερά χοντρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να, καλή ώρα ο ανώνυμος!
    Καλως ήρθες, για σένα λέγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ανοησίες προφανώς λέγονται ανώνυμα. Κάποτε οι αριστεροί είχαν λόγο και περηφάνεια και υπόγραφαν τα λεγόμενά τους ακόμα κι αν αυτό τους δημιουργούσε προβλήματα. Σήμερα ούτε με ψευδώνυμο δεν γράφουν για να μην ταυτιστούν με μια περσόνα με την οποία έστω μπορείς να συζητήσεις - κρίμα... Δειλία; Νοοτροπία σκοτεινή κουκουλοφόρου; Ντροπή; Δεν ξέρω ούτε με νοιάζει!

    Το ζήτημα του Ασωπού δεν είναι κομματικό!
    Αφορά πρώτα τους εργαζόμενους και τους κατοίκους μιας τεράστιας περιοχής και μετά τους καταναλωτές στα πέρατα της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών όπου εξάγονται οι δηλητηριασμένοι βολβοί της περιοχής.

    Αν ανώνυμε δεν σε νοιάζει το θέμα τουλάχιστον μην εμποδίζεις όσους τους νοιάζει! Βρες τον Γρηγόρη και ξέσπασε πάνω του - μην ξεσπάς επάνω σε ένα κίνημα ζωής και σε όσους μόνοι το παλεύουν μια δεκαετία τώρα. Λίγη ντροπή!

    υγ το βίντεο το είδες;
    Αμφιβάλλω...
    Είναι πουθενά μέσα ο ..Γρηγόρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΗ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΣΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ...
    Χθες(Κυριακή 4/10/10) εκπρόσωποι φορέων έδωσαν το «παρών» στη συμβολική πεζοπορία ώς τον χώρο του καζίνου και την Πέμπτη οργανώνουν συγκέντρωση για να προχωρήσουν στη συγκρότηση δικτύου για την προστασία της Πάρνηθας.

    «Εχουμε υποβάλει δύο προσφυγές», μας ενημερώνει ο πολεοδόμος Πάνος Τότσικας. Η πρώτη αφορά την εξαίρεση του χώρου γύρω από το «Μον Παρνές» από το διάταγμα προστασίας της Πάρνηθας, το οποίο εκδόθηκε το 2007 μετά την πυρκαγιά που αφάνισε μεγάλο μέρος του δάσους ελάτης. Εχει γίνει η συζήτηση τον Νοέμβριο του 2008 και μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν αναφορές στην αντισυνταγματικότητα του νόμου του 2003, με τον οποίο προχώρησε η ιδιωτικοποίηση του καζίνου.

    Η μεγάλη καθυστέρηση στη δημοσιοποίηση της απόφασης είχε αποτέλεσμα να αναβληθεί η εκδίκαση της δεύτερης προσφυγής που είχε οριστεί για τις 6 Οκτωβρίου. Αφορά την απόφαση του 2007 του τότε περιφερειάρχη Αττικής με την οποία είχε εξαιρεθεί από την αναδάσωση έκταση 62,5 στρεμμάτων γύρω από το καζίνο. Σε αυτή την περιοχή τον περασμένο Ιούλιο επιχειρήθηκε να κατασκευαστεί βιολογικός καθαρισμός λυμάτων και οι εργασίες διακόπηκαν έπειτα από προσφυγή των εθελοντών πυροσβεστών της Πάρνηθας.

    Το πράσινο φως για το έργο είχε δοθεί με υπουργική απόφαση του Σεπτεμβρίου του 2009, η οποία προβλέπει επίσης κατασκευές στο «Μον Παρνές», αλλά και στο «Ξενία» που βρίσκεται στην περιοχή της Αγίας Τριάδας.

    «Υπάρχει γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους στην οποία επισημαίνεται ότι η αναδάσωση υπερισχύει του νόμου που επιτρέπει έργα σε μια περιοχή», επισημαίνει ο Κώστας Φωτεινάκης, πρόεδρος της κίνησης Οικόπολη Χαϊδαρίου. Η υπουργός Περιβάλλοντος, όπως τόνισε, δεν έχει κάνει ώς τώρα δεκτή τη γνωμοδότηση και το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες ότι πρόκειται να προχωρήσει η Τεχνόπολη στις Αφίδνες, πολλαπλασιάζει τους φόβους για ιδιωτικοποίηση κάποιων τμημάτων του εθνικού δρυμού.

    Στη χθεσινή κινητοποίηση παραβρέθηκαν η Ελένη Πορτάλιου, υποψήφια δήμαρχος Αθήνας και μέλος της κίνησης πολιτών που έχει υποβάλει τις προσφυγές, οι υποψήφιοι περιφερειάρχες Αλέκος Αλαβάνος και Κ. Διάκος.

    Που ντο που ντο το δαχτυλίδι???
    εκεί που ψάχνεις δε θα το βρείς...
    τα "τραύματα" των αμφιθεάτρων και της κομματικής "στρούγκας" είναι πολύ πίσω πλέον για να "τσιμπάμε" στις "εξυπνάδες" περί "ταυτότητας".
    Η κινητικότητα που αναπτύσσεται ξεπερνά πλέον την πεπατημένη της life style πολιτικής.
    Ανάπνευσε επιτέλους συλλογικά,δεν υπάρχει πρόβλημα με τη συλλογική δράση ως ένοια(κομματική,συνδικαλιστική)αλλά με τη συγκεκριμένη που στραγγαλίζει κάθε πρωτοβουλία για μετεξέλιξη που και εσυ ο ίδιος αναζητάς...
    Το αν βρέθηκαν εκεί οι "επώνυμοι" που αναφέρονται "ξέρουμε" γιατί έδωσαν το παρόν τους,εκείνοι δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται πλεόν μέσα στην κοινωνία.
    Είναι πολύ δύσκολος ο δρόμος, αγαπητέ(και το εννοώ)Γεώργιε, μη γίνεσαι όμως τόσο απαξιωτικός, στα ανώνυμα που δε συμφωνείς.
    Δείξε αυτό που λες οτι πιστεύεις, κατανόηση, και όχι ανούσιες φραστικές επιθέσεις,που είναι πασιφανές οτι δεν σε εκφράζουν!
    Με ειλικρινή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι "φραστικές επιθέσεις" - είναι ό,τι έχω σαν αξία: δεν μ' αρέσουν οι ανώνυμοι - ειδικά ο αριστερός ή τέλος πάντων όποιος επικαλείται την όποια αριστερά δεν μπορεί να είναι ανώνυμος - μάλλον σε παρακρατικό του κράτους της δεξιάς με παραπέμπει... ακόμα και οι αντεξουσιαστές (που τραβάνε κι ένα ζόρι παραπάνω) υπογράφουν τις απόψεις τους.

    Δεν μπορώ να συζητώ με σκιές ή με τον αέρα.
    Δώσε ένα στίγμα να ξέρουμε τουλάχιστον ποιος
    "ανώνυμος" έγραψε τι - ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί στα μπλογκ πρέπει να μπαίνεις με κουκούλα - υποτίθεται ότι αποτελούν κατάκτηση της δημοκρατίας και μέσα κοινωνικής αντίστασης(social media τα λένε).

    Αυτά και τέλος.
    Για τον Ασωπό είναι το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλήθεια εξακολουθείς να πιστεύεις οτι οι όποιοι πραγματικοί μας «αντίπαλοι» φορούν ακόμη «κουκούλες»? ή στην προσπάθειά σου ν αποφύγεις με πολιτικούς όρους το θέμα σε «οδηγεί» να βλέπεις «λιοντάρια» παντού που θα ήθελαν να σε «κατασπαράξουν»....
    Κάνε μια προσπάθεια ν αντιληφθείς οτι δεν πρέπει να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε σε «άγονη» αντιπαράθεση με όλη τη κοινωνία επειδή «εγωιστικά» διεκδικούμε το «αλάθητο» ως «αριστερή» ρωμαιοκαθολική εκκλησία.
    Τα κινήματα και πολιτικά θα είναι και πολύχρωμα στον «στίβο» των πραγματικών αξιών εκεί που η αριστερά θα μπορέσει να συναντηθεί με την κοινωνία των ανθρώπων και όχι με την «κοινωνία» των ιερατείων».
    Διεκδικωώντας όχι το αλάθητο στην άποψη, αλλά την κοινωνική βουτιά(συμμετοχή) στο αμφίσμο της ανθρώπινης συμπεριφοράς,μακρυά λοιπόν απο ένοιες ευκολόπεπτες , μακρυά απο μικροπρέπειες .
    Όλα τα υπόλοιπα περί «κουκούλας», «παρακράτους» και συναφή μόνο θλίψη μπορούν να προκαλούν και τίποτα περισσότερο.
    Αντιλαμβάνομαι και τις ευαισθησίες σου,αλλα και το αναφέρετο δικαίωμα σου να χαρακτηρίζεις όπως εσύ νομίζεις το όποιο σχόλιο που σε αφορά.
    Ψυχραιμία όμως οι καιροί που έρχονται είναι πολύ δύσκολοι και απαιτούν αυξημένη κριτική ενόραση...
    Αν πραγματικά πιστεύεις οτι η Πάρνηθα,δεν έχει σχέση με τον Ασωπό σε λίγο άλλο ένα "κατασκευασμένο" Βατοπέδι, ως εργαλείο χειραγώγησης της κοινής γνώμης θα το δούμε να «εξελίσετε» χωρίς να έχουμε τη δύναμη ν αντιδράσουμε πολιτικά.
    Την αγάπη μου αγαπητέ Γιώργο (συνονόματε) και την ειλικρινή λύπη μου ,αν σε ενόχλησαν τόσο πολύ αυτά που διάβασες για να καταφύγεις σε αυτού του είδους τους χαρακτηρισμούς (όπως διαπιστώνεις δεν καταφεύγω στο εύκολο « στα επιστρέφω»,αλλά διαλέγομαι..)

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,λυπάμαι για την ενόχληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο είναι αυτονόητο, ότι συμπαρίσταμαι, με κάθε τρόπο, μη παραβιάζεις ανοιχτές θύρες!!!
    Γιατί δεν θέλεις να με καταλάβεις ότι
    αυτό το άθλιο μεταπολιτευτικό μοντέλο έχει μετατρέψει όλη την Ελλάδα σε Ασωπούς,σε όλα τα επίπεδα,με τη δική μας "συνενοχή"(πες το ανεπάρκεια, πες το αδυναμία,πες το έλλειψη γνώσεων, πες το όπως εσύ νομίζεις)γιατί έχουμε "παραδώσει" δικά μας "αυτονόητα" δικαιώματα σε ενδιάμεσους!!!
    Έλεος μη με γκριζάρεις τόσο πολύ!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει συνονόματε-ανώνυμε κόβω το πολύ γκριζάρισμα, αλλά κόψε και συ λιγάκι τις πολλές αγάπες: θα μας παρεξηγήσουν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU