Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Οι απεργοί πείνας και η ελληνική κοινωνία έχουν το ίδιο συμφέρον



από το ιστολόγιο Μη μαδάς τη μαργαρίτα 

Μετά τη σύλληψη των 2 μελών της Πρωτοβουλίας Συμπαράστασης, στον Ερυθρό Σταυρό, τις δηλώσεις περί γιατρών του Βιντέλα και τους επερχόμενους θανάτους, κάτι πιο δραστικό πρέπει να γίνει. Είναι σαφές ότι κάποιοι θέλουν νεκρούς, γιατί εξυπηρετεί τα πολιτικά τους σχέδια. Η κοινωνία πρέπει να αντιδράσει. Eίναι όμως τόσο συμφιλιωμένη με το θάνατο και στέκει αμήχανη και βουβή; 
Στον αχό των ημερών και τα δύο κείμενα που ακολουθούν:

Οι απεργοί πείνας και η ελληνική κοινωνία

του Ορέστη Καλογήρου 

Οι απεργοί πείνας ζητούν ένα πράγμα. Χαρτιά νόμιμα για να μείνουν στη χώρα μας ή να φύγουν για μια άλλη. Αυτοί που τους "συμπαραστέκονται" θέλουν να πέσει η κυβέρνηση. Οι μετανάστες και οι "αλληλλέγγυοι" δεν έχουν τα ίδια συμφέροντα. Οι στόχοι τους δεν είναι κοινοί.
Η χώρα βρίσκεται σε μια αδύναμη θέση, σε μια δυσάρεστη κατάσταση. Είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Και οι μετανάστες είναι σε μια αδύναμη θέση, σε μια δυσάρεστη κατάσταση. Είναι στα πρόθυρα του θανάτου. Τα συμφέροντα της χώρας και τα συμφέροντα των μεταναστών είναι κοινά. 

Αν δεχθούν οι μετανάστες αυτό που τους δίνει η χώρα είναι κερδισμένοι και οι μετανάστες και η χώρα. Είναι χαμένοι οι "αλληλλέγγυοι".
Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου. Οξ μετανάστες είναι κερδισμένοι γιατί όλοι ξέρουμε ότι ύστερα από αυτόν τον αγώνα ούτε μετά από έναν χρόνο θα απελαθούν. Τώρα θα είναι επώνυμοι, δυνατοί. Θα είναι αυτοί που έφτασαν στο παρά πέντε. Είναι βέβαιο ότι σιωπηρά θα διευθετηθούν οι προσωπικές τους περιπτώσεις. Ετσι πρέπει να γίνει. Γιατί αλλιώς πρέπει να νομιμοποιηθούν άλλο 1.000.000 άνθρωποι. Αυτό είναι αδύνατον. 

Οι απεργοί έχουν ήδη νικήσει. Τώρα τους χρειάζεται η χώρα που τους φιλοξενεί εδώ και πολλά χρόνια. Γιατί η χώρα που τους φιλοξενεί είναι αδύναμη. Είναι στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. Ο έντιμος συμβιβασμός είναι το κοινό συμφέρον και των απεργών και της χώρας. Είναι αντίθετος με τα συμφέροντα όσων φαντασιώνονται την Πλατεία Συντάγματος ως Πλατεία Ταχρίρ. Ποσώς μας ενδιαφέρει. Τώρα οι απεργοί και η κοινωνία έχουν το ίδιο συμφέρον. Μας ενδιαφέρουν και οι απεργοί και η χώρα. 

Ο Ορέστης Καλογήρου είναι καθηγητής στο ΑΠΘ.



Μήδεια και άλλες τελετουργίες κάποτε στην Αθήνα

του Left Liberal Synthesis

Τι λάθος έχουν κάνει οι μετανάστες;

Δεν έχουν υπολογίσει ότι ζουν σε μια «ανεπτυγμένη» χώρα όπου ο θάνατος δεν σοκάρει. Οι πολίτες έχουν εξοικειωθεί τελείως με δολοφονίες, εργατικά ατυχήματα, πυρπολημένους τραπεζοϋπάλληλους το αίμα ρέει στην πόλη. Η νεολαία της κοινωνίας έχει δει χιλιάδες θανάτους και ξεκοιλιάσματα σε πάσης φύσεως internet games, η πορνεία δεν αφορά πια τα κορίτσια που πεινάνε αλλά τις γόνους μικρομέγαλων οικογενειών. Σε ακτίνα χιλίων μέτρων από τον τόπο της απεργίας πείνας πεθαίνουν καθημερινά 1-2 από ναρκωτικά και το βράδυ οι μισοί ζητιάνοι είναι ετοιμοθάνατοι.

Το αστείο είναι πως η κοινή γνώμη υποκρίνεται ότι υπάρχει ζήτημα ανθρώπινης ζωής .Οι αλληλέγγυοι και οι πολιτικοί τους αντίπαλοι έχουν ήδη προεξοφλήσει το θάνατο μόνο και μόνο με τον εξορκισμό του. Μιλάνε ως εάν ο θάνατος να έγινε. 

H συνέχεια εδώ

25 σχόλια:

  1. Μετανάστες και λαθρομετανάστες.
    Η Γερμανία το Βέλγιο η Αυστραλία μέσω των πρεσβειών τους ζήτησαν εργάτες και δημιουργήθηκε το μεταναστευτικό κύμα από Ελλάδα Τουρκία και άλλες χώρες των δεκαετιών του 50 & 60.
    Εκεί τα πράγματα ήτανε συγκεκριμένα.
    Το κύμα των λαθρομεταναστών έχει μιά άλλη λογική με πολλά προβλήματα.
    Η κοινή γνώμη είναι διχασμένη.
    Ένα μέρος είναι στην λογική του " Κρίμα άνθρωποι είναι".
    Σωστή αυτή η αντιμετώπιση αλλά δεν βοηθάει στο διογκούμενο πρόβλημα ειδικά αυτήν την εποχή.
    Η άλλη πλευρά υπερασπίζεται τον ζωτικό χώρο στις δουλειές, το πρόβλημα της εγκληματικότητας, το παραεμπόριο.
    Και αυτοί δίκαιο έχουν.
    Το θέμα θέλει σοβαρή αντιμετώπιση από έμπειρους της δημόσιας διοίκησης και όχι από πολιτικάντηδες βουλευτές - υπουργούς και δημάρχους που είναι αιχμάλωτοι της λογικής του πολιτικού κόστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη9 Μαρτίου 2011 - 11:31 π.μ.

    Τα παπαγαλάκια του συστήματος "έπιασαν" το σφύριγμα του Πάγκαλου,και αναπαράγουν πρόθυμα το σκοπό.Δάκρυα πλημμύριζαν τα μάτια τους και έβρεχαν τα πληκτρολόγια σαν έγραφαν τούτες τις γραμμές για τους μετανάστες.Αλλά το σύστημα ίσως τα ανταμείψει για τις υπηρεσίες τους και τα προαγάγει σε.. πρυτάνεις.Για την καρέκλα ρε γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρηγόρη ας συμφωνήσω, αλλά δεν μας γράφεις και εσύ μια εφικτή λύση που δεν θα έχει μόνο υπονοούμενα και χαρακτηρισμούς του τύπου είσαι μπήξε είσαι δήξε κλπ.
    Πέρα από την εφικτή λύση μπορείς να προετοιμάζεις και την επανάσταση, καλοδεχούμενη όταν έρθει.
    Μέχρι τότε όμως τίποτε άλλο δεν ενδιαφέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εφικτή Λύση:
    - Χορήγηση άδειας παραμονής στους 300
    - Χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων σε όλους τους μετανάστες

    Το πρόβλημα με σας είναι τα όρια που βάζετε στο τί είναι εφικτό.

    Το "παραεμπόριο" γιατί σας ενοχλεί? Επειδή ξαφνικά υπάρχουν φθηνά προϊόντα για τους φτωχούς? Και μάλιστα καλής ποιότητας? Στη διαμάχη μεταξύ των καταστηματαρχών της Ερμού και της Πατησίων εναντίον των προσφύγων και μεταναστών που έχουν βρει ένα τρόπο να βγάλουν το ψωμί τους, εσείς με ποιον είστε? Με τους καταστηματάρχες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. trandism, δυο παρατηρήσεις:
    1. Χρησιμοποιείς κι εσύ πληθυντικό: "εσείς" κλπ Με ποιον ακριβώς μιλάς ή απευθύνεσαι;
    2. Όσον αφορά εμένα (και όχι "εμάς" γιατί δεν υπάρχει), θα σου έλεγα ότι αν πάρουν οι 300 άδεια θα αδικηθούν εκατοντάδες χιλιάδες που μετά το 2004 δεν μπορούν να κάνουν καν αίτηση. Τα ταξιδιωτικά έγγραφα δεν γίνονται δεκτά από τις συνθήκες της ΕΕ, άρα είναι πυροτέχνημα. Θάπρεπε να αντιμετωπιστεί η κάθε περίπτωση ξεχωριστά με άνεση χρόνου γιατί διαφέρουν μεταξύ τους - μια μαζική λύση μόνο προσωρινή μπορεί να είναι.
    3. Πολλοί από μας (και όχι στην Ερμού ή την Πατησίων) έχουμε κλείσει τα μικρομάγαζά μας και έχουμε απολύσει τους δυο υπαλλήλους μας λόγω του παραεμπορίου. Πληρώνουμε ενοίκιο, φόρους, μισθούς, ασφάλιση... Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους παραεμπόρους. Τι πρέπει να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο φτωχός λαός θέλει φθηνά προϊόντα.
    Από το κοντέινερ του Κινέζου κομουνιστή στο καλάθι της φτωχιάς νοικοκυράς.
    Οι πατάτες τα λεμόνια και τα μήλα από την Αίγυπτο είναι ποιο φθηνά από τα Ελληνικά.
    Τα ρούχα τα φθηνά τα έχουμε, τις πρασινάδες τις έχουμε, τους οικοδόμους τους έχουμε όλοι στο Δημόσιο λοιπόν να τελειώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Είχα την εντύπωση πως εκφράζετε τις πολιτικές θέσεις της Δημοκρατικής Αριστεράς.

    2. Για να μην αδικηθούν λοιπόν, ας νομιμοποιηθούν όλοι. Αυτή άλλωστε είναι και η δική μου πολιτική θέση. Ταξιδιωτικά Έγγραφα = Αστυνομικές Ταυτότητες, και η ΕΕ δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός από το να εκδιώξει την Ελλάδα από τις τάξεις της - αλλά πού τέτοια τύχη!

    3. Έχετε κλείσει τα μαγαζιά σας λόγω των μεγάλων εμπορικών κέντρων - αυτούς δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε - και όχι λόγω αυτού που εσείς ονομάζετε παραεμπόριο. Έχετε κλείσει τα μαγαζιά σας λόγω της φτώχειας που επελαύνει. Σε λίγο θα μας πείτε πως οι ξένοι τρώνε τις δουλείες των Ελλήνων! Αυτή η στρουθοκάμηλός σας μου φαίνεται πως έχει χάσει τον αριστερό προσανατολισμό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν τρώνε οι "ξένοι" τις δουλειές των "ελλήνων" - τις τρώει ο αθέμιτος ανταγωνισμός της παραοικονομίας. Η ισονομία είναι δικαίωμα και υποχρέωση στις δημοκρατίες και η αγορά για να υπάρξει υγιής πρέπει να δουλεύει με ίσους όρους. Οι δε "έλληνες" εγκατέλειψαν μόνοι τους τις δουλειές - όπως την οικοδομή. Δεν τους τις πήρε κανείς. Όσοι όμως δεν ζουν παρασιτικά από το κράτος έχουν ανάγκη την ισονομία - ή θα βγουν οι μαγαζάτορες στο πεζοδρόμιο να πουλούν αφορολόγητα ή θα μπουν οι παραέμπορες σε μαγαζιά να πληρώνουν ενοίκιο και φόρους, δεν γίνεται αλλιώς...

    Εκφράζω τις πολιτικές μου θέσεις, συμπορεύομαι στο εγχείρημα της δημοκρατικής αριστεράς - το ιστολόγιο δεν είναι "όργανο"..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η απεργια πεινας σταματησε, οι απεργοι δεχτηκαν τις νεες προτασεις και δηλωσαν οτι δικαιωθηκαν.mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπάρχει γενικώς μια σύγχυση. Από τη μια ο "δίκαιος" αγώνας των φαρμακοποιών, από την άλλη ο επίσης δίκαιος των μεταναστών. Στη μέση Συριζαίοι και άλλες "αριστερές" δυνάμεις ψάχνουν δεξιά και αριστερά ψήφους και παίζουν σε πολλά ταμπλώ. Δεν τους αδικώ, αυτοί ήταν πάντα, αυτό είναι όλοι, μια δράκα επαγγελματιών που ζουν για την επιδότηση. Υπάρχουν και οι ιδεολόγοι, μια μάζα αφελών που νομίζουν ότι όλα αυτά γίνονται για την επανάσταση. Τι να καταλάβει ο Α από παραεμπόριο ή ο Β για εργασιακό ντάμπινγκ, η ο Γ για πολιτιστική υποβάθμιση, αν είναι χορτάτος και νομίζει ότι δεν κινδυνεύει το παντεσπάνι του. Μια κοινωνία σε κρίση γεννά κάθε είδους φρούτα. Χάνεται το μέτρο. Έλα να μάθεις στην πλατεία Βάθης έλα να μάθεις τι ζωή περνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη9 Μαρτίου 2011 - 10:33 μ.μ.

    Υπάρχει γενικώς μια σύγχυση.Απ'τη μια ο δίκαιος αγώνας των μεταναστών και της εργατικής τάξης.Απ'την άλλη ο απεγνωσμένος αγώνας του χρηματιστηριακού και μεγάλου κεφαλαίου να απομυζήσει ότι ακόμα μπορεί και να "κινεζοποιήσει" τους εργαζόμενους.Στη μέση νοικοκυραίοι,μικροαστοί,μικρέμποροι και "ρεφορμιστικές δυνάμεις" ψάχνουν δεξιά και αριστερά για λύση στα προβλήματά τους, για ψήφους,και παίζουν σε πολλά ταμπλώ.Δεν τους αδικώ,αυτό ήταν πάντα,αυτό είναι όλοι,μια δράκα επαγγελματιών που ζουν για το ατομικό τους βόλεμα.Υπάρχουν και οι ιδεολόγοι,μια μάζα αφελών που πιστεύουν πως θα εξυγειάνουν τον καπιταλισμό.Τί να καταλάβει ο Α από ταξική εκμετάλλευση,ο Β από ξενοφοβία,ο Γ από μαζικές απολύσεις,ο Δ από ιμπεριαλιστικούς πολέμους,αν τρέμει μήπως χάσει το χθεσινό παντεσπάνι του.Μια κοινωνία σε κρίση γεννά κάθε είδους φρούτα.Χάνεται το μέτρo.
    Έλα στους δρόμους και στους αγώνες μας,να μάθεις πως κατακτάμε τα δικαιώματά μας.

    Υ.Γ: Η άνοδος του Χίτλερ στη Γερμανία στηρίχτηκε πρωτίστως στα μικροαστικά στρώματα,που χάνοντας σε συνθήκες κρίσης το βιοτικό τους επίπεδο και αρνούμενα να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη ανατροπής του καπιταλισμού,αφομοίωναν σαν παυσίπονο την φτηνή προπαγάνδα του NSDAP."φταίνε οι ξένοι","φταίνε οι εβραίοι","φταίνε οι αριστεροί","φταίει η διαφθορά", κτλ.

    Αυτοί επάνδρωσαν και τις πρώτες μονάδες των S.A. (Sturmabteilung)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το καλό της κρίσης leo είναι πως ξεκαθαρίζει το αλεύρι από τα πίτουρα. Το αλεύρι θα γίνει ψωμί που θα θρέψει την κοινωνία και τα πίτουρα θα πάνε εκεί που τους ορίζει η θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γρηγόρη,
    Τα ss επανδρώθηκαν και κυρίως απο τα παιδιά και την νεολαία της εργατικής τάξης. Αποτέλεσαν την ραχοκοκκαλιά του εθνικοσοσιαλισμού. Διάβασε λίγο για την δημοκρατία της Βαιμάρης δεν θα σου κάνει κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη9 Μαρτίου 2011 - 11:04 μ.μ.

    Το ότι συγχέεις τον κυρίως αστυνομευτικό-στρατιωτικό ρόλο των SS,με τον πολιτικοκοινωνικό-τραμπούκικο ρόλο των SA που χρονικά προηγήθηκαν και μαζικοποιήθηκαν..
    Όπως και το ότι (ηθελημένα;) αγνοείς την σαφώς μικρότερη διεισδυτικότητα των φασιστών στα εργατικά στρώματα ως το 1933,σε σύγκριση με τους μικροαστούς,δείχνει ποιός πρέπει να (ξανα)ανοίξει τα βιβλία.
    Δεν είναι αυτό όμως το θέμα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Β Πειραια , λαος μπροστα απο Συριζα, ουγγαρια το μαυρο μπλοκ 75% συν λογοκρισια! Μαριν Λεπεν προηγειται... αν και ασκημουλα , οποτε την παλια καλη συνταγη του ''ο χειροτερος φασιστας, ο καλυτερος σοσ/δημοκρατης μπορειτε να την συνεχισετε αφου οι μικροαστοι [που ειναι ολη η Ελλαδα] ειναι τοιουτοιψαξτε τους προλεταριους στη ΔΕΗ! mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε μπαγάσα mike, σε δύο σειρές τα είπες όλα ενώ θα χρειάζοταν 10 σελίδες ανάλυσης.

    Προφανώς ο κάθε Γρηγόρης ή ο radical αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως προλετάριο. Τότε οι μετανάστες χωρις χαρτιά τι είναι άραγε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρε μπαγάσικα "αλητάκια¨της ΔΗΜΑΡ,γιατί δεν άλλάζετε χώρα διαμονής,ας πούμε στο Βέλγιο,δεν θα ήταν πιο καλά για σας?
    Εχετε να κάνετε με μια κοινωνία που σας "αποδοκιμάζει" συνεχώς,μόλις εμφανίσετε τον παραγματικό εαυτό σας,έχετε μια μόνιμη πρακτική εισοδισμού,μόνο που αυτή τη φορά,με το σύστημα πασοκ, την έχετε "πατήσει".
    Οι πασόκοι,που τους "υποτιμάτε" στο ζήτημα αυτό,θέλουν 100 δηάρια για "πρωινό".
    Πάρτε το χαμπάρι Ο ΓΑΠ αυτούς που "θέλει" τους έχει ήδη στη τσέπη του απο εσάς,οι υπόλοιποι ματαιοπονείτε,ούτε στην ανακύλωση "παίζει" το είδος σας.
    Εχετε βρεί το Γρηγόρη τώρα και του "ρίχνετε" ο mike,o leo,η magic,το κουνέλι,ο γατοπαρδος,το radical,το madical και @@@δια με τη ρήγανη.
    Ας γυρίσουμε "πλευρό" μέχρι το παρασκευοσαββατοκυριακο,ας ρίξουμε και μια "πορδή" και απο Δευτέρας βλέπουμε,θέλω να πιστεύω οτι τελικά δε θα μας δυσαρεστήσετε και θα συνεχίσετε τη ψυχαγωγική σας παρουσία.
    Η φωτο των leo and drpkpapari δείχνουν "φάτσεες" με κύρος όπως και ο λόγος τους,το πρόβλημα είναι αν "κλάνουν" απο τη μούρη και μιλάνε με τον κώλο.
    αντε @@@@τε @@@@άκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη10 Μαρτίου 2011 - 4:09 μ.μ.

    Όταν ο Λένιν και ο Ένγκελς χρειάζονται από 10 σειρές για τον ορισμό των κοινωνικών τάξεων..

    http://erodotos.wordpress.com/2010/01/05/takseis/

    τότε χάνει κάθε νόημα να κοντράρεις τους mike,radical και τους λοιπούς αστέρες που παίζουν την πολιτική οικονομία στα δάχτυλα.Καθηγητές μου εσείς!

    Κατά τα άλλα πιθανολογείται η κήρυξη πτώχευσης προς το τέλος του Μάρτη,και μάλλον επιστροφή στη δραχμή.Ηδη (ξανα)αποσύρονται μαζικά κεφάλαια από τη χώρα..

    http://diakritikos.wordpress.com/2011/03/10/%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%89%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-25-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-2011/

    Εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναπούμε με τους θρηνώντες μικροαστούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν θάλεγα ότι ο λενινισμός είναι κάτι που αξίζει τον κόπο ν' ασχοληθεί κανείς - η εμπειρία της σοβιετικής ένωσης τα λέει όλα... Η αριστερά σήμερα ελάχιστη σχέση έχει με τις ιδεολογίες αυτού του τύπου και μάλλον και με κάθε ιδεολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Γιώργος!!!!
    ....και μάλλον και με κάθε ιδεολογία.!!!!!


    Ρε παιχταρά μου τι ήταν αυτό!
    Που βρίσκεσαι να έρθω τώρα να σου κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό Βόλου, ο Μπέος μπροστά σου είναι ένα τίποτα, ρε γίγαντα της σκέψης έχουν καταλάβει οι «συντρόφοι» (σκοπίμως όχι σύντροφοι) σου, τι αδάμαντα ακατέργαστο έχουν ανάμεσά τους ?
    Σκίσε με τσολιά μου και πέταμε στα βράχια!
    Τι ελάφι είσαι αγορίνα μου εσύ αυτοκρατορικό ή βασιλικό ?
    Που να σε βάλουμε για να φωτίζεις ,άστρο λαμπρό της διάνοιας, φωτεινέ παντογνώστη των παιδικών μας χρόνων?
    Ποιος είσαι τεράστιε ογκόλιθε της συσσωρευμένης γνώσης, του ελληνικού κινήματος ?
    Κατάφερες να σταματήσεις το χρόνο ό σοφός λόγος σου μας «πάγωσε» έχουμε μείνει στήλες άλατος ,ποιός Μωυσής θα βρεθεί να μας ξαναφέρει στα συγκαλά μας ?
    Αθάνατε, μη σταματάς, συνέχισε, είσαι σε μεγάλη «φόρμα», από το «καραναβάλι» και όχι καρναβάλι του Παρασκευοσαββατοκύριακου(συνέδριο), σε βλέπω γραμμή για ψαράς στον ¨Όλυμπο.
    Γεια σου περήφανε αητέ ,νάμα της σκέψης, εσύ μας οδηγείς στη κόλαση και εμείς άβουλοι και μοιραίοι «πίσω» σου ,ταπεινοί «προσκυνητές» σου!
    URA! URA !URA!
    Ζήτω το νεό "κίνημα της 10ης Μαρτίου!
    Zήτω ο θεμελιωτής της νέας σκέψης,της αφασίας και του κενού!

    Ζήτω οτι γουστάρει ο Γιώργος μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νάσαι καλά πιστέ μου οπαδέ. Και να ξέρεις - μια νέα εποχή ξημερώνει με την σκέψη του Γιώργου Τσε Τουνγκ. Ακολουθήστε με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Γιώργος
    Καλημέρα,
    θα ήθελα να σε ρωτήσω αν θα μπορούσαμε να κάνουμε μια συζήτηση για το Αμεσοδημοκρατικό ζήτημα που τόσο συχνα και με επιμονή αναφέρεις.
    Ειναι σχηματολογικό απο την πλευρά σου ? ή βαθύ συνειδησιακό θέμα.
    Αν υπάρχει διάθεση θα ήθελα να "δω" πιο συγκεκριμένα τις όποιες απόψεις σου.

    ΓιώργοςΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ ΓιώργοΚ,
    φίλε μου γιατί να μιλώ για κάτι προσχηματικά; Πολιτικός είμαι;
    Το ζήτημα το εννοώ και το παλεύω. Έχω καταθέσει και σχετικές προτάσεις για το συνέδριο της δημοκρατικής αριστεράς (να υιοθετηθούν κάποιες αμεσοδημοκρατικές διατάξεις στο καταστατικό).
    Το ζήτημα είναι δύσκολο γιατί έχει να κάνει με τον χρόνο, την συλλογικότητα και την συγκυρία. Πχ είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αμεσοδημοκρατία σε συλλογικότητες ή κύτταρα συλλογικοτήτων όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μεγάλος - εκεί είναι προσχηματικό.
    Επίσης έχει να κάνει με τους ενεργούς και τους μη ενεργούς σε μια συλλογικότητα.
    Γι αυτό προτείνω να αποφασίζουν οι ενεργοί και όχι οι απόντες (μέσω της επίκλησης της "απαρτίας"), να είναι όλοι οι εκλεγμένοι άμεσα ανακλητοί, να έχουν 2 θητείες και μετά αγρανάπαυση σε άλλα χωράφια (ενασχολήσεις) για να προωθούνται υποχρεωτικά νέοι/ες σε υπεύθυνες θέσεις, να είναι ελεύθερη και οριζόντια η συννενόηση μέσα στις συλλογικότητες και οργάνωση τύπου δικτύου μέσα από ινερνετική διασύνδεση και διαβούλευση όλων των συμμετεχόντων ώστε κι ο πιο απομακρυσμένος/η ή χωρίς ελεύθερο χρόνο να είναι παρών/ούσα στις συζητήσεις/αποφάσεις.
    Αυτά για τις συλλογικότητες. Για την κοινωνική οργάνωση η αμσοδημοκρατία απαιτεί πρώτα μια βάση αποκέντρωσης και περιφερειακής συγκρότησης σε μικρές κοινότητες με αποφασιστικές αρμοδιότητες αυτοδιαχείρησης, πράγμα που δεν υπάρχει ούτε σαν υποψία ακόμη.
    Γράψε μου τις απόψεις σου κι αν θές τις βάζω για συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Γιώργος

    Κατ αρχήν να σε ευχαριστήσω για την απάντησή σου.

    Καποιες επικεφαλίδες για κοινό τόπο συζήτησης ζήμωσης.

    Όπερ λενινιστικό άρα και πυραμιδικό μοντέλο οργάνωσης κομμάτων το "απορρίπτουμε" απο θέση αρχής.
    Το ανακλητό απο μόνο του αρκεί?
    Το ζήτημα εκλογής παραμένει το ίδιο?
    Δεν είναι επίσης σημαντικό θέμα?
    ΓιΩργοςΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Γιωργος
    Ασχετο με το προηγούμενο ποια η "γνώση" που έχεις για το παρακάτω.
    Υπάρχει στα "σκαριά" νομοσχέδιο που Θα απαγορεύει τις "οικιακές" καλλιέργειες"?
    Θα τρώμε αυτά που θα μας ετοιμάζουν, χωρίς να γνωρίζουμε τι περιέχουν?
    Τι είναι ο κώδικας alimentarius το 1893 Αυστροουγγαρία. Αιτία ήταν τα προβληματα που είχαν προκύψει κατά την εκδίκαση υποθέσεων για θέματα διατροφής και τροφίμων τα οποία έκαναν επιτακτική την ανάγκη να υπάρξει ένας κοινός κανονισμός. Ο κανονισμός αυτός, εφαρμόστηκε επιτυχώς έως το 1918, όταν διαλύθηκε η Αυστροουγγαρία.

    Ποιός ο ρόλος της εταιρίας I.G.FARBEN*.
    Ο ΟΗΕ με απόφαση του, το 1962 ενεργοποιεί ξανά τον κώδικα με το επιχείρημα της προστασίας των καταναλωτών.
    Τι σχέση έχουν οι τρεις εταιρείες φαρμάκων: Bayer, Hoechst και Basf?
    Αν υπάρχει κάτι χωρίς συνομοσιολογικό περιεχόμενο βοηθάς στην αναζήτηση ως "ειδικός".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλετε να βάλετε ενεργό link στο σχόλιό σας; BlogU